Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet July 6, 2006 Er der mange der skal derover i dag?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Skal til koncerten Fredag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Var i Göteborg i søndags, og skal igen fredag... GLÆD JER!!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Er der mange der skal derover i dag?? Os mig!! Os mig!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Os mig!! Os mig!!! Ska du det, det vidste jeg slet ik :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 hmm.. først i morgen.. men jeg glæder mig meget. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Var i Göteborg i søndags' date=' og skal igen fredag... GLÆD JER!!! :th2:[/quote'] Vi var også i Gøteborg i søndags, kanon koncert:th2: Glæd jer:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Jeg skal også derover i aften.. og jeg glæder mig som et lille barn :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Jeg skal også derover i aften.. og jeg glæder mig som et lille barn :-) Du er jo et lille barn:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Du er jo et lille barn:rolleyes:Hvor er du kæk, hva´!?...haha...bare fordi du selv lige er kommet med i Den Gyldne 30´er-klub ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Hvad kan jeg sige.. der er heldigvis nogle år til endnu inden jeg behøver bekymre mig om at alderen trykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Hvad kan jeg sige.. der er heldigvis nogle år til endnu inden jeg behøver bekymre mig om at alderen trykke Jeg må korigere - alder trykker ikke, den tværtimod slapper (dvs. :thumbdown i modsætning til - If you know what I men - nudge nudge - say no more !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Hvad kan jeg sige.. der er heldigvis nogle år til endnu inden jeg behøver bekymre mig om at alderen trykke Det er skam en smal sag at have 1976 stående på sin fødselsattest når man er så fast i huden og smækker som undertegnede.. har stærkt overvejet "snog me" finten i aften... den så ud til at virke i Göteborg http://www.expressen.se/index.jsp?a=627364 dog tror jeg "snog me - I'm a financial analyst" virker mindre tiltrækkende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Det er skam en smal sag at have 1976 stående på sin fødselsattest når man er så fast i huden og smækker som undertegnede.. har stærkt overvejet "snog me" finten i aften... den så ud til at virke i Göteborg http://www.expressen.se/index.jsp?a=627364 dog tror jeg "snog me - I'm a financial analyst" virker mindre tiltrækkende He he læste lige i avisen idag at han havde scoret en rødhåret dansk pige igår, han går da ikke og keder sig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Hvorfor skulle man dog også det?????? :D He he læste lige i avisen idag at han havde scoret en rødhåret dansk pige igår' date=' han går da ikke og keder sig [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Nå man må vel hellere til at finde parken :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Det er skam en smal sag at have 1976 stående på sin fødselsattest når man er så fast i huden og smækker som undertegnede.. har stærkt overvejet "snog me" finten i aften... den så ud til at virke i Göteborg http://www.expressen.se/index.jsp?a=627364 dog tror jeg "snog me - I'm a financial analyst" virker mindre tiltrækkende Mage til tynd journalistik skal man (igen) lede efter. Det er rigtigt at han "talte" med den såkaldte "doctor" under koncerten, men det endte faktisk med at han gjorde hende til grin, da hun ikke var "doctor" men blot "intern". At han senere sang til hende er noget sludder - det var en helt anden pige han sang til, som ikke havde noget med den første at gøre... Men ellers en god historie!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Er heldigvis ikke misundelig. For det er lige før han kan måle sig med de lokale Grønlandske bands heroppe. Så det er JER der bør være misundelige :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Er heldigvis ikke misundelig. For det er lige før han kan måle sig med de lokale Grønlandske bands heroppe. Så det er JER der bør være misundelige :D hehe det lød nærmest lidt bittert =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 hehe det lød nærmest lidt bittert =) Hvad fik dig dog på den tanke Sidste år stod jeg i kø i 9 timer til U2 billetter i Gøteborg og fik dem skam også men måtte sælge dem da jeg skulle herop. Nu er jeg så heller ikke hjemme til Robbie. Så hvad får dig til at tro jeg er bitter over at måtte nøjes med et lokalt band fra Quaanaaq eller det der er værre endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Var der jo også i søndags - det var helt i top - aldrig har jeg oplevet noget lignende :th2: KLASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han er jo en konge - simpelthen! Har i aften hørt lidt fra Rigshospitalet da jeg var på job - men lyden gik ikke helt igennem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2006 FED KONCERT :th2: så er der ikke så meget mere at sige om det...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2006 FED KONCERT :th2: så er der ikke så meget mere at sige om det...... Ahhh lyder kunne nu godt ha været bedre men det er jo ikke hans skyld, men ud over det så var det verdensklasse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2006 Ahhh lyder kunne nu godt ha været bedre men det er jo ikke hans skyld' date=' men ud over det så var det verdensklasse...[/quote'] Lyden i Arken er af samme kvalitet som DSB's service over broen ! Begge suger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 8, 2006 Ahhh lyden kunne nu godt ha været bedre men det er jo ikke hans skyld' date=' men ud over det så var det verdensklasse...[/quote'] Men man kan sige den var høj nok til jeg personligt ikke kunne høre migselv synge med.. jeg undskylder hvis det ikke var tilfældet for min sidemand Mimse.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites