Jump to content
Guest Supermule

Dækmærker....

Recommended Posts

Guest jxhab
Jeg tror ikke.... Jeg ved.........
Det kan være du trænger til en lille timeout lige som på vagcars ? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Man skal være to til en tango........

Det kan være du trænger til en lille timeout lige som på vagcars ? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Har du hørt udtrykket "om at hyle som de ulve man er iblandt????" ;)

Nu tillægger du vist SM lidt for meget credit der :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Længe leve schizofreni .. Nåh ja, og dem de andre ikke vil danse med finder hurtigt nye måder .. Kom så Preben, lav ormen .. (snøft, bliver jo helt nostalgisk når man tænker tilbage på Preben der tjente formuer på at "danse" elektrisk boogie på Strøget tilbage i slut 80'erne) :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har du hørt udtrykket "om at hyle som de ulve man er iblandt????" ;)
Er det en svag omskrivning af udtrykket "at tylle som de alkoholikere man er i blandt" eller "når man er i Rom så gør man som alle de andre tåbelige turister ?" eller "hver man tror tyv stjæler ?"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Længe leve schizofreni .. Nåh ja, og dem de andre ikke vil danse med finder hurtigt nye måder .. Kom så Preben, lav ormen .. (snøft, bliver jo helt nostalgisk når man tænker tilbage på Preben der tjente formuer på at "danse" elektrisk boogie på Strøget tilbage i slut 80'erne) :rolleye:
Puha Persson, jeg sidder her og bliver helt sentimental.. Hvor er det rart at se nogle andre end en selv er blevet velsignet med Prebens elektriske boogie talenter på Strøget i de sene nattetimer, enten på vej ud eller hjem fra byen.. Snøft..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jovist, men det virker bare som om du involvere en masse personlige ting i dine svar eller ting som ikke vedrører os andre, så det virkede som om du kogte over og måske havde brug for lidt ferie :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Puha Persson' date=' jeg sidder her og bliver helt sentimental.. Hvor er det rart at se nogle andre end en selv er blevet velsignet med Prebens elektriske boogie talenter på Strøget i de sene nattetimer, enten på vej ud eller hjem fra byen.. Snøft..[/quote'] Preben var kongen på Strøget :th2: - John T: go home :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Preben var kongen på Strøget :th2: - John T: go home :eek:
Undskyld, helt ude af context.. kunne ik' lade vær.. BOOGIE PREBEN!!! He he he he :D Ja, han var sgu da en sjover.. Det var tider.. Så forresten en svensker på strøget i Malmø i weekenden der gjorde ham kunsten efter i bedste stil. Han fyrede den også bare vildt af til hans ghettoblaster der pumpede de svedigeste 80-90'er hits ud i hovedet på folk.. Han var sgu' også cool :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Undskyld, helt ude af context.. kunne ik' lade vær.. BOOGIE PREBEN!!! He he he he :D Ja, han var sgu da en sjover.. Det var tider.. Så forresten en svensker på strøget i Malmø i weekenden der gjorde ham kunsten efter i bedste stil. Han fyrede den også bare vildt af til hans ghettoblaster der pumpede de svedigeste 80-90'er hits ud i hovedet på folk.. Han var sgu' også cool :D
Så er det bare frem med 5 kronen og kast efter ham så.. Stakkels Preben, gud ved hvad der blev af ham.. Til ære for Persson og Xenius og jer andre: attachment.php?attachmentid=547&stc=1&d=1153213994

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er vel dækmærker' date=' ligesom der er mærker på stort set alt andet man køber... biler, tv, indkøbsposer osv... reklame vel...[/quote'] Ja, selv Boogie Preben fik sin del af mærker, godt nok efter mønter men det tæller vel stadigvæk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja' date=' selv Boogie Preben fik sin del af mærker, godt nok efter mønter men det tæller vel stadigvæk :)[/quote'] Ja det var tider .. Det var også dengang Bugerking regerede i Kbh .. hehe de go'e gamle dage =) Hold da op, 2 indlæg fra nr. 1000 =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' selv Boogie Preben fik sin del af mærker, godt nok efter mønter men det tæller vel stadigvæk :)[/quote'] Heh... øh... Boggie Preben :confused: udvid min horisont - siger mig ikke liiige noget... ;) kender kun Boogie Lise...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heh... øh... Boggie Preben :confused: udvid min horisont - siger mig ikke liiige noget... ;) kender kun Boogie Lise...
Nutidens ungdom ... Boogie Preben var jo så tæt på at blive udnævnt til et kultur icon, som nogen dansker har været det siden HC Andersen. Det var kunst på højt plan, og det er tydeligt at se hvor den kongelige danske ballet, har samlet en stor del af deres inspiration indenfor den mere moderne stil. Der var tale om interaktiv performance art, som var nyskabende og grænseoverskridende og på en gang både samfundskritisk og debat skabende, og alligevel på et så bredt plan at det blev en etableret del af det københavnske street life på de hårde weekends .. :rolleye: Dolph og Co. gå hjem .. Boogie Preben styrer det for hårdt .. den korte udgave: Boogie Preben var en svagt retarderet førtidspensionist, som hver weekend (torsdag-lørdag) kørte på cykel ind til strøget (gerne omkring BR butikken) og smed sin overdimensionerede ghettoblaster (stereo båndoptager) op og fyrede løs til det hotte electric boogie toner, mens han vred sig som en anden Michael Jackson under et spastisk udbrud.. Alt imens diverse unge tilskuere samlede sig omkring ham og kom med tilråb: "kom nu preben, lav ormen" etc ... og kastede 5'ere efter ham (og jeg mener kastede 5'ere efter ham, de fleste var ret gode til at ramme først på aftenen)..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der var tale om interaktiv performance art, som var nyskabende og grænseoverskridende og på en gang både samfundskritisk og debat skabende, og alligevel på et så bredt plan at det blev en etableret del af det københavnske street life på de hårde weekends. ...Alt imens diverse unge tilskuere samlede sig omkring ham og kom med tilråb: "kom nu preben, lav ormen" etc ... og kastede 5'ere efter ham (og jeg mener kastede 5'ere efter ham, de fleste var ret gode til at ramme først på aftenen)..
Lyder som en beskrivelse af min seksuelle debut :D ok, jamen øh... æret være hans minde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boogie Preben!!! For satan da - det må da være ham Rockers By Choice rapper om i "Retro" med MC einer... COOL :eek:
den selv samme - ....og profetten vandrede på jorden og forkyndede herreren El-Boogies ord.. Prebens var hans navn, og boogie-ormen hans våben !!! :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lyder som en beskrivelse af min seksuelle debut :D
Der stimlede folk også sammen og kom med tilråb om du skulle lave ormen og kastede 5'ere efter dig:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der stimlede folk også sammen og kom med tilråb om du skulle lave ormen og kastede 5'ere efter dig:rolleyes:
Det var også min tanke.... Gad vide om det så foregik på offentlige toiletter i indre by ??? Ellers kender jeg et sted i Amsterdam hvor man for ca. en femmer, kan se liveshow i op til flere minutter :D Det var da ikke dig ? Preben står der iøvrigt endnu og "spiller" på hans zylofon (eller hvad den nu hedder)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Preben står der iøvrigt endnu og "spiller" på hans zylofon (eller hvad den nu hedder)
Næ hov, Xylofon manden er skam ikke identisk med Boogie Preben - underholdningsværdien ligger langt under hvad Preben kunne præstere på en kold lille juleaften ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites