Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2006 Hej Louise! Jeg har også fuldstændig forelsket mig i Västra Hamnen - jeg VIL også bare bo derude! Jeg har nu endelig fået solgt min bil og er klar til at rykke over, og har derfor gået og overvåget Hemnet for lejligheder på VH den sidste måneds tid. Der er altid kun 5-10 til salg og det foregår med budrunder - netop fordi de er så eftertragtede. 2v'ere er dog et sjældent syn, de fleste plejer at være på 3 - lidt irriterende da jeg også flytter alene og ikke har brug for mere end 2... Nå men held og lykke til dig, når du engang når så langt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2006 Så kan i da slå jer sammen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 12, 2006 Så kan i da slå jer sammen :D sad faktisk lige og overvejede om der var grobund for en romance der:) Go get him/her:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2006 de fleste plejer at være på 3 - lidt irriterende da jeg også flytter alene og ikke har brug for mere end 2... Hvis du ellers har råd så se det som en investering. 3 rum er nu meget rart alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 sad faktisk lige og overvejede om der var grobund for en romance der Go get him/her:) Haha hvor er i sjove Men i overser éen ting - jeg flytter "nu" og Louise først om et års tid ;) Hvis du ellers har råd så se det som en investering. 3 rum er nu meget rart alligevel. Yea i know, men alligevel lidt irriterende at skulle betale ekstra for noget man ikke bruger... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Hehe... hun vil sikkeret gerne rykke hurtigere ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3311037&service=hemnettogp&hitfrommap=1 Hold da kæft en pris - fuldstændig urealistisk IMO. Der 21 kvm til salg ved havnen, men jeg kender ikke prisen (Agroholm.se) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Niels Erik H 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Hold da kæft en pris - fuldstændig urealistisk IMO. (Agroholm.se) Ja men der er jo også HTH køkken:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Hehe... hun vil sikkeret gerne rykke hurtigere ;) Hehe du har nok ret - hvad venter jeg dog på! Louise - hvad siger du til det? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Ja, de er sq nogen dyre kvadratmeter. Mener den her har været til salg lidt over et år Sundpromenaden Og endnu en bette en der er kommet tilsalg i denne uge Mere Sundpromenaden Mht. til alle de bostäder der er til salg omkring Scaniaplatsen og Västra Varvsgatan tror jeg der er gået spekulation i den. F.eks købe lejeligeheden 1 år før den er færdig, smide depositumet, og så sælge den igen når den er færdigbygget, og scorer differencen, uden at haft flere penge op af lommen end depositumet. Og, er det bare mig eller der andre der synes at det gamle Västra Hamn (Bo01) er hyggeligere og mere gennemført end alt det ny de opfører pt. ? Lugter lidt af at få så mange lejeligheder ind pr. kvm som muligt uden rigtig at tænke over atmosfære osv. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Og, er det bare mig eller der andre der synes at det gamle Västra Hamn (Bo01) er hyggeligere og mere gennemført end alt det ny de opfører pt. ? Det var den melding, vi fik, da vi købte en lejlighed i udstykningen BO01 - og vi oplever stedet som fantastisk. Kvaliteten er højere end det, PEAB bygger på Dockan. Vi så på Dockan, da vi købte en "BO01..." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Enig, meget mere charme i det oprindelige bo01... Forstår simpelthen ikke hvordan Midroc og PEAB har fået tilladelse til at bygge så højt byggeri på vejen ned forbi Torso'en mod Scania pladsen... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Enig, meget mere charme i det oprindelige bo01... Og så lige en detalje mere - man mærker ikke alt byggeriet i området, fordi det ligger bag BO01. Altså kan man sidde på balkonen uden gener ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Ja, de er sq nogen dyre kvadratmeter. Mener den her har været til salg lidt over et år Sundpromenaden Og endnu en bette en der er kommet tilsalg i denne uge Mere Sundpromenaden Mht. til alle de bostäder der er til salg omkring Scaniaplatsen og Västra Varvsgatan tror jeg der er gået spekulation i den. F.eks købe lejeligeheden 1 år før den er færdig, smide depositumet, og så sælge den igen når den er færdigbygget, og scorer differencen, uden at haft flere penge op af lommen end depositumet. Og, er det bare mig eller der andre der synes at det gamle Västra Hamn (Bo01) er hyggeligere og mere gennemført end alt det ny de opfører pt. ? Lugter lidt af at få så mange lejeligheder ind pr. kvm som muligt uden rigtig at tænke over atmosfære osv. ? Ja det er ikke billigt, men der er også en stor efterspørgsel efter lejligheder i området, det kan man jo se bare af dette indlæg ;) Men problemet med de rigtige små lejligheder er nok at det er studielejligheder som har en hvis begrænsning i pris... og så er det godt nok ikke mange kvm... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BogsWhitey 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Er der egenligt nogle der ved om der er flere ledige lejemål i selve Turning Torso? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2006 Er der egenligt nogle der ved om der er flere ledige lejemål i selve Turning Torso? Tvivler...vi var oppe til noget præsentation af Torso'en tilbage i Maj - og jeg mener der på det tidspunkt var venteliste på omkring 100-200 personer...(går udfra du snakker bolig og ikke erhverv ?) Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BogsWhitey 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2006 Ja det var bolig jeg tænkte på. Nå men prøver nu alligevel at ringe i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Ja det var bolig jeg tænkte på. Nå men prøver nu alligevel at ringe i morgen. Så må du lige skrive hvor lang listen er... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BogsWhitey 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Så må du lige skrive hvor lang listen er... Lang! Ihvertfald hvis det er er en "lille" 1 1/2 værelses man leder efter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 Lang! Ihvertfald hvis det er er en "lille" 1 1/2 værelses man leder efter... ja det kunne man tænke sig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Så har jeg været i Malmø et par gange og kigget mig omkring. Jeg var idag ude ved Turning Torso og det område som ligger lige der. Jeg synes det er SÅ lækkert og top moderne derude, især de forskellige lejligheder som ligger lige ud til den lille "kunstige kanal" og den gade som vidst hedder noget med Rodangatan eller rodongatan? Jeg kan ihvertfald ikke lige huske det. Kort sagt, jeg VIL bo i det område og jeg VIL gøre hvad jeg kan, for at få en lejlighed der. Er der nogen som vil være behjælpelige med at henvie til nogle ejendomsmæglere der har med de lejligheder at gøre? Og til dem som er ved at lave noget nybyggeri derde? Kan simpelthen ikke få en pind ud af hemnet.se og bovision.se, og jeg vil mægtig gerne se lidt på priserne. Jeg er ikke i tvivl om, at det bliver pisse dyrt... men hold kæft hvor er der lækkert derude.... Er jeg en totalt idiot hvis jeg regner med 1.4 mio. danske kroner? Og hvor hurtigt bliver de gode steder revet væk? Kan nemlig først købe til næste sommer, samme tid som nu. Hej Louise. Inden du køber skal du huske at have med i tankerne om du skal køre bil eller tog til DK (for regner med du bliver pendler). Hvis det er med bil er det "stort set" ligegyldigt hvor du bosætter dig, men skal du med tog er det en rigtig god idet at flytter nær centralen eller svågertorp - da transporten til Kbh elleres hurtigt bliver 1 time hver vej, som jo nok er lidt i overkanten for mange (så kan man jo lige så godt bo på vestsjælland):th2: . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 For dem der er nysgerrige om hvordan TT området ser ud fra luften har en god kollega været på en lille flyvetur i området. Så kig med her http://www.walthertoft.com/Luftfoto.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 For dem der er nysgerrige om hvordan TT området ser ud fra luften har en god kollega været på en lille flyvetur i området. Så kig med her http://www.walthertoft.com/Luftfoto.html Fede billeder! :th2: Ved du hvornår de er fra? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Ja de er kun et par mdr gamle for han tog dem på sin sidste ferie som er et par mdr siden. Jeg skal selv afsted på en tur i den flyver og ind over området så der kommer på et tidspunkt nye billeder derfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2006 Jeg bor på Västra Hamnen og er meget glad for det. MEN man har bestemt ikke stedet for sig selv om sommeren, det er fluepapir overalt. Så tænk på det hvis man ser på stuelejlighed ud mod vandet og caféområderne. Priserne her er også gået godt opad her det sidste 1½ år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites