titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2006 Så tager jeg lige denne tråd op igen. DSB lovede jo svar inden 3 dage. Jeg har i dag, 51 dage efter, fået et pænt brev fra DSB hvor de undskylder og har vedlagt 2 fribilletter over sundet. Det er også fint nok.. men forsinkelsen på brevet viser vel egentlig bare den rigtige side af DSB ;-) Mvh Dennis Dvs. vi skal alle klage pr. post, så giver de i første omgang fribilletter og senere har de fattet at tingene ikke kører optimalt, og de mange pendlere som godtroende betaler dkk 1300 pr. måned, faktisk har en stemme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2006 Det var nu ikke pr. post men fra deres hjemmeside. og så tror jeg heller ikke alm forsinkelser er nok.. men det ved jeg selvfølgelig ingenting om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2006 Det var nu ikke pr. post men fra deres hjemmeside. og så tror jeg heller ikke alm forsinkelser er nok.. men det ved jeg selvfølgelig ingenting om ja helt enig - der skal nok mere alvorlige hændelser til inden de giver kompensation. Men din måde at tackle situation er super :th2: - da episoden kommer op på et højere plan!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Jeg har også taget toget 5:42 hver dag de sidste 4 år, man fatter ikke at det kan være så svært at få det til at fungere :thumbdown I er heldige kun at betale 1300 kr Jeg er nødt til at give 2250 svenske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Er der nogen der ved hvorfor Svågerstorp station er blevet så misligeholdt med affald der flyder ud over skraldespandene og skidt over hele perronen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 På broen har SJ leaset "skinnedriften" af Øresund, med vistnok skånetrafikken som togoperatør. Muligvis omvendt kan ikke huske det. Æh mon ikke det er Banverket, det svenske modstykke til BaneDanmark, der har leaset skinnerne af Øresundsbron. Og Skånetrafiken kører ikke selv med tog - de betaler bare SJ og DSB (eller hvem det nu er) for at gøre det med Region Skånes penge. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Er der nogen der ved hvorfor Svågerstorp station er blevet så misligeholdt med affald der flyder ud over skraldespandene og skidt over hele perronen? Det er desværre ikke noget nyt - sådan har det været i de mere end 5 år, jeg har taget turen hver dag. Stationen og stationsbygninger skal vedligeholdes at noget, der hedder Jernhusen. Jeg har flere gange sendt mails til dem, som aldrig besvares, så jeg ved ikke rigtigt, hvad man kan gøre. I elevatoren til perron 3 og 4 blev der i oktober sidste år smurt lort på væggen - det er der endnu!!!, så man kan altså konstatere, at der ikke er gjort rent derinde i et år. Jeg tog et billede i november måned 2005, men jeg ved ikke, hvor jeg skal sende det hen for at klage. ØV. Dertil skal det nu også siges: Folk er nogle møgsvin! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 I elevatoren til perron 3 og 4 blev der i oktober sidste år smurt lort på væggen - det er der endnu!!!, så man kan altså konstatere, at der ikke er gjort rent derinde i et år. Jeg tog et billede i november måned 2005, men jeg ved ikke, hvor jeg skal sende det hen for at klage. ØV. Hvis vi nu var mange der tilkendegav vores utilfredshed i form af et brev til dem, og endvidere fik lidt pressedækning, så kunne det måske ændre en smule på forholdene! Hvordan det lige skulle organiseres ved jeg ikke, men hvis der nu var en forening for togpendlere på strækningen mellem Malmö og København, så kunne det være en mulighed at gøre det gennem dem??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 Hvordan det lige skulle organiseres ved jeg ikke, men hvis der nu var en forening for togpendlere på strækningen mellem Malmö og København, så kunne det være en mulighed at gøre det gennem dem??? Ja, men det er der ikke, for der er ingen, der kan få gennemført at starte en forening. Der har været flere tiltag, men endnu er de løbet ud i sandet. Desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Er der nogen der ved hvorfor Svågerstorp station er blevet så misligeholdt med affald der flyder ud over skraldespandene og skidt over hele perronen? Kan måske skyldes, at Svågertorp (Malmø Syd) kun er en midleritdig station, som lukkes når citytunnlen og stationen på Hyllievång er færdig om nogle år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Kan måske skyldes' date=' at Svågertorp (Malmø Syd) kun er en midleritdig station, som lukkes når citytunnlen og stationen på Hyllievång er færdig om nogle år.[/quote'] Så du mener ikke der bliver ryddet op i nogle år ??? Jeg har læst grunden, men er ikke 100% sikker på jeg husker rigtigt. Jeg mener det er fordi man har skiftet renovationsfirma og at det nye ikke varetager opgaven korrekt... Men, jeg kan sgu ikke huske hvorfor... Det stod i Metro avsien før sommerferien Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Ja' date=' men det er der ikke, for der er ingen, der kan få gennemført at starte en forening. Der har været flere tiltag, men endnu er de løbet ud i sandet. Desværre.[/quote'] Plup er da i gang med at lave en hjemmeside, som gerne skulle omhandle pendlerpolitikken og andet der er relevant for togtrafikken... http://www.oresundspendler.dk/ Den er ikke løbet ud i sandet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Plup er da i gang med at lave en hjemmeside, som gerne skulle omhandle pendlerpolitikken og andet der er relevant for togtrafikken... http://www.oresundspendler.dk/ Den er ikke løbet ud i sandet... Det er rigtigt at vi er i gang med at lave en pendlerhjemmeside, men vi har holdt pause med projektet pga. bryllup og dertil relateret travlhed. Vi har en del om ørene i øjeblikket, men vi regner med at genoptage projektet i løbet af en måneds tid. I mellemtiden kører DSB jo ingen vegne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Kan måske skyldes' date=' at Svågertorp (Malmø Syd) kun er en midleritdig station, som lukkes når citytunnlen og stationen på Hyllievång er færdig om nogle år.[/quote'] Jeg har et spørgsmål så til det. Er der nogen, der kender til planner om lukningen af stationen og den nye "metro" planen? Lige nu tager jeg bus til Svågertorp st. og derefter ligesom alle andre. Kommer der til at være en metro station i nærheden af Svågertorp? Altså ud over Hylievång, som jeg ikker er helt med, hvor det er her. (har set bare et skilt på vej til lufthavnen). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Jeg har et spørgsmål så til det. Er der nogen' date=' der kender til planner om lukningen af stationen og den nye "metro" planen? Lige nu tager jeg bus til Svågertorp st. og derefter ligesom alle andre. Kommer der til at være en metro station i nærheden af Svågertorp? Altså ud over Hylievång, som jeg ikker er helt med, hvor det er her. (har set bare et skilt på vej til lufthavnen).[/quote'] Jeg har hørt at de lukker Svågertorp i 2011 samtidigt med at Hyllievång station bliver åbnet. Den gamle Svågertorp station kommer til at fungere som remise for kontinentalbanen, mens den primære trafik mellem Malmø og København bliver ført over den kommende Hyllievång station. Her er et link med kort over den kommende trafiksituation. http://www.citytunneln.com/templates/CT_Page____2398.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Jeg har et spørgsmål så til det. Er der nogen' date=' der kender til planner om lukningen af stationen og den nye "metro" planen? Lige nu tager jeg bus til Svågertorp st. og derefter ligesom alle andre. Kommer der til at være en metro station i nærheden af Svågertorp? Altså ud over Hylievång, som jeg ikker er helt med, hvor det er her. (har set bare et skilt på vej til lufthavnen).[/quote'] Nu er det jo ikke en metro, de bygger, men et par nye stationer, der afløser Svågertorp i 2011. Jeg går ud fra, du ikke bor i Søborg, som din profil antyder, men et sted øst for Svågertorp. Så får du jo noget længere i bus til toget. :) www.citytunneln.se Overhalet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Hm... så skal jeg se til at flytte til Hyllie... eller købe en bil. Og Nils, nej... det er rigtig godt set! Jeg skal se at rette mit bopel. Jeg bor i Kastanjegården, ikke så langt væk fra Almik og Lindängen. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites