Jump to content
Nenad

Kære kvinder hjælp

Recommended Posts

Hejsa Jeg har snart bryllupsdag og vil give min kone en tur hos en kosmetolog. Det er det eneste hun har snakket rigtig om på det sidste så det må være en god gave. Det andet hun savner er et strygebræt, men det går vel ikke at give i gave:laugh: Hvilken kosmetolog kan I anbefale her i Malmö? På forhånd tak Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Strygebrættet - Køb det, og lær din kone bedre at kende fra en helt ny side :scared: Uanset hvad, køb nogle blomster, det gør underværker - og som en ekstra opmærksomhed kunne du jo forære en fælles oplevelse såsom en romantisk rejse. Men strygebrættet, vil jeg nok bare købe på en almindelig dag, så vil du også score på at være opmærksom :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Markowitch Vi skal ude og rejse men først senere på året pga. arbejde. Blomsterne er allerede bestilt, det glemmer jeg ikke lige. Men af gave vil jeg ikke købe noget hun ikke vil have eller ønsker sig, så en tur hos en kosmetiker vil være fint. Så jeg vil bare vide om der er nogen der kender en kosmetiker i Malmö de kan anbefalde. Strygebræt skal vi nok ude og købe inden længe, det gamle er begyndt at lukke af sig selv og er farligt for dens omgivelser. Tør ikke tænke på hvis den falder over vores ben... Mvh Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Hvilken kosmetolog kan I anbefale her i Malmö?
Ikke fordi jeg skal blande mig, men kvinder tænker jo anderledes, så jeg ville frygte at det blev misforstået. Jeg kan lige se det for mig. "En kosmetolog ? Hvorfor ? Er jeg ikke køn nok til dig som jeg er ?":mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ikke fordi jeg skal blande mig, men kvinder tænker jo anderledes, så jeg ville frygte at det blev misforstået. Jeg kan lige se det for mig. "En kosmetolog ? Hvorfor ? Er jeg ikke køn nok til dig som jeg er ?":mad:
hehe nej det tror jeg ikke du skal regne med. Nu er det jo ikke fordi en kosmetolog ændre på dit udseende som sådan. Jeg har givet min kæreste sådan en lignende gave, hvor hun blev nusset om og fik alle mulige cremer og massage osv, det tror jeg ikke bliver misforstået ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, det er en rigtig god ide. Det er en god oplevelse. Jeg har ikke prøvet nogle steder i Malmö, men hvis det skal være, bliver det Triangelns Kurbad & Hälsocenter, www.kurbad.nu, f.eks. deres kurbad special. Du kan evt. samle brochurer fra nogle steder og så lade hende vælge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej du Jeg kan kun som kvinde sige, at alle de her "det vil hun sikkert misforstå"-ting er noget, der desværre foregår op i mænds hoveder. Du kan INTET gøre forkert, ved at give hende en super tur hos en kosmetolog! Deer findes mage kosmetologer, jeg kender kun dem i Limhamm (over for Video Mix). bestil bare uansat hvor det er, sig til dem, at det er en forkælelsesgave, hvor hun bare skal have dybderenset hud, have massage og ordnet bryn + vipper. Jeg lover dig, hun vil NYDE det! Er du nu endelig i gang med at forkæle hende, så giv hende en gang manicure. De frække negle vil sikkert komme dig til gode. Vil du overraske hende endnu mere, så lav en aftale med kosmetologen om, at de hygger omkring hende med lidt champagne (eller hvad hun nu kan lide) og frugt. Tro mig: She'll LOVE you!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I don't doubt Humle! :tongue2: Jeg har bare hørt en del mandlige venner sige sådan .... og nu har jeg selv tit og ofte en eller anden anderledes tegneserie kørende i øverste etage ... menaaaa yeah what .. ever ... :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites