titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Med fare for at træde dig over tæerne, så er jeg jo lidt nysgerrig: Titta - hedder du Cloe til mellemnavn? Nej hvorfor? Jeg hedder Christine. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Nej hvorfor? Jeg hedder Christine. Nåh, du minder mig bare om en eller anden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Nåh' date=' du minder mig bare om en eller anden... [/quote'] Når OK. Hvad er brugetnavnet på hende cloe? - så må jeg jo lige tjekke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Med fare for at træde dig over tæerne, så er jeg jo lidt nysgerrig: Titta - hedder du Cloe til mellemnavn? HÆHÆ sjovt nok så havde jeg selv overvejet det :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 HÆHÆ sjovt nok så havde jeg selv overvejet det :-) Ja det er åbentbart skide skægt med en der hedder cloe :thumbdown - men emnet er nu alligevel ikke sjovt men dybt alvorligt. Jeg håber trods alt, at folk der går ind under dette emne (sundhed og sygdom) for mulighed for at læse seriøse indlæg og herved kan gå videre i deres research inden de flytter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Ja det er åbentbart skide skægt med en der hedder cloe :thumbdown - men emnet er nu alligevel ikke sjovt men dybt alvorligt. Jeg håber trods alt' date=' at folk der går ind under dette emne (sundhed og sygdom) for mulighed for at læse seriøse indlæg og herved kan gå videre i deres research inden de flytter...[/quote'] Har ikke mere at tilføje denne tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Når OK. Hvad er brugetnavnet på hende cloe? - så må jeg jo lige tjekke Ku det tænkes at hun hed Cloe ????? Hmm med nærmere eftertanke så har hun vist slettet sin profil her, hun var vist ikke så populær! Men du kan se lidt i den tråd der omhandler den svenske krone ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites