MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 Er der ikke en af jer der har et lille pocket kamera ?? Mine er ikke specilet handy... Vi ses ca. kl 18.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 Og ja.. Honda-Bjarne kommer ikke.... Noget med farve i kroppen' date=' men jeg tror det mere har noget at gøre med vores omtale af hans bög-honda Hehehe.... Det' GAS !!!...[/quote'] HÆÆÆVVNNNN Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2006 Tak til MC Manden og alle Jer andre for en super tur i går :th2: Det var rart at komme ud og blive luftet lidt :) Håber vi bliver endnu flere näste gang -hvis de ellers tör ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2006 Håber vi bliver endnu flere näste gang -hvis de ellers tör ;) Der blev jo ikke kørt stærkt og vi fik da alle med hjem... Selv tak for turen... Vi var 5 mc'ere og der er plads til mange flere Ses på onsdag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Husk vi kører igen imorgen (onsdag).... Samme tid og sted. Kl. 18.30, MacDonald's, Thomsonsväg ved siden af Preem, Malmö http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=110046053&name=Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Jeg er med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Jeg må vente til näste uge! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2006 Konen og jeg kommer iaften (d.26) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2006 Konen og jeg kommer iaften (d.26) Super.. er ved at hive mc'en ned.... er der lidt tidligere ... vi mødes jo ved "møjbollefabrikken" :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2006 Super.. er ved at hive mc'en ned.... er der lidt tidligere ... vi mødes jo ved "møjbollefabrikken" :D Tak for en super tur! Det var nogen flotte og spændende veje! Vi ses næste gang.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2006 Takke for en fint tur . Vi ses næste gang hvis vejret holder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2006 Ja, det var en fin og lang tur. Naturligvis holder vejret til næste onsdag (må faktisk gerne blive 4-5 grader køligere, hvis I spørger mig) Næste uge kan vi jo blive rigtigt mange... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Genialt!! Havde ikke opdaget denne tråd før nu. Hej Alle Det er først lige nu jeg se denne tråd, godt initiativ. :th2: Jeg kommer med efter at jeg har holdt min 14 dages ferie sammen kæresten og ungerne. God vind til jer der ude, de næste 2 onsdage.:) /Rene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Calle 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 2. august? Heps, Vi er 2 der er frisk på en hyggetur i morgen. Hvordan ser det ud hvis vejret er til den våde side - kører vi alligevel? Hvor mange plejer i at være? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Heps, Vi er 2 der er frisk på en hyggetur i morgen. Hvordan ser det ud hvis vejret er til den våde side - kører vi alligevel? Hvor mange plejer i at være? Jeg kører ikke i regnvejr, men lad os se på det i morgen. Dog er der lige et forbehold.. min mc er på værksted (service) og SKULLE blive færdig imorgen, men jeg kan ha' et problem med at hente den. Vedr. antallet.... se tidligere indlæg i tråden. Der står det efter hver tur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Calle 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 men jeg kan ha' et problem med at hente den. Hvis du får brug for et lift, må du lige sige til, så kan jeg evt. dukke op lidt før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Hvis du får brug for et lift' date=' må du lige sige til, så kan jeg evt. dukke op lidt før.[/quote'] Jeg skal fra Malmö til Lomma (Mitonga).... og, jeg skal være der inden kl 18. Tror ikke du gider ha' mig bag på en 748 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Calle 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Jeg skal fra Malmö til Lomma (Mitonga).... og' date=' jeg skal være der inden kl 18. Tror ikke du gider ha' mig bag på en 748 ;)[/quote'] Tja, altså hvis du mener du kan sidde bagpå er det ikke noget problem... Jeg skal alligevel ud og se om de har fået min hagenøgle hjem. Dog skal du nok ikke være 2m høj eller veje på den gode side af 100kg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Dog skal du nok ikke være 2m høj eller veje på den gode side af 100kg. Hmm... der fik du vist lige beskrevet Mc Manden.....den var sgu lige i øjet Calle:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Hmm... der fik du vist lige beskrevet Mc Manden.....den var sgu lige i øjet Calle:) Aarrh, 2 meter høj :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Aarrh, 2 meter høj :D Eller 100 kg... Må jeg lige være her !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Calle 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Hmm... der fik du vist lige beskrevet Mc Manden.....den var sgu lige i øjet Calle:) lol, ok håber ikke jeg har fornærmet ham :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde... Min mc er naturligvis ikke færdig, men da det regner gad jeg alligevel heller ikke at hente den. Jeg kommer af gode grunde ikke i aften (ingen mc og regn) Jeg har fået et afbud mere per sms, men da jeg har fået ny mobil kan jeg ikke se hvem det er fra. (og vedkomne svarede ikke da jeg ringede ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Calle 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde... Efter endnu engang at have kigget håbefuld ud af vinduet, er jeg ikke i tvivl: :cry: Min mc er naturligvis ikke færdig, men da det regner gad jeg alligevel heller ikke at hente den. Jeg kommer af gode grunde ikke i aften (ingen mc og regn) Fair nok :th2: Andre der skal med i aften? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Nej desvärre, det ser ud til at jeg skal arbejde en stor del af aftenen :cry: -Sidste dag inden ferien :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites