jerikras 10 Anmeld indhold Skrevet July 6, 2006 Jeg var inde i Jysk v. Svågerstorp i dag omkring klokken 14, da to af hinanden uafhængige personer kommer ind i butikken og spørger til om nogen ejer volvoen ude på parkeringen med et grædende barn. Efter ca. 5 min. kommer jeg ud på parkeringen, og ser volvoen og flere mennesker omkring den. Inde på passagersædet foran sad en lille pige på ca. 2 år temmelig opkogt. Døren var låst og vinduet ikke nok åbnet til at man kunne få en arm ind og åbne døren op. Jeg spørger om de har ringt til politiet, og låner en af kvinderne min mobil, da det ikke er tilfældet, fordi jeg ikke syntes mit svenske var godt nok. Solen står direkte ind på forruden med barnet siddende godt nok med ryggen imod, men ildrød i ansigtet. Foreslår en at hente et tæppe til at lægge på ruden for at give lidt skygge. Nå...men efter et lille stykke tid kommer så en kvinde ud af forretningen ved siden af og spørger om hendes datter er vågnet:confused: TOTALT uansvarligt i denne sommervarme at lade såvel børn som dyr blive i bilen, sådan som det her blev praktiseret. Jeg gik da jeg kunne se og høre, at en af kvinderne (hende der kontaktede politiet) gav moderen en temmelig stor skideballe og moralsk tale om hvor uansvarlig hun havde været. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Jeg var inde i Jysk v. Svågerstorp i dag omkring klokken 14, da to af hinanden uafhængige personer kommer ind i butikken og spørger til om nogen ejer volvoen ude på parkeringen med et grædende barn. Efter ca. 5 min. kommer jeg ud på parkeringen, og ser volvoen og flere mennesker omkring den. Inde på passagersædet foran sad en lille pige på ca. 2 år temmelig opkogt. Døren var låst og vinduet ikke nok åbnet til at man kunne få en arm ind og åbne døren op. Jeg spørger om de har ringt til politiet, og låner en af kvinderne min mobil, da det ikke er tilfældet, fordi jeg ikke syntes mit svenske var godt nok. Solen står direkte ind på forruden med barnet siddende godt nok med ryggen imod, men ildrød i ansigtet. Foreslår en at hente et tæppe til at lægge på ruden for at give lidt skygge. Nå...men efter et lille stykke tid kommer så en kvinde ud af forretningen ved siden af og spørger om hendes datter er vågnet:confused: TOTALT uansvarligt i denne sommervarme at lade såvel børn som dyr blive i bilen, sådan som det her blev praktiseret. Jeg gik da jeg kunne se og høre, at en af kvinderne (hende der kontaktede politiet) gav moderen en temmelig stor skideballe og moralsk tale om hvor uansvarlig hun havde været. Ja hun burde da have sat en skål vand til dyret - DET GAS Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites