Jump to content
coolio

protein pulver

Recommended Posts

Jeg træner i et lille center i malmø, kan ikke engang huske hvad det hedder, men skal skifte her om et måneds tid, da det ligger for langt fra hvor jeg bor. Så leder selv efter et andet center, fandt noget der hed Form & Fitness, som virkede okay. Har du været i SATS i malmø? Ku være man lige skulle smutte forbi og se om det var noget...
Ok - det findes også i DK - Form & Fitness... medmindre det da er to forskellige ting... Nej, skal derover og melde mig ind imorgen - har kun lige kigget ind, da jeg var ovre og skrive under på købskontrakten... Den fitnessDK jeg træner i nu, har håndvægte op til 50 kg/stk., hvilket jeg ikke har haft brug for indtil videre i hvert fald - så håber da at SATS, Malmø kører nogenlunde samme stil... jeg træner sgu også bare for at pumpe :) for min skyld måtte de gerne udrydde skimaskinerne til fordel for nogle flere snoretræk :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Kender ik det der Friskis, hvor ligger det?
www.friskissvettis.se Der ligger vist 3 eller 4 anlæg i Malmø.. Træner selv på anlægget Ön. Der er store håndvægte men ikke i bodybuildersize på 50 kg. Er ikke sikker (da jeg yderst sjældent har brug for dem:)) men mener de stopper omkring 36-40 kg.. En anden fed ting er at man har delt rummene op således at man ikke står og stepper med røven op i bodybuilder afdelingen.. til glæde for vel såden den der stepper som dem der "pumper"...:eek: Der er 3 mere eller mindre sammenhængende rum, et med maskiner til almenheden, et med kredsløbsmaskiner, og et med løsvægte og snoretræk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
www.friskissvettis.se En anden fed ting er at man har delt rummene op således at man ikke står og stepper med røven op i bodybuilder afdelingen.. til glæde for vel såden den der stepper som dem der "pumper"...:eek: Der er 3 mere eller mindre sammenhængende rum, et med maskiner til almenheden, et med kredsløbsmaskiner, og et med løsvægte og snoretræk...
Det har jeg faktisk ikke tænkt over, men det er rigtigt og det er ret fedt. Da jeg trænede i København og brugte nogle af rygmaskinerne så skulle man sidde direkte overfor nogle af benmaskinerne, især den hvor man sidder med spredte ben og skal presse benene sammen, det var forholdsvis irriterende for man gider jo ikke blive beskyldt for at sidde og lure, men på den anden side er det også ret svært at kigge andre steder hen end ligeud :( Friskis og Svettis er det rigtig hyggeligt center. I hvert fald det der ligger ude på ön. Det er sikkert ikke verdens mest high-tech centre, men der er en god atmosfære og en masse blandede hold, både gamle og børnehold og også mulighed så vidt jeg kan se for at få sine børn passet, hvis man har sådan nogen =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt lige den her gamle tråd og ville tilføje med et spørgsmål. Jeg fandt nede i kælderen noget protein pulver, dog har det udløbsdato engang i 2008. Nu har jeg aldrig været på proteinpulver eller trænet regelmæssigt, men tænkte nu skal det være, og ville så høre om den uåbnede spand med pulver kan benyttes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fandt lige den her gamle tråd og ville tilføje med et spørgsmål. Jeg fandt nede i kælderen noget protein pulver' date=' dog har det udløbsdato engang i 2008. Nu har jeg aldrig været på proteinpulver eller trænet regelmæssigt, men tænkte nu skal det være, og ville så høre om den uåbnede spand med pulver kan benyttes?[/quote'] Den bedste måde at afgøre om proteinpulveret er for gammelt, er ved at smage det :) selve proteinerne i pulveret vil stadig være til nytte, men da der højst sandsynligt er tilsat diverse kulhydrater og en smule fedt, er det ikke sikkert disse er i orden. Smag på, det skal ikke være fro harsk. Er du i tvivl, så smid det ud og bestil nyt hos 'Gymgrossisten' eller ligende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:scared: :scared: :scared: :scared:
Du kan jo gøre det til hvad du vil. Synes selv ikke om det system det bygger på, men har selv brugt deres proteinprodukter osv. da de simpelthen er de mest velsmagende jeg har smagt. Du behøver jo ikke sælge selv, bare fordi du får rettighederne og du kan bare smide alt det salgsbras du får i skralderen.... Du kan også bare købe af sælgere på nettet... Men ærlig talt -man kan købe proteinpulver meget billigere ved at købe en hel spand "uden mærke" i helsebutikker, det smager bare ikke helt så godt, men hvis man blander med kakaopulver er det okay. Der findes da visse proteinpulverprodukter som man simpelthen ikke kan få ned, utroligt hvilken forskel der er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Herbalife er et dyrt produkt. Jeg spiser deres fiber- og antioxidanttilskud og supplerer min eftermiddagsshake med Formula 1, Shake Mix. Smager ikke specielt godt og spiser det kun fordi, jeg får det ret billigt fra Canada. Det bedste proteinpulver er BSN's Syntha-6 blandet med BSN Lean Dessert - klart den foretrukne shake og bedste smag! Ernæringsmæssigt perfekt sammensat som post-workout meal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites