Jump to content
MC Manden

Obligatorisk Mc Tur !!!!

Recommended Posts

Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde... Min mc er naturligvis ikke færdig, men da det regner gad jeg alligevel heller ikke at hente den. Jeg kommer af gode grunde ikke i aften (ingen mc og regn) Jeg har fået et afbud mere per sms, men da jeg har fået ny mobil kan jeg ikke se hvem det er fra. (og vedkomne svarede ikke da jeg ringede :tongue2: )
Det var fra mig. Så må vi håbe på bedre vejr i næste uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var fra mig. Så må vi håbe på bedre vejr i næste uge.
Det regnede jeg også med. Ole havde også meldt afbud, så det er ikke mange der kan ha' været afsted. Er der stemning for en heldagstur, en lørdag i august/september og så kalde det sæsonafslutning eller måske alle os der har kørt i løbet af sommeren mødes til noget grill/øl/røverhistorie-arrangement ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der stemning for en heldagstur' date=' en lørdag i august/september og så kalde det sæsonafslutning eller måske alle os der har kørt i løbet af sommeren mødes til noget grill/øl/røverhistorie-arrangement ???[/quote'] Det er jeg er frisk på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der stemning for en heldagstur' date=' en lørdag i august/september og så kalde det sæsonafslutning eller måske alle os der har kørt i løbet af sommeren mødes til noget grill/øl/røverhistorie-arrangement ???[/quote'] Kanon!!! Kan dog ikke i nogle weekender i august, men jeg satser på at vejret også er super i september, når jeg begynder at få et liv igen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er jeg også med på du gamle.....men det skal lige være en dag jeg ikke arbejder :rolleyes: Arbejder jo totalt underligt. Hvis nu jeg siger jeg arbejde efter ferie fra den 8 august og så hver 4 døgn......så skal der bare planlægges udfra det :laugh: :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk vi kører imorgen. Jeg vil anbefale så mange som muligt at dukke op, ihvertfald hvis man vil ha' indflydelse på sæsonafslutningsarrangementet (det må være det længste ord jeg nogensinde har skrevet !) Samme tid og sted imorgen.... Jaja, jeg ved godt der er en ligegyldig fodboldkamp kl 20.30, men det kan jo evt. blive en kortere tur ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, nu hvor det har regnet så meget, så det alligevel har väret rövsygt at köre, synes jeg at jeg lige så godt kunne välte med cyklen, så den står i törvejr på värkstedet i stedet :rolleyes: Ahj, det er noget lort!!! men det der grillarrangent synes jeg vi skal göre noget ud af :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja' date=' nu hvor det har regnet så meget, så det alligevel har väret rövsygt at köre, synes jeg at jeg lige så godt kunne välte med cyklen, så den står i törvejr på värkstedet i stedet :rolleyes: Ahj, det er noget lort!!! men det der grillarrangent synes jeg vi skal göre noget ud af :th2:[/quote']Nu igen!!? :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg var ikke med igår, og da jeg modtog et par afbud, så regner jeg ikke med der var nogle der kørte ? Jeg syntes vi skal ta' en tur mere, evt. næste onsdag hvis det ikke regner, og så snakke om hvad vi gør til afslutningen .... Altså... så mange som muligt skal tilmelde sig næste til næste onsdag. Kommer der ikke nogle folk, så er der jo heller ikke grund til at arrangere det helt vilde party. Skriv i denne tråd, eller send mig en PM med mobilnummer. Så har jeg også en chance for at få overblik over hvem der egentlig har lyst til at deltage. Og, naturligvis er det ikke nogen hindring at man ikke har kørt med før. Jeg kunne forestille mig at afslutningen er noget ala en lang tur, evt. til Åhus, hvor vi kan spise de største is der serveres i Skåne, hjem og stille mc'erne, mødes til bowling/pool/dart/whatever og så drikke en enkelt og så gå hver til sit. Eller gå under bordet, eller gå i byen eller hvad man nu har lyst til....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du er forhåbentligt ikke kommet til skade? Hvor meget er der sket med kværnen? Daniel
Har bare väret noget mörbanket i kroppen, men det går forhåbentlig snart over... Cyklen til gengäld :cry: Selvom jeg ikke körte mere end 50-60 km/t skal de fleste kåbedele udskiftes, det samme med bremsegrebet og udstödningen bliver mere og mere ridset :o Men jeg får en liste fra värkstedet, så jeg kan få et overblik. Men kön var den godt nok ikke :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har bare väret noget mörbanket i kroppen' date=' men det går forhåbentlig snart over... Cyklen til gengäld :cry: Selvom jeg ikke körte mere end 50-60 km/t skal de fleste kåbedele udskiftes, det samme med bremsegrebet og udstödningen bliver mere og mere ridset :o Men jeg får en liste fra värkstedet, så jeg kan få et overblik. Men kön var den godt nok ikke :cry:[/quote'] Øv øv øv.... Det er godt nok surt at skulle til at købe en masse kåbedele + div. Men det vigtigste er selvfølgelig helbredet. God bedring og held og lykke med maskinen. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-men der er stadig 2 hjul for meget :laugh:
I think you need it :D :D Bemærk lige dette fra annoncen: "Dessutom är den utrustad med "dödmans grepp" samt möjlighet att strypa gasreglaget." Det kunne jo være nødvendigt når vi sætter den op til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der jo lovet godt vejr på onsdag :th2: http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=110046053&name=Malmö Skal vi ikke lige få lavet en ordenlig tur ? Og, vi kan jo evt. snakke om hvad vi finder på som "års-afslutning". Indtil videre er vi vist 3-4 stykker der er interessede, og det er jo ikke meget. Få nu fingeren ud, og kom med på onsdag. Det kan jo være det er årets sidste onsdag med fornuftigt vejr. Og, til alle de nye der skal med på onsdag.... Samme tid og sted som beskrevet i de første indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites