Kira 10 Anmeld indhold Skrevet July 9, 2006 Jeg vil helt vildt gerne prale af min super hund Efter et par års hård slid og en fandens mange penge i udstillingsgebyr lykkedes det endelig denne weekend at få ham gjort til både svensk og dansk udstillingschampion :th2: Så der var pludselig ikke så langt hjem fra Tvååker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Super tillykke :-) Kan han så også hente søndags berlinger, hjemmesko og en kold fra kassen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Jeg vil helt vildt gerne prale af min super hund Efter et par års hård slid og en fandens mange penge i udstillingsgebyr lykkedes det endelig denne weekend at få ham gjort til både svensk og dansk udstillingschampion :th2: Så der var pludselig ikke så langt hjem fra Tvååker Ej, mange gange tillykke med det! Godt gået! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Nej det kan han ikke vi læser ikke det skrammel :) , hjemmesko bruger vi ikke her, kolde fra kassen må han jo lære på et tidspunkt :D Lige nu koncentrerer han sig om at fange måger - det går sådan nogenlunde :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Tillykke med det :th2: Så får Lars måske lidt fred ? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Kæmpe tillykke med det. Kender godt til hvilken kamp det kan være. Havde en god ven der var meget aktiv med Afghanske mynner. Puha siger jeg bare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2006 Jeg vil helt vildt gerne prale af min super hund Efter et par års hård slid og en fandens mange penge i udstillingsgebyr lykkedes det endelig denne weekend at få ham gjort til både svensk og dansk udstillingschampion :th2: Så der var pludselig ikke så langt hjem fra Tvååker KÆMPE grattis & tillykke til Ivan!!!! :D godt gået, det må være en dejlig fornemmelse, efter at have arbejdet mod det i lang tid :th2: smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2006 Mange tak siger vi herfra :th2: Credde: Næh nej - nu kan han jo blive champion i specialklubben også så er der jo verdensudstilling i Polen til november OG så kommer der en lillesøster til Ivan til november også - så næste år kører det derud af igen ;) Men vi behøver ikke køre sydsverige tyndt længere - faktisk har jeg aflyst en tur til Öland i vores ferie hvor der var udstilling - så du behøver ikke have ondt af Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2006 Pictures please !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2006 De kommer - venter på mine svenske "hundevenner" sender lidt billeder fra weekenden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2006 så du behøver ikke have ondt af Lars Jo Credde du må godt have lidt ondt af mig:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2006 Jo Credde du må godt have lidt ondt af mig:th2: Jeg kommer gerne med moralsk støtte til dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites