Jump to content
Kress & Betina

The Pirates Of The Caribbean (MULIGE SPOILERS!)

Recommended Posts

Så kom dagen mange havde ventet på. Igår var der præmiere på The Pirates Of The Caribbean. Kan man lide den første film bliver man bestemt ikke skuffet over nummer 2... og formentlig heller ikke over nummer 3 Den er stadig sammensat i en mærkelig blanding af humor, gys, spænding, romantik og mystik, og det er det der gør den så fed at se. Havuhyrene er mere fantasifulde denne gang, men alligevel troværdige. Skal jeg sige noget der er lidt negativt så er det at det er en "to be continue" film, hvilket er træls da der går nogen tid før man kan se slutningen. Der er altid en lidt mærkelig stemning når folk forlader en biograf uden at have fået slutningen med. Den kan klart anbefales at tage ind og se.... Betina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så kom dagen mange havde ventet på. Igår var der præmiere på The Pirates Of The Caribbean. Kan man lide den første film bliver man bestemt ikke skuffet over nummer 2... og formentlig heller ikke over nummer 3 Den er stadig sammensat i en mærkelig blanding af humor, gys, spænding, romantik og mystik, og det er det der gør den så fed at se. Havuhyrene er mere fantasifulde denne gang, men alligevel troværdige. Skal jeg sige noget der er lidt negativt så er det at det er en "to be continue" film, hvilket er træls da der går nogen tid før man kan se slutningen. Der er altid en lidt mærkelig stemning når folk forlader en biograf uden at have fået slutningen med. Den kan klart anbefales at tage ind og se.... Betina
Jubii!! Kan næsten ikke vente til jeg skal se den! Har også hørt at den til tider skulle være en smule vammel, men ok, besætningen på The Black Pearl var jo heller ikke lige de mest nuttede i den første... :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jubii!! Kan næsten ikke vente til jeg skal se den! Har også hørt at den til tider skulle være en smule vammel, men ok, besætningen på The Black Pearl var jo heller ikke lige de mest nuttede i den første... :scared:
Du har ret, de er vamle, men på en alligevel humoristisk facon. Men det er vel i virkeligheden det der gør den til en rigtig Walt Disney film. :rolleyes: Hvornår skal du se den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har ret, de er vamle, men på en alligevel humoristisk facon. Men det er vel i virkeligheden det der gør den til en rigtig Walt Disney film. :rolleyes: Hvornår skal du se den?
Vi skal se den på fredag her i Sverige.. Kender efterhånden en del der har set den, og de siger det samme som dig; den lægger op til en 3'er... Men hvad, humoren og underholdningsværdien er høj og det er da en af de bedste film der er lavet :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ikke bare lægger op til en 3'er.. den bøjer det i neon og råber det ud med en megafon.. Pirates er en mægtig morsom film og det er nu god popcornunderholdning, men man sidder nu lidt med en uforløst fornemmelse og det er svært at acceptere at man skal vente et helt år på at få fortsættelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den ikke bare lægger op til en 3'er.. den bøjer det i neon og råber det ud med en megafon.. Pirates er en mægtig morsom film og det er nu god popcornunderholdning, men man sidder nu lidt med en uforløst fornemmelse og det er svært at acceptere at man skal vente et helt år på at få fortsættelsen.
Ja det er det jeg siger der stod næsten >to be continue<.... 3'eren filmede de jo samtidig med nr. 2 så det har været planlagt hele tiden at der skulle komme en mere... Personligt synes jeg at den er så god så jeg helt glemmer at spise popcorn:p God fornøjelse til dig Madsen, du kan godt glæde dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det er det jeg siger der stod næsten >to be continue<.... 3'eren filmede de jo samtidig med nr. 2 så det har været planlagt hele tiden at der skulle komme en mere... Personligt synes jeg at den er så god så jeg helt glemmer at spise popcorn:p God fornøjelse til dig Madsen, du kan godt glæde dig
Hvem kan ikke klare en film mere med Captain Jack Sparrow? :th2: Jeg kan med sikkerhed godt vente et år... det var jo nogenlunde det sammen med Ringenes Herre, der sad jeg ihvertfald også med en uforløst spænding igennem de to første film... Kan næsten ikke vente!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Jeg kan næsten ikke vente, skumsprøjt og store sejlskibe.... har man først prøvet det rigtigt er man hooked for life... kan næsten lugte saltvandet og dufte tropeøerne... lidt sortkrudt kanontorden gør det bare endnu bedre, når man tvangsfodrer sig selv med skumfiduser og kommer med små tilfredse jubel lyde... Må se....må se... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så den i Imperial onsdag og det er den første film jeg har set, hvor folk klappede flere gange under filmen. God underholdning og et enkelt spjæt, den virkede ikke for lang som en del anmeldere ellers mente. Kan anbefales :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige kommet hjem efter at have set filmen... WOW, den er bare god... Den er dog lidt mere dyster end jeg havde regnet med, men humoren opvejer det! Damn, der blev grinet meget... specielt da han leger grilspyd :lol: Kan dog ikke anbefale at tager børn med derind. Der sad en knægt omkring de 10 foran mig som måtte forlader salen et par gange sammen med sin mor - det blev vist lidt for meget for ham... Den SKAL bare ejes når den kommer på DVD!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm er man den eneste der så ikke har set den film? Havde kun hørt dårligt om den så derfor har jeg ikke lige gidet se den. Men kan vist se der er andre af en anden menning. SKAL man se 1'eren før man ser den nye?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så først 1'eren for en måned siden, og 2'eren bliver nok først set om et års tid når den kommer på Canal Minus (og kun hvis jeg absolut ikke kan finde på andet, eller ligger på divanen med tømmermænd og det passer med at de sender den)... ...har ikke lige forstået hvorfor halvdelen af verden synes det er den mest fantastiske film, men det er vel sikkert pga Orlando Bloom :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm er man den eneste der så ikke har set den film? Havde kun hørt dårligt om den så derfor har jeg ikke lige gidet se den. Men kan vist se der er andre af en anden menning. SKAL man se 1'eren før man ser den nye?
Jeg vil helt bestemt anbefale dig at se nr. 1 inden du ser 2'eren. Selvom det er 2 selvstændige film er der mange ting i 2'eren man ikke vil kunne forstå med mindre man har set nr. 1. Håber du synes om dem! Jeg synes at du skal give dem en chance:laugh: Betina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ok...SÅ gider jeg ikke læse den her tråd længere' date=' da der jo, åbenbart, begynder at vælte spoilers frem hist og hér. Not Good! :thumbdown[/quote'] øæh nej det havde jeg heller ikke lige regnet med og sikke en spoiler det var..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...har ikke lige forstået hvorfor halvdelen af verden synes det er den mest fantastiske film, men det er vel sikkert pga Orlando Bloom :)
Jeg ser den bestemt heller ikke på grund af Orlando Bloom... Han var mere lækker med elverører og elver-mooves :love: Ligesom overfor så ser jeg den på grund af humoren og Johnny Depp... Damn den mand spiller godt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg vil helt bestemt anbefale dig at se nr. 1 inden du ser 2'eren. Selvom det er 2 selvstændige film er der mange ting i 2'eren man ikke vil kunne forstå med mindre man har set nr. 1. Håber du synes om dem! Jeg synes at du skal give dem en chance:laugh: Betina
Kunne være du skulle advare folk om at du skriver omkring ting der sker i filmen, især for os som ikke har set den, men ellers har planlagt at se den..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunne være du skulle advare folk om at du skriver omkring ting der sker i filmen' date=' især for os som ikke har set den, men ellers har planlagt at se den..[/quote'] Sorry:( Det er den slags smuttere der sker når man bliver for ivrig! Min mund er nu lukket med 7 sejl!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg ser den bestemt heller ikke på grund af Orlando Bloom... Han var mere lækker med elverører og elver-mooves :love: Ligesom overfor så ser jeg den på grund af humoren og Johnny Depp... Damn den mand spiller godt...
hehe ja.. Jeg elsker Johnny Depp, han gør det fantastisk. Især i film som Fear and Loathing in Las Vegas .. Hvis i ikke vidste det så er inspirationskilden til hans rolle i Pirates fundet hos Keith Richards :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Sorry:( Det er den slags smuttere der sker når man bliver for ivrig!
Det går nok.. Nu har jeg alligevel stillet min nysgerrig omkring 3'eren, så jeg er rolig igen =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites