Jump to content
Miriam

Så er der ROBBIE tid !!

Recommended Posts

Guest Trine
Jeg skal også derover i aften.. og jeg glæder mig som et lille barn :-)
Du er jo et lille barn:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad kan jeg sige.. der er heldigvis nogle år til endnu inden jeg behøver bekymre mig om at alderen trykke :lol:
Jeg må korigere - alder trykker ikke, den tværtimod slapper (dvs. :thumbdown i modsætning til :thumbup: - If you know what I men - nudge nudge - say no more !! :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hvad kan jeg sige.. der er heldigvis nogle år til endnu inden jeg behøver bekymre mig om at alderen trykke :lol:
Det er skam en smal sag at have 1976 stående på sin fødselsattest når man er så fast i huden og smækker som undertegnede.. har stærkt overvejet "snog me" finten i aften... den så ud til at virke i Göteborg http://www.expressen.se/index.jsp?a=627364 dog tror jeg "snog me - I'm a financial analyst" virker mindre tiltrækkende :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er skam en smal sag at have 1976 stående på sin fødselsattest når man er så fast i huden og smækker som undertegnede.. har stærkt overvejet "snog me" finten i aften... den så ud til at virke i Göteborg http://www.expressen.se/index.jsp?a=627364 dog tror jeg "snog me - I'm a financial analyst" virker mindre tiltrækkende :rolleye:
He he læste lige i avisen idag at han havde scoret en rødhåret dansk pige igår, han går da ikke og keder sig :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hvorfor skulle man dog også det?????? :D

He he læste lige i avisen idag at han havde scoret en rødhåret dansk pige igår' date=' han går da ikke og keder sig :lol:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mage til tynd journalistik skal man (igen) lede efter. Det er rigtigt at han "talte" med den såkaldte "doctor" under koncerten, men det endte faktisk med at han gjorde hende til grin, da hun ikke var "doctor" men blot "intern". At han senere sang til hende er noget sludder - det var en helt anden pige han sang til, som ikke havde noget med den første at gøre... Men ellers en god historie!! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er heldigvis ikke misundelig. For det er lige før han kan måle sig med de lokale Grønlandske bands heroppe. Så det er JER der bør være misundelige :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Er heldigvis ikke misundelig. For det er lige før han kan måle sig med de lokale Grønlandske bands heroppe. Så det er JER der bør være misundelige :D
hehe det lød nærmest lidt bittert =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe det lød nærmest lidt bittert =)
Hvad fik dig dog på den tanke :rolleye: Sidste år stod jeg i kø i 9 timer til U2 billetter i Gøteborg og fik dem skam også men måtte sælge dem da jeg skulle herop. Nu er jeg så heller ikke hjemme til Robbie. Så hvad får dig til at tro jeg er bitter over at måtte nøjes med et lokalt band fra Quaanaaq eller det der er værre endnu :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der jo også i søndags - det var helt i top - aldrig har jeg oplevet noget lignende :thumbup: :th2: :kiss::laugh: KLASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han er jo en konge - simpelthen! Har i aften hørt lidt fra Rigshospitalet da jeg var på job - men lyden gik ikke helt igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ahhh lyden kunne nu godt ha været bedre men det er jo ikke hans skyld' date=' men ud over det så var det verdensklasse...[/quote'] Men man kan sige den var høj nok til jeg personligt ikke kunne høre migselv synge med.. jeg undskylder hvis det ikke var tilfældet for min sidemand Mimse..:flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites