Jump to content
spinner

Køletaske

Recommended Posts

Mojn. Vi er jo nogle stykker der på lørdag skal ud og hygge os med nogle bolde... Og i den forbindelse er der en vis efterspørgsel på køletasker. Da vi alligevel havde tænkt os at anskaffe en på et tidspunkt, ville det her jo være en oplagt anledning. Har så gransket BilTemas hjemmeside (den eneste jeg lige havde i hovedet, jeg kunne forestille mig havde sådan noget) men har ikke fundet noget. Det kan selvfølgelig meget vel skyldes, at jeg ikke ved hvad en sådan dims hedder på svensk. Derfor følgende spørgsmål: 1) Hvad hedder en køletaske på svensk? 2) Jeg vil helst have en der både kan benytte 230V og 12V, og som, når den benytter 12V, automatisk slår fra, når batteriet når en hvis spænding, så jeg ikke står med kolde skænker, og en bil der ikke vil starte... (Hmm, egentlig meget præventivt måske :rolleyes:) - Nogen der ved hvor man kan få en sådan taske, til fornuftige penge? \Spinner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kylbox Biltema Varenummer 26-7216 12V 399 SEK 6 Kyl/värmebox, 24 liter. Med sk peltier-element, ej kompressordrivet. Fungerar som extra kylskåp/värmeskåp. Enkelt att växla mellan kyla och värme med strömbrytaren. Vid kylning nås en temperatur som ligger ner till 20 °C under omgivande temperatur och vid värmehållning kan maximalt 60 °C uppnås. Boxen är utrustad med kyl- och värmeaggregat i locket, vilket kan plockas bort och ersättas med ett vanligt lock. Drivs via bilens cigarettändaruttag. Levereras med 3 meter elkabel. Innermått: 34 x 22 x 32 cm; yttermått: 42 x 29 x 45 cm. Vikt: 5,5 kg. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26-7216 399:-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten -så har Biltemas produkter samme numre i DK og SE, så man kan söge på Biltemas danske hjemmside, hvor man ved hvad tingene hedder og derved få produktnummeret til at söge på den svenske hjemmeside med :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kylbox Biltema Varenummer 26-7216 12V 399 SEK 6 Kyl/värmebox, 24 liter. Med sk peltier-element, ej kompressordrivet. Fungerar som extra kylskåp/värmeskåp. Enkelt att växla mellan kyla och värme med strömbrytaren. Vid kylning nås en temperatur som ligger ner till 20 °C under omgivande temperatur och vid värmehållning kan maximalt 60 °C uppnås. Boxen är utrustad med kyl- och värmeaggregat i locket, vilket kan plockas bort och ersättas med ett vanligt lock. Drivs via bilens cigarettändaruttag. Levereras med 3 meter elkabel. Innermått: 34 x 22 x 32 cm; yttermått: 42 x 29 x 45 cm. Vikt: 5,5 kg. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26-7216 399:-
Super.. koster så 299 DKK i Danmark, så ved vist godt hvad der bedst kan betale sig der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites