Jump to content
Futz

Fed juicepresser

Recommended Posts

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL jeg bliver nød til at lave sådan en............
Pas på. De hører ind under overtrædelse af våbenlove. MEN FUCK DE ER GRINER, så jeg ville klare råde dig til at give våbenloven en finger bare for en stund og hyg dig med din appelsin/kartoffelkanon!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.kartoffelkanon.trindkaer.dk/- så kan du jo selv overdimensionere lidt' date= så du kan bruge vandmeloner istedet ;)
Godt udført vejledning!! Man kan også svejse en metalbeholder på et rør og en hul i bunden til indførsel af gas, hårlak osv osv og til andtænding af krabaten. Der skal forresten ikke mere end 4 appelsiner til at få et gammelt haveskur til at lægge sig:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pas på. De hører ind under overtrædelse af våbenlove. MEN FUCK DE ER GRINER, så jeg ville klare råde dig til at give våbenloven en finger bare for en stund og hyg dig med din appelsin/kartoffelkanon!!!
Yes I know..........................:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anklaget for krigsførsel mod hjemland En tysk landmand blev for nogle år siden anholdt og anklaget for krigsførsel mod sin egen nation fordi han i en kæmpe koger havde valgt at skyde efter bilerne på autobahn som hans grund stødte op til. Kunne desværre ikke finde nogen ting om det på nettet med go griner alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha det må jeg klart prøve en dag. Fra Kartoffelkanonsidens gæstebog: Monday 05th of June 2006: jonas fra kjørbekk (skien norge) asså faen, den potetkanonen du har laget er for svak!! jeg måtte doble lengden og lage en oksygen ventil på siden. da blei det saker av det! Hittil har jeg drept 4 måker 3 kråker og katta til naboen, så takk for ideen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites