Jump to content
Kira

Praaaaaaaaaaaaaal

Recommended Posts

Jeg vil helt vildt gerne prale af min super hund Efter et par års hård slid og en fandens mange penge i udstillingsgebyr lykkedes det endelig denne weekend at få ham gjort til både svensk og dansk udstillingschampion :th2: Så der var pludselig ikke så langt hjem fra Tvååker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil helt vildt gerne prale af min super hund Efter et par års hård slid og en fandens mange penge i udstillingsgebyr lykkedes det endelig denne weekend at få ham gjort til både svensk og dansk udstillingschampion :th2: Så der var pludselig ikke så langt hjem fra Tvååker
Ej, mange gange tillykke med det! Godt gået! :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det kan han ikke vi læser ikke det skrammel :) , hjemmesko bruger vi ikke her, kolde fra kassen må han jo lære på et tidspunkt :D Lige nu koncentrerer han sig om at fange måger - det går sådan nogenlunde :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KÆMPE grattis & tillykke til Ivan!!!! :D godt gået, det må være en dejlig fornemmelse, efter at have arbejdet mod det i lang tid :th2: smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak siger vi herfra :th2: Credde: Næh nej - nu kan han jo blive champion i specialklubben også :laugh: så er der jo verdensudstilling i Polen til november OG så kommer der en lillesøster til Ivan til november også - så næste år kører det derud af igen ;) Men vi behøver ikke køre sydsverige tyndt længere - faktisk har jeg aflyst en tur til Öland i vores ferie hvor der var udstilling - så du behøver ikke have ondt af Lars :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites