Jump to content
MC Manden

Obligatorisk Mc Tur !!!!

Recommended Posts

MEN.... Bakken lukker på mandag !!!! Hvor og hvornår mødes vi ? Jeg går ud fra at alle kører på mc på jobbet (ihvertfald på mandag)
Jeg er at finde ved Café Castro (på venstre side af Nørrebrogade mod stationen, lige efter Hydro/Texaco tanken) sammen med mine offroad gutter fra kl ca. 17:30. Fang mig der eller på mobilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er også frisk på bakketur. Nogen forslag til mødested' date=' tidspunkt m.m[/quote'] Mødes kl 17.30 .... hvor ?? Jeg er midt i byen, så jeg er ligeglad. Jeg har ikke så meget ide om hvor folk kommer fra, eller hvor man arbejder.... Måske det er lettest at mødes på en benzintank et eller andet sted ?? ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til alle jer der ikke var med igår: 7000 motorcykler :thumbup:http://www.helmethairblog.com/entries/bakken-close-2006/ Vedr. tur imorgen ... Jeg mener nu KLART der skal køres... Vejret er jo suuuuper. Men, jeg har et møde der starter kl. 12.00 og jeg ved ikke hvor længe det trækker ud (afhænger om vi skal spille 9 eller 18 huller) ... Men, ellers er der sgu en anden der må vise vejen !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er denne tråd død? Bliver denne tråd taget op igen. Nu er tiden jo så småt ved at være inde til at komme ud på vejen igen. :th2: Vi er pt. 8 stykker der er med i en Sveriges gruppe på motorcykelgalleriet. Det kunne være super fedt hvis vi kunne lave en stor gruppe af danske mc kører der kunne mødes til fx "den Obligatorisk Mc Tur". Jeg nået desværre aldrig at komme med sidste år. Sveriges gruppen finder I her. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=50

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bliver denne tråd taget op igen. Nu er tiden jo så småt ved at være inde til at komme ud på vejen igen. :th2:
Tråden kommer helt sikkert op igen. MC Manden, Ole og migselv skal jo ud og kører når vejret bliver bedre. Forvent dog at tråden nok kommer til at hedde Obligatorisk Mc Tur 2007 eller lign. Ingen grund de mange sider fra sidste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites