Claudio 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2006 Hej er der nogen der har kendskab til de der ventelister? jeg har set mig lun på Flagghusen i Västra Hamnen og vil rigtig gerne skrives op i en af de mange nye ejendomme. Hvad koster det i øvrigt at være skrevet op og hvor lang tid er ventelisten? Links modtages med kyshånd Klaus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2006 http://www.flagghusen.se/ :th2: Det ser ikke ud som om der er en fælles venteliste, men man må ind hos de enkelte bygherrer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claudio 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2006 http://www.flagghusen.se/ :th2: Det ser ikke ud som om der er en fælles venteliste, men man må ind hos de enkelte bygherrer. Hej Lars Jeg havde godt set flagghusen.se men savnede en venteliste - selv inde hos de enkelte bygherre er det begrænset med ventelister man kan se frem til. Jeg har meldt mig ind på JM's VIP liste men er det rigtig forstået at man skal gøre det hos samtlige bygherrere for at have en rimelig chance for en bolig? Mvh Claudio Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anine 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2006 Wau..... så er jeg her, hold da K... hvor er det fedt. Har nu boet her på krankajen i 48 timer ca. og jeg er fuldstædig vild med det. Så hvis i ser en pige sidde og falde i staver i vinduet, så bare lade mig sidde lidt endnu,for det er så fedt!!!!!!! MAND HVOR ER DET BARE FEDT:-) Hej Dorthe! Jeg blev fristet og gik ind på jeres hjemmeside, og WOW jeg er dybt imponeret af jeres nye lejlighed! Men sådan en må da være viiiildt dyr? Er der nogen herinde der har lyst til at berolige mig med at man godt kan købe en fed lejlighed som single på sygeplejerskeløn? *suk* Mvh, Anine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 21, 2006 Hej Dorthe! Jeg blev fristet og gik ind på jeres hjemmeside, og WOW jeg er dybt imponeret af jeres nye lejlighed! Men sådan en må da være viiiildt dyr? Er der nogen herinde der har lyst til at berolige mig med at man godt kan købe en fed lejlighed som single på sygeplejerskeløn? *suk* Mvh, Anine Nu ved jeg ikke hvad en sygeplejerske tjener men der er en 2v til salg for 2,25 mil... http://www.hemnet.se/a.asp?id=3354725&q=1&s=4 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2006 Nu ved jeg ikke hvad en sygeplejerske tjener men der er en 2v til salg for 2,25 mil... http://www.hemnet.se/a.asp?id=3354725&q=1&s=4 Man må efterhånden spørge sig selv om man virkelig vil bo i vestrehavn med så høje kvadratmeterpriser. Ikke at jeg tror at det vil falde i pris derude, men mere fordi man med disse priser næsten kan få en villa for de samme penge. Min mening er at det vil være synd at flytte derud, hvis det betyder at man må spare sine fornøjelser væk for at få råd til det. Heldigvis er der en masse bostadsrätt'er til salg og standarden er generel flot. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Man må efterhånden spørge sig selv om man virkelig vil bo i vestrehavn med så høje kvadratmeterpriser. Svaret er JA! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Svaret er JA! Hehe, thats a quick one. Selvfølgelig er der folk der vil bo derude ellers var priserne ikke så høje Uden tvivl er havnen et dejligt sted, Jeg er nok bare ikke det rigtige publikum for den slags lejligheder. ;). Så hvis man virkelig kan lide stedet på trods af at man kan få meget mere for pengene andre steder, så go for it!!. Hvis havnen har de største prisstigninger, så er det også dér man får mest for sin store investering. Hvis prisstigningerne i Malmø er mere jævnt fordelt, så er det i virkeligheden ligemeget hvor man køber, så er alt en lige god forretning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites