Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Ok...SÅ gider jeg ikke læse den her tråd længere' date=' da der jo, åbenbart, begynder at vælte spoilers frem hist og hér. Not Good! :thumbdown[/quote'] Så skulle det være slettet. Det er mere hvis der kommer nye interesseret!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Så skulle det være slettet. Det er mere hvis der kommer nye interesseret!!!Så længe du bare advarer om det, så er det helt fint at du skriver om det....det var bare ikke så fedt at finde ud af det bagefter, når jeg ikke har set filmen endnu. Men igen..WTF...det er jo bare en film ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Ja her er spoilere i om filmen og fremtidige film! Så skulle det være slettet. Det er mere hvis der kommer nye interesseret!!! Jeg synes ikke det gør noget man snakker om det så længe man lige giver folk et Heads up om hvad de kan forvente (lige som du har gjort med SPOILER teksten) .. Gio lad være med at læse med mere ;) Jeg har ikke set to'eren, men af nysgerrighed vil jeg gerne vide hvem der dør for jeg nåede ikke at forstå om det var Johnny Depp eller Olando Bloom der blev spist. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Så længe du bare advarer om det, så er det helt fint at du skriver om det....det var bare ikke så fedt at finde ud af det bagefter, når jeg ikke har set filmen endnu. Men igen..WTF...det er jo bare en film ;) Aj det er jeg frygtelig ked af, det kan jeg godt se. Men på den anden side, det har nu stået i aviserne at han bliver..... Nok om det, jeg skal nok være mere forsigtig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Jeg synes ikke det gør noget man snakker om det så længe man lige giver folk et Heads up om hvad de kan forvente (lige som du har gjort med SPOILER teksten) .. Gio lad være med at læse med mere ;) Jeg har ikke set to'eren, men af nysgerrighed vil jeg gerne vide hvem der dør for jeg nåede ikke at forstå om det var Johnny Depp eller Olando Bloom der blev spist. Hmmm... Ingen dør. I Walt Disney film kan alt ske.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Hmmm... Ingen dør. I Walt Disney film kan alt ske.... Jo jo men der er en der bliver spist, jeg er bare i tvivl om hvem det er, for jeg vil jo nødig skrive noget om 3'eren hvis folk bliver stødte jo =) Nevermind jeg har fundet ud af det og det har vidst ikke den store betydning for 3'eren (og 4'eren måske) =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Jo jo men der er en der bliver spist' date=' jeg er bare i tvivl om hvem det er, for jeg vil jo nødig skrive noget om 3'eren hvis folk bliver stødte jo =) Nevermind jeg har fundet ud af det og det har vidst ikke den store betydning for 3'eren (og 4'eren måske) =)[/quote'] Nå har ellers skrevet en personlig hilsen til dig! Skal ikke have sagt for meget.:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Nå har ellers skrevet en personlig hilsen til dig! Skal ikke have sagt for meget.:o Det er i orden =) .. jeg synes ikke det gør noget vi snakker om spolere herinde nu hvor at folk er advaret =) .. Jeg har en del ting at bidrage til så vi kan puste lidt spændning til 3'eren hehe =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 hehe ja.. Jeg elsker Johnny Depp' date=' han gør det fantastisk. Især i film som Fear and Loathing in Las Vegas .. Hvis i ikke vidste det så er inspirationskilden til hans rolle i Pirates fundet hos Keith Richards :-)[/quote'] Er der ikke også noget med at den gamle rullesten skal spille hans far i 3'eren? Det synes jeg der har været en del om.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Er der ikke også noget med at den gamle rullesten skal spille hans far i 3'eren? Det synes jeg der har været en del om.. Jo det er helt rigtigt! Plus jeg kan se Chow-Yun Fat skal være med også, det bliver spændende. Den kommer i øvrigt til at hedde At The Worlds End. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Jo det er helt rigtigt! Plus jeg kan se Chow-Yun Fat skal være med også' date=' det bliver spændende. Den kommer i øvrigt til at hedde At The Worlds End.[/quote'] Mon det var i forbindelse med optagelserne at han kravlede i palmetræer? Aner dog ikke lige hvem den der Fatty er... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Mon det var i forbindelse med optagelserne at han kravlede i palmetræer? Aner dog ikke lige hvem den der Fatty er... Han er en Asiatisk filmstjerne, som har været med i nogle fantastiske tjubang film og enkelte internationale film. Hvis jeg nu siger Crouching Tiger, Hidden Dragon (Tiger på spring, Drage i skjul), kan det være der ringer en klokke =) Her spiller han en af hovedrollerne som hedder Li Mu Bai.. Og efter hvad jeg ved om 3'eren, så kan man godt begynde at glæde sig!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Han er en Asiatisk filmstjerne, som har været med i nogle fantastiske tjubang film og enkelte internationale film. Hvis jeg nu siger Crouching Tiger, Hidden Dragon (Tiger på spring, Drage i skjul), kan det være der ringer en klokke =) Her spiller han en af hovedrollerne som hedder Li Mu Bai.. Og efter hvad jeg ved om 3'eren, så kan man godt begynde at glæde sig!!! Øj ja, så ringer der en klokke her... Wow,det lyder spændende... Øvøvøvøv, at der skal gå et heeeelt år inden 3'eren kommer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Fed film. Kan godt anbefales. Mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Så den her til aften, en fed film, super underholdning :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites