Jump to content
Fagerborn

Sundets Perle

Recommended Posts

Sundets Perle - nu kommer jeg !!!! :th2: Jeg er blevet optaget på faghøjskolen, kort- og måleteknik, ved Campus i Helsingborg, så nu flytter jeg til efteråret. Håber jeg finder et godt sted at bo - foreløbig har jeg booket en studenterlejlighed på 22 kvm. Det bliver hårdt for mine to misser, men der er da ihvertfald 2 balkoner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig - jeg sætter da mit patenterede kattestakit op :th2: Men det bliver ikke noget med en studenterlejlighed, det var så småt og dyrt, og med tre kalendermåneders opsigelse, og jeg ved ikke om jeg kunne holde til at sidde på 22 kvm i mere end tre måneder. I morgen skal jeg ned og kigge på lejligheder, men HOLD KÆFT hvor er mæglere nogen lede typer, afbestiller visninger i sidste øjeblik, flytter tiden osv. Tror de at jeg er desperat ?? :scared: (Ja, snart ... ) Heldigvis skal jeg også kigge på et par hyreslejligheder. Jeg håber virkelig jeg finder noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HOLD KÆFT hvor er mæglere nogen lede typer' date=' afbestiller visninger i sidste øjeblik, flytter tiden osv. Tror de at jeg er desperat ?? :scared: (Ja, snart ... )[/quote'] Skriv endelig navnene på mæglerne som gør dette. Det er jo ret aktuelt at man ikke vælger disse typer til at sælge for en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var en fra Svensk Fastighetsförmedling (Wahlquist) der ringede tirsdag eftermiddag og indstillede min visning næste formiddag fordi der var blevet lagt et bud på den begærte pris som sælgeren accepterede. ''Glemte'' hun at fortælle sælgeren at der kom en ny spekulant næste dag ?? Eller ville hun få mig til at lægge et bud på telefonen uden at have set lejligheden ?? En på Sparbankens Fastighetsbyrå (Jansson) har uvanen at koble over til en anden mægler for at booke tider (jeg har været ude for det før), så havde jeg booket 12.45, fik en samtale tre timer senere om jeg kunne komme kl. 15 istedet, men nej det kunne jeg ikke, for der har jeg en anden visning med en tredje mægler på samme kontor (Billgren, der virker seriøs), nå - så i morges kom der et sms om jeg kunne komme 12.30 alligevel. :confused: Jeg spurgte også til en lejlighed på Umeågatan som Jansson havde, men den var hun ikke så ivrig efter at fremvise da hendes kontrakt kun gjaldt til på fredag, og så ville hun nok tabe den, ja men for pokker SIG dog til sælgeren at du har en spekulant, så forlænger de nok kontrakten !!! Nu kom jeg ikke afsted til Helsingborg idag for at kigge på lejligheder for jeg blev snotforkølet og ondt i nakken da jeg sov med åbent vindue og der blev kold storm en gang i nat :laugh: Jeg skal have booket nogen lejligheder til imorgen, men desværre er udbudet ikke så stort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

God mægler + billig lejlighed Da jeg flyttede til Helsingborg handlede jeg gennem Rickard Schoug. Han var hele vejen virkelig flink og hjælpsom og han hjalp med at vise mig hvor jeg kunne få mit svenske personnummer, en ny bank, osv osv. Jeg brugte ham også da jeg skulle sælge min lejlighed igen. Prøv at besøg hans hjemmeside og se om der ikke skulle være noget spændende til salg. Jeg kan se at han har en lejlighed til salg på Frontgatan 2 i Helsingborg. Det var præcis på denne adresse jeg boede, bare i en to værelses. Området er virkelig fint, det tager 5 min ned til centrum og der er en Maxi Ica 500 meter fra lejligheden. http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?newWin=1&objektid=3317075&service=GPBostad&area=-1&caller=main http://www.rickardschoug.se/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for dit tips :love2: Jeg plejer ellers at bladre forbi Rickard Schoughs annoncer ret hurtigt, for billederne er ikke særligt gode, og de lægger aldrig plantegninger ved, og det synes jeg er meget vigtig information. Jeg har tidligere tænkt på at maile og sige at jeg synes det er for dårligt at de ikke har et plantegningsprogram, men hidtil er det blevet ved tanken. Jeg vil vide til hvilke sider der er vinduer og hvordan rummene er forbundet med hinanden for at få en følelse for lejligheden. Den i Frederiksdal er lige lille nok, og den mangler balkon, men jeg er meget glad for anbefalingen af mægler, og de har en del andre objekter der kunne være interessante.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites