vtbs 10 Anmeld indhold Skrevet July 14, 2006 Har du en tandlæge som ikke har ferie nu, så vil jeg godt havde navn og tlf.nr på ham. 1000 tak :th2: (har alle tandlæger fri fra uge 27 til 35) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Fra tidligere indlæg - brug søgefuntionen.... Vedr Tandlægevagten i Malmø: Jeg benyttede mig af den ordning en mandag morgen. Fandt ud af det da min egen tandlæge var gået på ferie. De henviste så her til akutvården, for privattandlægerne i Skåne. Det er en fælles vagtordning de har, hvor de dækker hinanden ind. Jeg ringede kl. 9 og havde en tid 400m fra min bopæl 1 time efter. Yderst effektivt i nødens stund. Akut Tandvård: 040-12 66 00 Hverdage 9-19 Lør, Søn & Helldg. 9.30-13 Weekendvagten: 676 92 92 Måske du skulle huske at skrive hvad det drejer sig om i selve overskriften, istedet for bare at kalde den ferie. Det er jo ikke sikkert folk gider læse et "ferieindlæg". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vtbs 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 100000 tak :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites