spinner 0 Anmeld indhold Skrevet July 5, 2006 Hej. I mangel af bedre gruppe, poster jeg her :) Da vi skal have vores bil til service kl 07:00 i Skurup i morgen, og jeg også skal på arbejde, er jeg nødt til at tage toget fra Skurup. Jeg mente, jeg på et tidspunkt havde set at Øresundstogene kørte gennem Skurup, på en af de 3 ture de kører i timen... Men lur mig, om jeg kan finde den: DSB foreslår et IC-tog med første afgang 8:33... Nej tak. SJ kan slet ikke finde noget, og Skånetrafiken foreslår nogle Pågatåg-ture, som jeg til nøds kan tage, hvis det er... Er det mig, der husker forkert, med den timelige afgang, eller er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning... På forhånd tak. Frank. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Har du ikke bedt om en lånebil? Enten er det gratis eller også giver du 20 sek pr mil.. Det kommer an på om de har egen bil hjemme, eller om du lejer via Preem, gennem dem. Vi taler Motorcenter Skurup? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Hej. I mangel af bedre gruppe, poster jeg her :) Da vi skal have vores bil til service kl 07:00 i Skurup i morgen, og jeg også skal på arbejde, er jeg nødt til at tage toget fra Skurup. Jeg mente, jeg på et tidspunkt havde set at Øresundstogene kørte gennem Skurup, på en af de 3 ture de kører i timen... Men lur mig, om jeg kan finde den: DSB foreslår et IC-tog med første afgang 8:33... Nej tak. SJ kan slet ikke finde noget, og Skånetrafiken foreslår nogle Pågatåg-ture, som jeg til nøds kan tage, hvis det er... Er det mig, der husker forkert, med den timelige afgang, eller er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning... På forhånd tak. Frank. Selv om min viden og erfaring med kollektiv trafik er stærkt begrænset vover jeg et svar Du husker forkert. Øresundstogene kører fra Helsingør til Helsingborg - og omvendt. Det kunne tænkes, at du tænker på "Bornholmerekspressen" - som kører mellem København og Ystad. Ellers er det ganske rigtigt Pågatåg til Malmö C og derfra videre til København med et Øresundstog. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Jeg mente, jeg på et tidspunkt havde set at Øresundstogene kørte gennem Skurup, på en af de 3 ture de kører i timen... Det er ikke helt korrekt. De 3 afgange kører fra Helsingør til henholdsvis Göteborg, Helsingborg og Kristianstad, og omvendt. Dvs, ingen af dem kommer igennem Skurup. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Har du ikke bedt om en lånebil? Enten er det gratis eller også giver du 20 sek pr mil.. Det kommer an på om de har egen bil hjemme, eller om du lejer via Preem, gennem dem. Vi taler Motorcenter Skurup? Arh, sq da... :) Tænkte overhovedet ikke på en lånebil - Det må være varmen, der hæmmer fornuftig tankegang :) Nå, det er godt nok lidt sent, at spørge om lånebil nu, men nu må jeg se hvad de siger. Går det helt galt tager jeg da bare Påga-banen ... Så har man også prøvet det :) Jups, det er Motorcenter Skurup. Skal ha' serviceret klima-anlægget ... Meget passende, nu hvor det go'e vejr har været... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Det er ikke helt korrekt. De 3 afgange kører fra Helsingør til henholdsvis Göteborg' date=' Helsingborg og Kristianstad, og omvendt. Dvs, ingen af dem kommer igennem Skurup.[/quote'] Næh, ved heller ikke hvor jeg har det fra. Det er, som Kim H skriver, kun Bornholmeren der kommer igennem Skurup... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Du kan ha sett tågen, även om det inte var ett "Öresundståg". Den typen av tåg används till andra sträckningar också. Så det var kanske på väg till Bornholm eller nåt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Jeg kan smide dig af i Kastrup Jeg kan smide dig af i Kastrup. Bornholmerne togene er iøvrigt ret ustabile da de kører efter færgerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Hej skallstorp. Det lyder helt perfekt :th2: Du siger bare hvor og hvornår, så skal jeg nok være der :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Ved Skurup motorcenter. kl.7 Ved Skurup motor center kl. 7 ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Super! Der er jeg! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Ok. Jeg skal ikke retur til Skurup om aftenen, desværre. Så jeg kan ikke tilbyde hjemtransport. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Det er helt OK... Jeg er mere end glad for et lift den ene vej :) Jeg har smidt dig en PM, med mit mobilnummer, hvis der nu skulle opstå et eller andet i morgen tidligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Du kan ha sett tågen' date=' även om det inte var ett "Öresundståg". Den typen av tåg används till andra sträckningar också. Så det var kanske på väg till Bornholm eller nåt.[/quote'] Tjaeh, det var nu ikke så meget typen af tog, der fik mig til at tro det, for jeg har ikke set noget tog i Skurup ... Jeg må ha fået bildt mig selv ind, at jeg har set stationen Skurup på displayet i Ö-toget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Hej Skallstorp. Endnu engang tak for liftet her til morgen. Jeg når desværre ikke til Kastrup, til kl. 16:45, så i kører bare. Mvh. Frank. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Ok God togtur. Sig bare til hvis du en anden gang skal have bilen til service ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites