Majken 10 Anmeld indhold Skrevet July 4, 2006 Jeg søger en yderst kompetent person som kan oversætte danske tekster til svensk, helst en svensker med et godt kendskab til dansk. Jeg er også på udkig efter privatundervisning i svensk. Hvis der er nogen som kan hjælpe med ovenstående, ville det være super! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2006 En ide var måske at nævne hvilke tekster det er du vil have oversat. For selvom man er god til svensk/dansk kan det godt være sin sag med en teknisk tekst eller jura fx. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Majken 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2006 Jeg søger en yderst kompetent person som kan oversætte danske tekster til svensk, helst en svensker med et godt kendskab til dansk. Jeg er også på udkig efter privatundervisning i svensk. Hvis der er nogen som kan hjælpe med ovenstående, ville det være super! Lige en tilføjelse. Det er tekster i forholdvis almindeligt talesprog, altså ikke noget med jura eller teknin o.lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 http://www.translatora.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Lige en tilføjelse. Det er tekster i forholdvis almindeligt talesprog, altså ikke noget med jura eller teknin o.lign. Hvor meget drejer det sig om? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Jeg søger en yderst kompetent person som kan oversætte danske tekster til svensk, helst en svensker med et godt kendskab til dansk. Jeg er også på udkig efter privatundervisning i svensk. Hvis der er nogen som kan hjælpe med ovenstående, ville det være super! Altså, jeg er jo svensker, og taler rimelig god dansk - så måske kan jeg väre til nogen hjælp? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2006 Og det allerbedste er !- Yderst kompetent person som kan tale god dansk koster gratis !! (Sorry men jeg kunne altså ikke lade være - no hard feelings , bare godt fredagshumør) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna-fra-Sverige 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2006 Oversættelse dansk-svensk Hej Majken, Jeg laver oversættelser fra dansk-svensk for Denker Media se evt. mere på www.denkermedia.dk Jeg er oprindelig svensker, men har boet i Danmark i mange år. Jeg har i øvrigt en uddannelse i nordiske sprog. Du er velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud. :) Mvh Anna Jeg søger en yderst kompetent person som kan oversætte danske tekster til svensk, helst en svensker med et godt kendskab til dansk. Jeg er også på udkig efter privatundervisning i svensk. Hvis der er nogen som kan hjælpe med ovenstående, ville det være super! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Jeg laver oversættelser fra dansk-svensk for Denker Media - se evt. mere på www.denkermedia.dkHej Anna...må jeg være så fræk at spørge hvad priserne er for oversættelse af eksempelvis et website fra Dansk-->Engelsk. Mere specifikt, så drejer det sig om teknisk engelsk jeg skal have oversat for en kunde. Er det pris pr. ord, A4-side, timeforbrug...eller...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna-fra-Sverige 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 oversættelse dansk-engelsk Hej Normalt udregner vi prisen ud fra sværhedsgrad og antal ord. Du er velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud. Du kan eventuelt sende teksten til os via linket her: www.denkermedia.dk/kontakt Bedste hilsner Anna Denker Media Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites