Jump to content
Morten K

Hvor køber man en iPod nano + iTrip i Malmö området?

Recommended Posts

Hej, Er der nogen der ved hvor man kan finde en iPod nano og en iTrip (iPod FM sender) i Malmö området? Jeg gider ikke købe den på nettet, jeg vil have den nu :-) Min casette afspiller i bilen holder bare ikke og radiokanalerne er jo fandme aldrig andet end morgen talkshows indeholdende 2-3 mere eller mindre sjove gutter og en skraldgrinende pige (der griner højlydt og uafbrudt i 3-4 timer hver morgen). Man kan selvfølgelig være heldig lige at lande på noget utilstedeligt skraldepop, men det er også det eneste radioen formår. Så nu vil jeg have den ipod! Håber på nogen kender et par steder :-) /Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, Er der nogen der ved hvor man kan finde en iPod nano og en iTrip (iPod FM sender) i Malmö området? Jeg gider ikke købe den på nettet, jeg vil have den nu :-) Min casette afspiller i bilen holder bare ikke og radiokanalerne er jo fandme aldrig andet end morgen talkshows indeholdende 2-3 mere eller mindre sjove gutter og en skraldgrinende pige (der griner højlydt og uafbrudt i 3-4 timer hver morgen). Man kan selvfølgelig være heldig lige at lande på noget utilstedeligt skraldepop, men det er også det eneste radioen formår. Så nu vil jeg have den ipod! Håber på nogen kender et par steder :-) /Morten
Morten, jeg har en SPRIT NY Ipod Nano i sort liggende....Du kan hente den i aften hvis det har din interesse? - send mig evt. en PM Ps. det er iøvrigt den store model med 4GB :-) MVH Mikkel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fundet en FM sender til 399 eller 499 SEK hos Teknikmagasinet I Bürlow centeret. Jeg skal selv ud og ha' en når jeg har fået den nye bil. Ellers så har BRL I svågertorp vist også både Itrip og Nano'en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Olsen, Hvad skal du have for den? Jeg er meget interesseret hvis prisen er rigtig :-) Har sådan set været ude og købe en 1gb, men den er ikke pakket ud endnu så den kan jo altid byttes. Fandt den iøvrigt i Experten nede i Mobilia. iTrip'en fandt jeg i en lille elektronik / gadget biks, også i Mobilia, den kostede 500 sek.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man har en radio med CD-changer control så kan man købe et kabel, man tilslutter i stedet for cd-changeren bag radioen og så kan man koble Ipod'en til og lade den blive styret fra radioens knapper (den bliver endda ladt op). Har lige installeret sådan ét i min Passat :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man har en radio med CD-changer control så kan man købe et kabel' date=' man tilslutter i stedet for cd-changeren bag radioen og så kan man koble Ipod'en til og lade den blive styret fra radioens knapper (den bliver endda ladt op). Har lige installeret sådan ét i min Passat :th2:[/quote'] Det lyder dælme smart! Link tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes kvaliteten på min iTrip har været middel til dårlig, og nu er den så gået helt død... Jeg har nu installeret en Pioneer Headunit, og købt en iPod styreboks til den, hvilket gør at jeg kan styre iPod'en derfra, selvom den nu ligger i handskerummet... Mycket bätre siger jeg bare!!! Pioneer CD-IB100 hedder boksen (koster mellem 899 og 1399SEK! Min købt hos Sandby Ljud nær Gårdstånga), og du skal bare sørge for at HU'en er iPod "ready"... Jeg får både ID3 tag og fantastisk lyd! Alternativt, køb en HU der har phono indgang, monter et kabel med minijack, og lev så med at skulle styre alt fra iPod'en, ikke få den opladet og altså den begrænsede levetid på batteri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder dælme smart! Link tak
Jeg har købt den hos VW i Sverige til 1360 SEK, VW i DK skal have det samme blot i DKK :lol: De fortalte hos Din Bil i Trelleborg, at jeg var den første, som havde købt én hos dem! Inde i Malmö havde de vist solgt en 5 stykker hehe. Hvis man har et VW/Audi anlæg i bilen (MCD, MFD navi hos VW eller Navi plus hos Audi) skal det være købt hos VW/Audi, da det ellers ikke passer - jeg har prøvet. Købte Blaupunkts udgave af kablet af en kammerat og testede først, og det virkede ikke. Det er meget nemt at installere. Ud med radioen, herefter blot bytte om på et kabel i et af ISO-stikkene og så i med dyret igen og vupti.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites