Jump to content
Guest Supermule

Dækmærker....

Recommended Posts

Guest Supermule

Mærker på dæk.... -------------------------------------------------------------------------------- Udledt af andre tråde såsom SUV og tågelys... Hvorfor mon der er mærker på siden af dækket på bilen som fortæller om hvilken model det er f.eks Conti sport contact 3 eller Pirelli Snowsport o.s.v? Er det for at man ikke skal glemme hvad det er man har købt eller er det en slags potens forlænger?? Selv vipper jeg til det sidste...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor mon der er mærker på siden af dækket på bilen som fortæller om hvilken model det er f.eks Conti sport contact 3 eller Pirelli Snowsport o.s.v? Er det for at man ikke skal glemme hvad det er man har købt eller er det en slags potens forlænger?? Selv vipper jeg til det sidste...
Nok af samme grund som der står et mærke på dit anlæg, tv, dvd, mobiltelefon osv. Man ved jo godt hvad man har købt :D Måske er det meget praktisk hvis man skal finde nogle dæk magen til dem som sidder på sin bruge bil man ikke selv har købt dæk til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mærker på dæk.... -------------------------------------------------------------------------------- Udledt af andre tråde såsom SUV og tågelys... Hvorfor mon der er mærker på siden af dækket på bilen som fortæller om hvilken model det er f.eks Conti sport contact 3 eller Pirelli Snowsport o.s.v? Er det for at man ikke skal glemme hvad det er man har købt eller er det en slags potens forlænger?? Selv vipper jeg til det sidste...
Hvad konen er ikke hjemme og cyklen er flad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er nok fordi at ...... neeeej orker sgu ikke, Brian dine indlæg og spørgsmål afspejler endnu engang din IQ::( Få nu dusket konen samt cyklet dig en tur, tror sgu du vil ha godt af begge dele for du er tydeligvis en person med for lidt sex og for lidt ilt til hjernen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det for at man ikke skal glemme hvad det er man har købt eller er det en slags potens forlænger??
Et forsøg på en potensforlænger bliver det først, når det tegnes op med slettelak eller hvad dælen det er de bruger til det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det kan godt være du synes det...... Jeg er fandme bare træt af indlæg om bilforsikringer, mærker bag på bilen, farven på himlen, størrelsen på kolonihaven osv.............

Det er nok fordi at ...... neeeej orker sgu ikke, Brian dine indlæg og spørgsmål afspejler endnu engang din IQ::( Få nu dusket konen samt cyklet dig en tur, tror sgu du vil ha godt af begge dele for du er tydeligvis en person med for lidt sex og for lidt ilt til hjernen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan godt være du synes det...... Jeg er fandme bare træt af indlæg om bilforsikringer, mærker bag på bilen, farven på himlen, størrelsen på kolonihaven osv.............
Du vælger selv hvad du vil læse. Ingen tvinger dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LOLOLOLOL...:):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nu har jeg set din kone Peter..... Så jeg tror ikke du skal grine for højt.............

LOLOLOLOL...:):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Nu har jeg set din kone Peter..... Så jeg tror ikke du skal grine for højt.............
Jeg forstår ikke dit indlæg? Peter griner af noget en anden skriver og du kommentere Peters kone? Giver ingen mening.. Det må være varmen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forstår ikke dit indlæg? Peter griner af noget en anden skriver og du kommentere Peters kone? Giver ingen mening.. Det må være varmen..
Jeg tror der er røget for mange super jordnødder ind .. det kan give sig udtryk i en allergisk reaktion der får halsen til at svulme op, og kraftigt reducere blodtilførslen til hjernen .. Det kan også være noget helt andet .. Men det er ikke nær så sjovt og inspirerende .. Jeg syntes at i skal holde inde med at sable Suppemules indlæg ned. Der kan trods alt være nogle der forsøger at samle guldkorn sammen til næste udgave af 'de kære små'...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har set både Peter' date=' Peters kone, Supermule og Supermules kone (dog ikke samtidig!!) - men ingen af dem havde dækmærker... Så måske vi bare skal over i "off topic"?? :confused::laugh:[/quote'] Ahaa.. du er afsløret: homer-tire-cover.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Stadig gnaven over vi ikke ville købe din bil......hahahahahahahahahahahahah og det er ikke ALT du har set..... Måske sætter Rikke pris på andre ting end du gør....;) :D

Ja' date=' og vi er flere der har set dig og undres på din kones vegne ![/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stadig gnaven over vi ikke ville købe din bil......hahahahahahahahahahahahah og det er ikke ALT du har set..... Måske sætter Rikke pris på andre ting end du gør....;) :D
Gnaven over en bil der er solgt hhmmmm man undres om du virkelig er så dum eller om det bare er noget du spiller !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Man skal jo ned på dit niveau for at du kan følge med... :D

Gnaven over en bil der er solgt hhmmmm man undres om du virkelig er så dum eller om det bare er noget du spiller !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg tror ikke.... Jeg ved.........

Ja ja så længe du selv tror på det så er det jo godt nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har set både Peter' date=' Peters kone, Supermule og Supermules kone (dog ikke samtidig!!) - men ingen af dem havde dækmærker... Så måske vi bare skal over i "off topic"?? [/quote'] Men vi kan dælme da hurligt lave dækmærker på SM. Men er dog ret sikker på det bliver en aftegning af mønstret og ikke dæk mærket der bliver at finde på ham :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites