MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet July 9, 2006 Hvad siger i til denne ?? Jeg tror sgu radioværtene har ret http://www.flabber.nl/archief/016440.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Wot a bunch of croc! Radioværter uden moral og IQ generelt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Wot a bunch of croc! Radioværter uden moral og IQ generelt. Øh ? Forklar lige den ? Mener du det er radioværternes skyld, eller ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Hvad siger i til denne ?? Jeg tror sgu radioværtene har ret http://www.flabber.nl/archief/016440.php WOW, det var da vildt! Sikke en fed måde de stiller det op på og spiller sangene på... der er vist ingen tvivl om at de to sange er temmelig meget ens... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Bla bla bla..... http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/527694.html Ingen tvivl om at inspirationen skal krediteres Tom Petty. Og jo...alligevel ville jeg kalde det "at planke den", Red Hot Credit Poopers. Still...RHCP kan noget.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Øh ? Forklar lige den ? Mener du det er radioværternes skyld, eller ?? Har du lyttet til hele sangen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 De der svanserøve sucks bare bigtime....... Jeg kan virkelig ikke se, hvad folk ser i dem??????? De er HELT uden talent.......:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Har du lyttet til hele sangen? Ja, jeg kan ikke se hvor du vil hen ? Det er da ligegyldigt om det ikke er hele sangen, men kun en (STOR) del af den de har planket. Der er vel også noget der hedder copyrigth indenfor musik ? Altså, min 1. cd med RHCP blev købt i '89 (Mothers Milk) og jeg har alt med dem. Så dem på Hayday i Sep. '92 i Roskilde og syntes de er for fede... Men, jeg kan da kun grine af det kopi-stunt, for du kan da ikke mene at det er deres egen sang/melodi ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 De der svanserøve sucks bare bigtime....... Jeg kan virkelig ikke se' date=' hvad folk ser i dem??????? De er HELT uden talent.......:([/quote'] Meget saglig kommentar . Hvordan kan du sige de er uden talent? Du har da helt mistet den! :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Ja, jeg kan ikke se hvor du vil hen ? Det er da ligegyldigt om det ikke er hele sangen, men kun en (STOR) del af den de har planket. Der er vel også noget der hedder copyrigth indenfor musik ? Altså, min 1. cd med RHCP blev købt i '89 (Mothers Milk) og jeg har alt med dem. Så dem på Hayday i Sep. '92 i Roskilde og syntes de er for fede... Men, jeg kan da kun grine af det kopi-stunt, for du kan da ikke mene at det er deres egen sang/melodi ?? Prøv og lyt til sangen de påstår den er stjålet fra (www.danceage.com), og sig så om du stadig synes det er et plagiat. De spiller 2 gange 10 sekunder af den i radioprogrammet, og lige præcis den del minder selvfølgelig meget om Dani California, men det er også det hele. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 De der svanserøve sucks bare bigtime....... Jeg kan virkelig ikke se' date=' hvad folk ser i dem??????? De er HELT uden talent.......:([/quote'] Ja stik modsat dig! For du har jo solgt plader i millionvis:rolleye: Det er muligt de ikke deler dit talent for ligegyldige og latterlige kommentarer men mon de er så kede af det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Nåååååååår lille puttemand...... Nogen der har tisset på "dolly" deroppe eller er hun punkteret?????????+ :D Ja stik modsat dig! For du har jo solgt plader i millionvis:rolleye: Det er muligt de ikke deler dit talent for ligegyldige og latterlige kommentarer men mon de er så kede af det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 10, 2006 Prøv og lyt til sangen de påstår den er stjålet fra (www.danceage.com)' date= og sig så om du stadig synes det er et plagiat. De spiller 2 gange 10 sekunder af den i radioprogrammet, og lige præcis den del minder selvfølgelig meget om Dani California, men det er også det hele. Lige som i så meget andet musik så minder tingene jo om hinanden. Der er en vis lighed, men der er jo også en grund til at Tom Petty har valgt ikke at sagsøge RHCP alligevel. I øvrigt et fedt album, minder meget og deres gamle stil og den er yderst velkommen. Mothers milk og de gamle albums var i mine øjne rigtig gode, deres nye albums har ikke været særlig fede synes jeg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites