raket77 10 Anmeld indhold Skrevet July 15, 2006 Er det muligt og få slettet tråden?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 ups! måske den hører til i bil og mc.. sorry... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 ups! måske den hører til i bil og mc.. sorry... Reklame for producenten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 ups! måske den hører til i bil og mc.. sorry... Det er vel til for at hvis du ser en fed bil, så ved du hvilken model du skal gå efter. Mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Reklame for producenten? Ja et bud men de fleste biler er vel designet så de skiller sig ud fra de andre modeller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Hvorfor mon der er mærker bag på biler som fortæller om hvilken model det er f.eks 530d eller colt 1.3glxi o.s.v? Er det for at man ikke skal glemme hvad det er man har købt eller er det en slags potens forlænger?? Selv vipper jeg til det sidste:) Hmm.. Bag på min står kun mærket. Og jeg vil til enhver tid be' om at få fjernet det gøgl fra en ny. Specielt i jantelovselskende Danmark ses også stickers med "nu med 2 airbags" eller en fiks multikulørt "AIRCON" på bagsmækken. Ikke om jeg gider have det. Og når der stadig står "Peugeot" og "406" bag på vores 406 coupé er det kun fordi den er fra 1999 og jeg er bange for at der vil være farveforskel i den kække gule farve hvis man fjerner dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Hmm.. Bag på min står kun mærket. Og jeg vil til enhver tid be' om at få fjernet det gøgl fra en ny. Specielt i jantelovselskende Danmark ses også stickers med "nu med 2 airbags" eller en fiks multikulørt "AIRCON" på bagsmækken. Ikke om jeg gider have det. Og når der stadig står "Peugeot" og "406" bag på vores 406 coupé er det kun fordi den er fra 1999 og jeg er bange for at der vil være farveforskel i den kække gule farve hvis man fjerner dem. Få lakeret bilen om ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Få lakeret bilen om ;) Ja det er sgu lige før :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Man går da op i de mindste ting hva????? Hvorfor ikke duske konen eller tage en cykeltur istedet for??????? Iøvrigt undrer jeg mig over at folk har sorte stænkklapper på bilen.....???? Hvorfor er de ikke lyserøde??????? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2006 Man går da op i de mindste ting hva????? Hvorfor ikke duske konen eller tage en cykeltur istedet for??????? Iøvrigt undrer jeg mig over at folk har sorte stænkklapper på bilen.....???? Hvorfor er de ikke lyserøde??????? ;) Det var da også en mulighed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2006 For en del år siden havde jeg en bmw 318 fra 89 der stod ikke noget bagpå, men da jeg boede i Vallensbæk og havde fået stjålet en bil, så jeg fik da lavet et nyt skilt og skrev 316 på den, så kunne de ikke tro det var en 320 og ville ud og joy ride i den. Jeg ved ikke om det var derfor men den blev ihvertfald aldrig stjålet:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2006 Man går da op i de mindste ting hva????? Hvorfor ikke duske konen eller tage en cykeltur istedet for??????? Iøvrigt undrer jeg mig over at folk har sorte stænkklapper på bilen.....???? Hvorfor er de ikke lyserøde??????? ;) Har gjort begge dele derfor mit spørgsmål;) Måske for at sort gummi er det billigste og fremstille.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Det er vel til for at hvis du ser en fed bil, så ved du hvilken model du skal gå efter. Og jo federe bil, jo større tekst :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Og jo federe bil' date=' jo større tekst :D[/quote'] Altså, der står stadig "Starlet" bagpå min toyota fra '88. Meeeen, har da (fået) fjernet mærket hvor der stod "LX". Nu er der bare 2 fine huller, og en glad mand der har et LX mærke. Det er ikke så'n når man har lækker-bil, så må man jo forvente at sådan noget kan ske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 OT. appopros spøjse ting folk de stæjer, vi fik stjålet saddlen fra vores damecykel.. Uden saddelstang da den var rustet fast :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 OT. appopros spøjse ting folk de stæjer, vi fik stjålet saddlen fra vores damecykel.. Uden saddelstang da den var rustet fast :D Vi har sku også lige fået stjålet en saddel på en dame cykel, med stang!!!!!! gad vide om det er en fetish:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 OT. appopros spøjse ting folk de stæjer, vi fik stjålet saddlen fra vores damecykel.. Uden saddelstang da den var rustet fast :D Og hvad så blev konen glad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Og hvad så blev konen glad Så vidt jeg ved er hun altid glad ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Der er mærker på bilerne, så kvinderne er sikker på hvad de køber ;) Halvdelen aner jo ikke om de kører fiat eller toyota :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Der er mærker på bilerne' date=' så kvinderne er sikker på hvad de køber ;) Halvdelen aner jo ikke om de kører fiat eller toyota :D[/quote'] Nå nå ....... (er nød til at have ... med ellers bliver beskeden for kort) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 OT. appopros spøjse ting folk de stæjer, vi fik stjålet saddlen fra vores damecykel.. Uden saddelstang da den var rustet fast :D Det var måske den samme der stjal støttefoden til min cykel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Det var måske den samme der stjal støttefoden til min cykel? Nogle er ved at samle en cykel! Pas på styr og pedaler! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Nogle er ved at samle en cykel! Pas på styr og pedaler! Det har de så fået fra mig.... Eller, det var en hel cykel, men styr og pedaler var faktisk nye :) (skiftede fra racerstyr og clickpedaler til fladt styr og alm. pedaler) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 OT. appopros spøjse ting folk de stæjer, vi fik stjålet saddlen fra vores damecykel.. Uden saddelstang da den var rustet fast :D Alt for grineren :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites