MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2006 Deltager gerne såfremt vejret holder og jeg når hjem inden 18.00. Nogen særlige kendetegn eller er i de eneste der mødes ved MD? Der er også nogle svenskere der mødes deroppe. Men, på onsdag er det vist rimelig nemt at finde os. Der kommer nogle danskere med også, så kig efter deres nummerplade. Ellers kommer Claus på hans pladderchopper og jeg kører på en blå Triumph Sprint '06er... dem er der vist ikke så mange af Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2006 Der er også nogle svenskere der mødes deroppe. Men, på onsdag er det vist rimelig nemt at finde os. Der kommer nogle danskere med også, så kig efter deres nummerplade. Ellers kommer Claus på hans pladderchopper og jeg kører på en blå Triumph Sprint '06er... dem er der vist ikke så mange af Som MC Manden skriver kommer jeg også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Så har "de sædvanlige" meldt sig på banen. Ole, Claus og undertegnede... Er der virkelig ikke andre der vil med ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Så har "de sædvanlige" meldt sig på banen. Ole' date=' Claus og undertegnede... Er der virkelig ikke andre der vil med ?[/quote'] Ville gerne, må ikke. Endnu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Ville gerne' date=' må ikke. Endnu... [/quote'] Du er selvskrevet til næste år :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Du er selvskrevet til næste år :th2: Det gælder også mig! Jeg er i gang med at tage kortet nu! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Jeg er jo ny her men kommer gerne i dag. Hejsa Jeg kommer gerne hvis det altså ikke tisser ned. (Lidt regn kan men vel godt klare) Kunne jeg ikke lige blive opdaterede lidt på tid og sted. mvh Rene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Hejsa Jeg kommer gerne hvis det altså ikke tisser ned. (Lidt regn kan men vel godt klare) Kunne jeg ikke lige blive opdaterede lidt på tid og sted. mvh Rene Det kan du tro du kan: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5494 Allerførste indlæg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Aflyst pga regn... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Er der nogen speciel grund til at i ikke kører med fra Staffanstorp, vi ender jo også som regel i Sjöbo :D http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=133149 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Er der nogen speciel grund til at i ikke kører med fra Staffanstorp, vi ender jo også som regel i Sjöbo :D http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=133149 Tja .. både og. Jeg har tidligere (for 2 år siden) kørt med der, og der blev kørt pænt hurtigt, hvilket jeg syntes er fedt... men, vi kører i et lidt andet tempo. Vi gør jo plads til alle, og ja, jeg ved godt at 3. gruppe fra Staffantorp kører onkel-morfar-agtigt, men ideen er jo også lidt at samle folk herovre, og så måske på et senere tidspunkt lave noget andet... Altså, lige så meget for at os der kører mc kunne lave noget fælles tamtam. Det går ikke rigtigt så godt hvis man deler sig op i grupper, som ude ved statoil. Og, vi kører jo heller ikke på sportsmaskiner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Tja .. både og. Jeg har tidligere (for 2 år siden) kørt med der, og der blev kørt pænt hurtigt, hvilket jeg syntes er fedt... men, vi kører i et lidt andet tempo. Vi gør jo plads til alle, og ja, jeg ved godt at 3. gruppe fra Staffantorp kører onkel-morfar-agtigt, men ideen er jo også lidt at samle folk herovre, og så måske på et senere tidspunkt lave noget andet... Altså, lige så meget for at os der kører mc kunne lave noget fælles tamtam. Det går ikke rigtigt så godt hvis man deler sig op i grupper, som ude ved statoil. Og, vi kører jo heller ikke på sportsmaskiner. Det er ok, man kan jo ikke lige se hvilken slags mc folk kører på ;) Jeg syntes bare at det er lidt ærgeligt i også vælger onsdag, man kan jo kun være et sted ad gangen, men jeg må hellere dukke op en dag og hilse på :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Er i oprette på mcg??????? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_loggetind.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Det er ok, man kan jo ikke lige se hvilken slags mc folk kører på ;) Jeg syntes bare at det er lidt ærgeligt i også vælger onsdag, man kan jo kun være et sted ad gangen, men jeg må jo hellere dukke op en dag og hilse på :p KTM motard, BMW, Triumph, Honda et-eller-andet-stort, lille yamaha og en grøn kwak'ser (når Sanne altså kan holde den på hjul :D )... plus noget andet som jeg sikkert har glemt. Naturligvis har vi valgt onsdag, det er jo den eneste dag der sker noget i Sjöbo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Er i oprette på mcg??????? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_loggetind.asp Nej, er på DFMC.DK ... men, har ikke opdateret længe. Har været der siden 1995 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Var det nogen af jer der vinkede til mig i Blentarp kl 18.40 d.d. ? I kom ca 6 MCer, Grøn Kawa i front. Jeg i Blå Landrover Freelander på gule DK plader ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Var det nogen af jer der vinkede til mig i Blentarp kl 18.40 d.d. ? I kom ca 6 MCer, Grøn Kawa i front. Jeg i Blå Landrover Freelander på gule DK plader ? Vi aflyste vores tur idag, så det var ikke os. Det er heller ikke sikkert at der bliver vinket. Forreste mand hæver armen når der kommer en bil i modsatte retning. Det kører så som en bølge ned igennem "tropperne" .... man skulle jo nødig ha' nogle der ender som kølerfigur... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 KTM motard, BMW, Triumph, Honda et-eller-andet-stort, lille yamaha og en grøn kwak'ser (når Sanne altså kan holde den på hjul :D )... plus noget andet som jeg sikkert har glemt. Naturligvis har vi valgt onsdag, det er jo den eneste dag der sker noget i Sjöbo Ja ja, jeg vender stærkt tilbage næste år!!! :D :D :D (herlig farve den her smiley har...) Ixus: Er som MC manden også kun oprettet på dfmc, men det er nu meget begrænset hvor meget jeg er derinde... men mcg siger du... hmmm... Du skal vel ikke tilfældigvis være flagvagt på Sturup på søndag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Vi aflyste vores tur idag' date=' så det var ikke os. Det er heller ikke sikkert at der bliver vinket. Forreste mand hæver armen når der kommer en bil i modsatte retning. Det kører så som en bølge ned igennem "tropperne" .... man skulle jo nødig ha' nogle der ender som kølerfigur...[/quote'] Ach so - synes sgu også de var noget joviale i deres iver efter at vinke til mig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Ja ja, jeg vender stærkt tilbage næste år!!! :D :D :D (herlig farve den her smiley har...) Ixus: Er som MC manden også kun oprettet på dfmc, men det er nu meget begrænset hvor meget jeg er derinde... men mcg siger du... hmmm... Du skal vel ikke tilfældigvis være flagvagt på Sturup på søndag? Sanne: Jo det skal jeg da, og det skal du også kan jeg se :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Er der stemning for en MC tur idag, det er jo Onsdag. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Er der stemning for en MC tur idag' date=' det er jo Onsdag. ?[/quote'] Desværre er bæltet til mig baghjulet færdigt, så jeg kan ikke komme med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Er stadig ikke körende Men har fået besögstid til min mc i dag :th2: (=skal på värkstedet og finde ud af hvor meget jeg har smadret den for ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Desværre er bæltet til mig baghjulet færdigt' date=' så jeg kan ikke komme med [/quote'] Blah blah blah... Og, lige nu regner det ... Jeg gider heller ikke, og... der er også fodbold, og.... benzinpriserne er sikkert også steget.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 MEN.... Bakken lukker på mandag !!!! Hvor og hvornår mødes vi ? Jeg går ud fra at alle kører på mc på jobbet (ihvertfald på mandag) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites