Jump to content
Johan

Hjerneblødning på motorvejen her til morgen

Recommended Posts

Siger du at du kender Marc ??? :confused:
Nej! Og hvis jeg gjorde, tog jeg sgu selv ud til ham og fortalte ham en ting eller to! Det jeg prøvede at sige var at det kunne da være sjovt at lave sådan et nummer med en kammerat ... men så har man jo så åbnet døren for gengældelse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej! Og hvis jeg gjorde, tog jeg sgu selv ud til ham og fortalte ham en ting eller to! Det jeg prøvede at sige var at det kunne da være sjovt at lave sådan et nummer med en kammerat ... men så har man jo så åbnet døren for gengældelse :D
Det er vel ikke værrere end at skrabe en forrude fri for is, og så en tur i vaskehallen ?? Men, mon ikke de ville være pænt trætte af 1 mill Post-It ?? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man må gå ud fra at det også har en hvis skræmme-effekt hvis der pludselig er nogen som har fundet frem til hvor man bor, det kunne da ihvertfald starte noget paranoia hos de fleste. :scared: Ellers er det altid morsomt at stoppe en kartoffel i udstødningen, men at lave noget ved bilen er nok lidt voldsomt vil jeg mene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Saa har vi vaeret en lille tur i malmoe' date=' men vi fandt ikke den rigtige Audi TT, saa nu modtager han et lille brev med posten en af dagene!!!!![/quote'] Sender i brevet anonymt eller har i skrevet afsender på? Jeg tænkte bare på at hvis i gerne vil have en vis effekt, så må man nok forvente at der også står en afsender på brevet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Nej der staar ikke afsender paa' date=' men selve brevet burde give ham noget at taenke over!!!![/quote'] Det er jo tvivlsomt han reagere på det kan man sige =) Og for vores andres nysgerrigheds skyld så ved vi jo aldrig hvad der kommer til at ske nu! =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har du jo ret i. Jeg er også lidt nysgerrig, men jeg har bare ikke lyst til at møde den mand igen, hvordan er han ikke som person hvis han kan finde på at køre sådan. Han må være syg. Jeg troede seriøst at nu var det færdigt med vores nye bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo selvfølgelig Gio!! Jeg sad jo i den side som han trak ud imod.Så jeg fik vist råbt lidt højt. Men vi havde jo kun haft bilen i et par dage, så man vil jo gerne passe på. Vi blev for nogle år siden påkørt bagfra i en rundkørsel, og da jeg havde set hvad der var sket havde jeg kun et i hoved, og det var at vi skulle skynde os for at kunne nå at komme i biffen. Der er ret meget der flyver igennem hoved i sådan en situation, og så tænker man vist ikke klart :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi blev for nogle år siden påkørt bagfra i en rundkørsel, og da jeg havde set hvad der var sket havde jeg kun et i hoved, og det var at vi skulle skynde os for at kunne nå at komme i biffen. Der er ret meget der flyver igennem hoved i sådan en situation, og så tænker man vist ikke klart :)
Forståeligt...det er jo lidt af et chok. Gad vide om jeg selv ville tænke "Pokkers! Jeg har glemt at købe mælk!" i en lignende situation!? Det skulle ikke undre nogen...hehe. (Bortset fra at jeg ikke drikker mælk...:p)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forståeligt...det er jo lidt af et chok. Gad vide om jeg selv ville tænke "Pokkers! Jeg har glemt at købe mælk!" i en lignende situation!? Det skulle ikke undre nogen...hehe. (Bortset fra at jeg ikke drikker mælk...:p)
Jeg var en gang så uheldig, at min bil besluttede sig for at parallelparkere på taget, godt hjulpet af en, der ikke overholdt sin vigepligt. Så tågede jeg lidt rundt og kiggede på bilen nede fra. "Nå ser luftfilteret sådan ud nedefra" osv. Meget mærkeligt... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min veninde har for nylig været i en ulykke hvor hendes lille peugeot 106 bliver påkørt af en lastbil der kører over for rødt. Bilen er godt ødelagt (Hun fik kun nogle blå mærker) og da ambulancen kommer, har hun kun et i hoved og det er, at der er en der skal blive ved bilen til hendes kæreste kommer, for ellers vil den blive rippet. Det var lige før hun var kørt på skadestuen alene, men da ulykken skete tæt på vores arbejde, var der 2 kollegaer som hjalp.En tog med i ambulancen og en passede på bilen. Bagefter kunne hun godt se det var lidt komisk at hun kun havde tænkt på bilen. Hun vidste jo ikke hvad der var sket med hende selv før efter røngten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Min veninde har for nylig været i en ulykke hvor hendes lille peugeot 106 bliver påkørt af en lastbil der kører over for rødt. Bilen er godt ødelagt (Hun fik kun nogle blå mærker) og da ambulancen kommer, har hun kun et i hoved og det er, at der er en der skal blive ved bilen til hendes kæreste kommer, for ellers vil den blive rippet. Det var lige før hun var kørt på skadestuen alene, men da ulykken skete tæt på vores arbejde, var der 2 kollegaer som hjalp.En tog med i ambulancen og en passede på bilen. Bagefter kunne hun godt se det var lidt komisk at hun kun havde tænkt på bilen. Hun vidste jo ikke hvad der var sket med hende selv før efter røngten.
Mon ikke en ordenlig forsikring ville dække? Jeg ville også blvie ked af det hvis en af mine biler blev smadret, meen i sidste ende så er der jo en grund til at de er forsikret i hovede og røv =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo. Vi har også en god forsikring på vores bil. Min veninde havde kun ansvar på sin, og forsikringsselskabet var ikke til meget hjælp efter ulykken, så jeg håber hun laver en ordentlig forsikring på den nye bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Maria: Det er en meget almindelig reaktion hos folk der lige har haft en traumatisk eller voldsom oplevelse. Man mister nogle gange selvkontrollen lidt, fordi hændelser og følelser overvælder en i den grad. Så gør mange det at man finder et holdepunkt man klamrer sig til, gerne noget simpelt som man kan forholde sig til. Det er som regel også den funktion der redder folk i livsfare, hvis det medfører de handler proaktivt for at forbedre situationen for sig selv. Man ser også folk der nægter at tage med en ambulance, fordi de var på vej til et møde på arbejdet, og der er jo trygt og godt og der vil de BARE hen for enhver pris - NU. Nogle leder panisk efter en simpel ting i eks. bilvraget, ubevidst for at distrahere sindet for det som virkeligt er sket. Kommer en til skade på arbejdet, har de mere end almindeligt travlt med at forklare kollegaer i detaljer hvordan de skal varetage deres arbejde, imens de er ved at skulle transporteres på skadestuen. De skal bare have lov at sludre..... om noget andet. Ved store katastrofer runderer politiets hundepatruljer altid store områder af bagefter, fordi tilskadekomne kan faktisk stolpe ret langt væk, mens de er i mentalt chok. Eks togulykken dengang ved Sorø. Så der er slet intet i vejen med din veninde. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites