Jump to content
raket77

Mærker bag på biler

Recommended Posts

Hvorfor mon der er mærker bag på biler som fortæller om hvilken model det er f.eks 530d eller colt 1.3glxi o.s.v? Er det for at man ikke skal glemme hvad det er man har købt eller er det en slags potens forlænger?? Selv vipper jeg til det sidste:)
Hmm.. Bag på min står kun mærket. Og jeg vil til enhver tid be' om at få fjernet det gøgl fra en ny. Specielt i jantelovselskende Danmark ses også stickers med "nu med 2 airbags" eller en fiks multikulørt "AIRCON" på bagsmækken. Ikke om jeg gider have det. Og når der stadig står "Peugeot" og "406" bag på vores 406 coupé er det kun fordi den er fra 1999 og jeg er bange for at der vil være farveforskel i den kække gule farve hvis man fjerner dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm.. Bag på min står kun mærket. Og jeg vil til enhver tid be' om at få fjernet det gøgl fra en ny. Specielt i jantelovselskende Danmark ses også stickers med "nu med 2 airbags" eller en fiks multikulørt "AIRCON" på bagsmækken. Ikke om jeg gider have det. Og når der stadig står "Peugeot" og "406" bag på vores 406 coupé er det kun fordi den er fra 1999 og jeg er bange for at der vil være farveforskel i den kække gule farve hvis man fjerner dem.
Få lakeret bilen om ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Man går da op i de mindste ting hva????? Hvorfor ikke duske konen eller tage en cykeltur istedet for??????? Iøvrigt undrer jeg mig over at folk har sorte stænkklapper på bilen.....???? Hvorfor er de ikke lyserøde??????? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man går da op i de mindste ting hva????? Hvorfor ikke duske konen eller tage en cykeltur istedet for??????? Iøvrigt undrer jeg mig over at folk har sorte stænkklapper på bilen.....???? Hvorfor er de ikke lyserøde??????? ;)
Det var da også en mulighed :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For en del år siden havde jeg en bmw 318 fra 89 der stod ikke noget bagpå, men da jeg boede i Vallensbæk og havde fået stjålet en bil, så jeg fik da lavet et nyt skilt og skrev 316 på den, så kunne de ikke tro det var en 320 og ville ud og joy ride i den. Jeg ved ikke om det var derfor men den blev ihvertfald aldrig stjålet:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har gjort begge dele derfor mit spørgsmål;) Måske for at sort gummi er det billigste og fremstille..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og jo federe bil' date=' jo større tekst :D[/quote'] Altså, der står stadig "Starlet" bagpå min toyota fra '88. Meeeen, har da (fået) fjernet mærket hvor der stod "LX". Nu er der bare 2 fine huller, og en glad mand der har et LX mærke. Det er ikke så'n når man har lækker-bil, så må man jo forvente at sådan noget kan ske :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OT. appopros spøjse ting folk de stæjer, vi fik stjålet saddlen fra vores damecykel.. Uden saddelstang da den var rustet fast :D
Vi har sku også lige fået stjålet en saddel på en dame cykel, med stang!!!!!! gad vide om det er en fetish:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er mærker på bilerne' date=' så kvinderne er sikker på hvad de køber ;) Halvdelen aner jo ikke om de kører fiat eller toyota :D[/quote'] Nå nå ....... (er nød til at have ... med ellers bliver beskeden for kort)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det var måske den samme der stjal støttefoden til min cykel?
Nogle er ved at samle en cykel! Pas på styr og pedaler!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogle er ved at samle en cykel! Pas på styr og pedaler!
Det har de så fået fra mig.... Eller, det var en hel cykel, men styr og pedaler var faktisk nye :) (skiftede fra racerstyr og clickpedaler til fladt styr og alm. pedaler)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites