MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet July 4, 2006 Jeg undres... Selv mens jeg har været væk er der ikke arrangeret nogen tur ??? Hvad sker der ? Det er 30 grader, solen skinner ... Hvad skal der mere til ??? Imorgen onsdag er der tur. Jeg mener seriøst man bør køre med her. Vi kører til Sjöbo gamle flygplats, der mødes altid mellem 100-500 mc'ister om onsdagen (hvis vejret tillader det) .... De af jer der tidligere har kørt med Radical Riders (er jeg optimist ?) kender stedet.... Afgang onsdag kl. 18.30 fra McDonalds på Thomsonsväg, ved siden af Preem (Rosengård). Stedet er valgt da det ligger tæt ringvejen, og fordi der er nogle fede ture derfra. Jeg tager kortet med, og så aftaler vi hvilken vej vi kører. Kom nu.. det kan ikke være rigtigt at vi er så mange mc'ister, og endnu er det ikke lykkedes at samle mere end 2 ??? Og ja... jeg er kommet hjem idag ... Har kørt ca. 5000 km igennem 11 lande. Det skal ikke være nogen undskyldning.... Har du en undskyldning der er bedre, så sig frem :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Jeg undres... Selv mens jeg har været væk er der ikke arrangeret nogen tur ??? Hvad sker der ? Det er 30 grader, solen skinner ... Hvad skal der mere til ??? Imorgen onsdag er der tur. Jeg mener seriøst man bør køre med her. Vi kører til Sjöbo gamle flygplats, der mødes altid mellem 100-500 mc'ister om onsdagen (hvis vejret tillader det) .... De af jer der tidligere har kørt med Radical Riders (er jeg optimist ?) kender stedet.... Afgang onsdag kl. 18.30 fra McDonalds på Thomsonsväg, ved siden af Preem (Rosengård). Stedet er valgt da det ligger tæt ringvejen, og fordi der er nogle fede ture derfra. Jeg tager kortet med, og så aftaler vi hvilken vej vi kører. Kom nu.. det kan ikke være rigtigt at vi er så mange mc'ister, og endnu er det ikke lykkedes at samle mere end 2 ??? Og ja... jeg er kommet hjem idag ... Har kørt ca. 5000 km igennem 11 lande. Det skal ikke være nogen undskyldning.... Har du en undskyldning der er bedre, så sig frem :th2: Hmm syntes det var et så friskt og entuiaskisk indlæg for mc´ere. Får nærmest lyst til at købe en kværn;) Men kedelig opbakning du fik må man sige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Det blev til endnu en tur med et talstærkt fremmøde ... 2 ... Dog mener jeg denne onsdags-tur bør gøres til en fast tur. Da jeg parkerede oppe ved MacDonald's holdt der allerede 3 svenskere og uden at snakke med dem, vil jeg godt vædde en halv nisseøl på at de skulle samme sted. Vi mødte mange på vej derud, og da vi kom frem var der ca. 4-500 motorcykler. Der har helt sikkert været flere, men mon ikke nogle skulle se fodbold ? Jeg foreslår følgende.... Mødetid 18-18.30, og afgang kl 18.30. Hvis vejret er altså er til det. I næste uge kommer der en gammel malmö-dansker på hans danske mc. Vi kørte sammen med Radicals for et par år siden, og han syntes det var så fedt at han da skulle med næste gang.... (jeg ringede til ham da en gixxer blæste forbi på baghjul... så skulle han med igen ) Såh... sæt kryds i kalenderen... Hver onsdag, MacDonald, Thomsonsväg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Damn, har først set dit indlæg nu Jeg har ingen undskyldninger som sådan, men udover det normale hektiske liv, er jeg igang med at flytte... eller... lave de indledende manøvrer, som nu engang skal laves, men næste onsdag, hvis det ellers ikke regner, så skal jeg nok være klar :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2006 Husk vi kører igen imorgen (hvis det ikke regner).... Mødes ca. kl 18-18.30. Afgang umiddelbart efter. Send lige en PM eller skriv her, kunne være meget sjovt at ha' en ide om hvem der kommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2006 Det var ikke mange der har tilmeldt sig... Vi bliver 3 stk. Det kan da ikke passe der ikke er flere mc'ister der vil med i dette fantastiske vejr. Hvis der er nogen der vil med bagpå, så sig til (kræver man har egen hjelm) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Fino tur... Claus, Ole og undertegnede. Der blev kørt efter forholdene, og vi var alle enige om at det var gode forhold :th2: Der er kommet lidt flere tilsagn om deltagelse, så jeg tror faktisk vi kan ende på 6-8-10 stk. Det kunne jo være hyggeligt... Mit tilbud om en tur på bagsædet gælder stadig, så hvis der er en der vil med, så siger du bare til. Dog skal vedkomne nok ikke være 185cm og +80kg. Jeg lover iøvrigt at køre forsigtigt .... det gør jeg altid når der er en bagpå. Så er der jo bare en anden der kører forrest og sætter farten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Mit tilbud om en tur på bagsædet gælder stadig, så hvis der er en der vil med, så siger du bare til. Dog skal vedkomne nok ikke være 185cm og +80kg. Jeg lover iøvrigt at køre forsigtigt .... det gør jeg altid når der er en bagpå. Så er der jo bare en anden der kører forrest og sætter farten Det kan være jeg tager dig op på tilbuddet en dag! Hvis 183 og 77Kg er acceptabelt? :o Jeg har ikke selv MC kort. Men jeg overvejer kraftigt at investere i en mc, så jeg får mulighed for at övningsköra. Men indtil da kunne det være rigtigt fedt, at møde nogen i MC kredsene herovre. Hvad kører du på? Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Hvad kører du på? Triumph Sprint ST 1050 '06 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Triumph Sprint ST 1050 '06 Jeg kender ikke modellen. Så jeg måtte søge lidt på den. Den ser ud til at være en rigtig lækker maskine, med et kanon moment! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Det kan være jeg tager dig op på tilbuddet en dag! Daniel Hmm, to mænd på samme MC, kan man det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Hmm' date=' to [i']mænd på samme MC, kan man det? Se det som et længerevarende kram, Toft. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Hmm' date=' to [i']mænd på samme MC, kan man det? Ja, hvis det havde väret en Honda Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Se det som et længerevarende kram' date=' Toft. :D[/quote'] Du skal ikke forvente noget "kram" her... Han får lov at holde i bøjlen, og han får lov at kæmpe for at holde sig fast .... Og, som Sanne siger... havde det været en honda, så ville det ha' været den mest naturlige ting i verden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Du skal ikke forvente noget "kram" her... Han får lov at holde i bøjlen' date=' og han får lov at kæmpe for at holde sig fast ....[/quote']Nå nå nåååå....det har ellers ikke været så varmt idag *lol* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 Hejsa, jeg er lige vendt hjem fra ferie. Bliver der kørt tur her i weekenden, eller på onsdag igen? I så fald er jeg ihvertfald, og måske konen med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2006 Og' date=' som Sanne siger... havde det været en honda, så ville det ha' været den mest naturlige ting i verden :D[/quote'] *hmmmm* Den er i da vist helt galt på den der.....ked af det....men det er englændere der har ry for at være impotente og skabs-fimser....og det er da muligt det også passer....det skal jeg da ikke kunne sige :D .oO"...og godt man ikke har et hakkebrædt af en grøn frø" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 *hmmmm* Den er i da vist helt galt på den der.....ked af det....men det er englændere der har ry for at være impotente og skabs-fimser....og det er da muligt det også passer....det skal jeg da ikke kunne sige :D .oO"...og godt man ikke har et hakkebrædt af en grøn frø" Nååå, man bliver nok hurtigt fornärmet hva ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Sanne kan jo ikke køre Helt I Sort altid, som hun ellers plejer når hun er i Stockholm-området :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Jeg tror vi faktisk kan nå et vist antal mc'ere denne gang Ole Claus Sanne Bjarne Runel (+1) Kim Mig selv (muligis med en kammi fra DK på besøg) Der findes stadig flere danske mc'ister i Malmö. Nu skal vi bare ha' samlet alle. Gi' lige tilsagn om I dukker op. Det er lidt surt hvis vi er kørt bare fordi man er 5 min. forsinket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Sanne kan jo ikke køre Helt I Sort altid' date=' som hun ellers plejer når hun er i Stockholm-området :D[/quote'] Öhhh, nu må du vist forklare lidt närmere :confused: ... nååå, nej jeg har ikke meget sympati for ghostrider... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Jeg er lige kommet hjem fra en kort ferie. Jeg vil på det kraftigste afvise, at jeg er ude på at "kramme længerevarende" med MC Manden!? (Til ordkløverne kan så tilføjes, at det den samme sætning gælder, uden "længerevarende"...) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Gi' lige tilsagn om I dukker op. Det er lidt surt hvis vi er kørt bare fordi man er 5 min. forsinket. Hep! Jeg er på i morgen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Hep! Jeg er på i morgen :D Fra pålidelig kilde kan jeg sige at ClausN også kommer (kilden er hamselv, men han har ikke netadgang i øjeblikket). Ronni (tidligere malmö) kommer fra DK på hans nyere frø... ikke grøn, men stadig en kwakser 636. Ole er vel selvskreven selvom jeg ikke har hørt fra ham. KimM sagde forleden at han ville dukke op også, så det begynder at ligne noget :th2: Naturligvis dukker jeg selv op.... Runel og kæreste ??? Og ja.. Honda-Bjarne kommer ikke.... Noget med farve i kroppen, men jeg tror det mere har noget at gøre med vores omtale af hans bög-honda Hehehe.... Det' GAS !!!... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Så fandt jeg noget net. Og ja, jeg kommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites