Jump to content
MC Manden

Obligatorisk Mc Tur !!!!

Recommended Posts

Super.. er ved at hive mc'en ned.... er der lidt tidligere ... vi mødes jo ved "møjbollefabrikken" :D
Tak for en super tur! Det var nogen flotte og spændende veje! Vi ses næste gang..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Genialt!! Havde ikke opdaget denne tråd før nu. Hej Alle Det er først lige nu jeg se denne tråd, godt initiativ. :th2: Jeg kommer med efter at jeg har holdt min 14 dages ferie sammen kæresten og ungerne. God vind til jer der ude, de næste 2 onsdage.:) /Rene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heps, Vi er 2 der er frisk på en hyggetur i morgen. Hvordan ser det ud hvis vejret er til den våde side - kører vi alligevel? Hvor mange plejer i at være?
Jeg kører ikke i regnvejr, men lad os se på det i morgen. Dog er der lige et forbehold.. min mc er på værksted (service) og SKULLE blive færdig imorgen, men jeg kan ha' et problem med at hente den. Vedr. antallet.... se tidligere indlæg i tråden. Der står det efter hver tur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du får brug for et lift' date=' må du lige sige til, så kan jeg evt. dukke op lidt før.[/quote'] Jeg skal fra Malmö til Lomma (Mitonga).... og, jeg skal være der inden kl 18. Tror ikke du gider ha' mig bag på en 748 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal fra Malmö til Lomma (Mitonga).... og' date=' jeg skal være der inden kl 18. Tror ikke du gider ha' mig bag på en 748 ;)[/quote'] Tja, altså hvis du mener du kan sidde bagpå er det ikke noget problem... Jeg skal alligevel ud og se om de har fået min hagenøgle hjem. Dog skal du nok ikke være 2m høj eller veje på den gode side af 100kg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Dog skal du nok ikke være 2m høj eller veje på den gode side af 100kg.
Hmm... der fik du vist lige beskrevet Mc Manden.....den var sgu lige i øjet Calle:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde... Min mc er naturligvis ikke færdig, men da det regner gad jeg alligevel heller ikke at hente den. Jeg kommer af gode grunde ikke i aften (ingen mc og regn) Jeg har fået et afbud mere per sms, men da jeg har fået ny mobil kan jeg ikke se hvem det er fra. (og vedkomne svarede ikke da jeg ringede :tongue2: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde...
Efter endnu engang at have kigget håbefuld ud af vinduet, er jeg ikke i tvivl: :cry: :cry: :cry:
Min mc er naturligvis ikke færdig, men da det regner gad jeg alligevel heller ikke at hente den. Jeg kommer af gode grunde ikke i aften (ingen mc og regn)
Fair nok :th2: Andre der skal med i aften?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites