coolio 10 Anmeld indhold Skrevet June 22, 2006 hej, er der nogen som kender et sted hvor jeg kan købe noget godt kvalitets protein pulver i sverige?, gerne over nettet osse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Nu kender jeg ikke personligt til definitionen af kvalitetsproteinpulver:) men vi har handlet en del med: http://www.gymgrossisten.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Syntes ik de har de vilde rabatter herovre... Ved nutrilab.dk har et tilbud med 3x4 kilo til 1200 ligenu, før kostede det 350 for en spand, men nu har de lavet en ny trendy emballage, så syntes de åbenbart os prisen skal følge med... Men som jeg har kunne finde frem til, er det ik billigere end i Danmark, det er andre tilskud dog og der er os et større udvalg, hvis man ønsker at benytte sig af det. Man kan selvfølgelig altid få det helt billige protein, men det er ik til at drikke, så vil jeg hellere betale den 100-mand mere og få noget der kan drikkes, men det er bare mig... Men hvis nogen er faldet over en guldgruppe, hører jeg gerne om det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Nu kan jeg godt afsløre at det ikke er migselv, der forbruger proteinpulver i vores husstand:) så smag og konsistens og hvad der ellers hører sig til aner jeg absolut ingenting om. Dog ved jeg min kæreste har købt ekstra kilo hjem til et par kolleger i DK fordi det var billigere. Desuden kender han en forhandler i København der kan sælge via sin svenske hjemmeside billigere fordi der er andre afgiftsregler.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Jeg har en kollega på mit arbejde der er sportsfreak der dyrker ironmans osv.. Han har bestilt noget hjem til min adresse fordi man i Danmark ikke tillader alle de gode "stoffer" eller noget i den stil. Jeg skal lige checke hvor det var han havde bestilt det henne - han burde vide hvad der er godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Nu kan jeg godt afsløre at det ikke er migselv' date=' der forbruger proteinpulver i vores husstand:) [/quote'] Det siger de allesammen jo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Sverige kan byde på mange sjove urter og udtræk...via postordre: http://www.naturensdroger.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Sverige kan byde på mange sjove urter og udtræk...via postordre: http://www.naturensdroger.se/ hmm.. mon man også bliver skæv af cannabis røgelse? Ellers er der jo "Skunk - The final hasch substitute" (Produkten är 100% laglig & syns inte på urinprover).. troede Skunk var noget lidt andet, i hvert fald det jeg er stødt på i Danmark (og nej, jeg ryger ikke.. men har en del venner der har røget hjernen ud i weekenden.. og hverdagen ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Det siger de allesammen jo ...nope den har jeg faktisk aldrig hørt før:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Men behøves nu heller ik være sportsfreak for at drikke proteinpulver, det er bare et godt supplement lige efter træningen. Er det noget du gider undersøge moerke? Kunne nok godt aftage en del, da jeg har en flok venner der lever i træningscenteret....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Er det noget du gider undersøge moerke? Kunne nok godt aftage en del, da jeg har en flok venner der lever i træningscenteret....;) Ja, men hvad skal jeg præcis undersøge? jeg ved jo ikke om det er "kvalitetsprotein":) Som sagt så har han primært handlet via den hjemmeside jeg skrev et link på tidligere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Ja, det var mere fordi du nævnte han havde en ven der solgte det... Men den ser da os ganske god ud den side... jeg kigger på det. Tak. Ja' date=' men hvad skal jeg præcis undersøge? jeg ved jo ikke om det er "kvalitetsprotein":) Som sagt så har han primært handlet via den hjemmeside jeg skrev et link på tidligere.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Men behøves nu heller ik være sportsfreak for at drikke proteinpulver, det er bare et godt supplement lige efter træningen. Det var nu også positivt ment, som i at han burde vide hvad der var godt, da han er meget seriøs med sin træning. Han køber ind her: http://fitnessbutiken.se/ og det han selv bruger er det her: http://fitnessbutiken.se/varor3.asp?item=MET-Rx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Ja, det var mere fordi du nævnte han havde en ven der solgte det... Men den ser da os ganske god ud den side... jeg kigger på det. Tak. Har lige fået linket til den dansk/svenske side. Han har en butik på Islands Brygge og man kan vælge at afhente varerne der og spare fragten. Der skal bestilles via den svenske side for de billigste priser. Min proteinnisse siger til mig han har flere forskellige mærker, alle "kvalitetsprotein":) www.cena.se Ellers send en PM til mig så kan proteinnissen vejlede hvis du er interesseret:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Så kan jeg jo købe ind til de næste 10 år og så med alle de trendy navne det har.... MEGA GAIN SUPER POWER 3000 ... Det er umiddelbart billigst på den første side du sendte, så tror jeg vil prøve det næste gang jeg skal købe ind. Det er da lidt billigere.... Men generelt tror jeg bare det er steget, kan huske dengang hvor det kostede 200 kr. for 4 kilo protein. Men tak fordi I gad og undersøge det. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 www.sublimsport.com er også et godt bud, hvis man vil købe prisvenlige kosttilskud. Deres fragtpriser til Sverige er dog noget mere pebrede end hvis man vælger Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 www.sublimsport.com er også et godt bud' date= hvis man vil købe prisvenlige kosttilskud. Deres fragtpriser til Sverige er dog noget mere pebrede end hvis man vælger Danmark. Cool link - ok pris må man sige! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Men behøves nu heller ik være sportsfreak for at drikke proteinpulver, det er bare et godt supplement lige efter træningen. Er det noget du gider undersøge moerke? Kunne nok godt aftage en del, da jeg har en flok venner der lever i træningscenteret....;) Så ganske rigtigt..... Folk forbinder det med sportsgale tosser. Gennemsnits danskeren mangler mere end 30% protein pga den nærringsløse mad der indtages så meget af. 99% af folk der vil tabe sig vil have meget godt brug for et proteintilskud af en fedtfattig og kulhydratfattig en af slagsen. Den der med salat og intet kød/protein er en gruelig stor fejl for mange tror på, desværre!! Der skal proteiner til, så hvis jer tøsepigebørn der ikke tror på sådanne sager kan der tages fat i en ernæringsekspert eller læge der kan lære og forklare dig/jer og ikke en pumpet hormongut i dit lokale træningscenter der hvis han kunne:sick: , ville få jern på ved at berette om sin viden om disse protein pulvre. Så lad fordoms Per blive i skuffen og lær noget nyt og nyttigt ;) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Cool link - ok pris må man sige! :th2: Ja, så er det bare med at få købt stort ind, så du kan få noget masse på den krop.... ;) Ej, tjek os nutrilab.dk, der kan det næsten ligeså godt betale sig, de har 3x4kilo for 1199 og det er altså noget rigtig godt pulver. Det andet du får i en pose er os ok, men ikke at sammenligne kvalitetsmæssigt imo. Så ganske rigtigt..... Folk forbinder det med sportsgale tosser. Gennemsnits danskeren mangler mere end 30% protein pga den nærringsløse mad der indtages så meget af. 99% af folk der vil tabe sig vil have meget godt brug for et proteintilskud af en fedtfattig og kulhydratfattig en af slagsen. Den der med salat og intet kød/protein er en gruelig stor fejl for mange tror på, desværre!! Der skal proteiner til, så hvis jer tøsepigebørn der ikke tror på sådanne sager kan der tages fat i en ernæringsekspert eller læge der kan lære og forklare dig/jer og ikke en pumpet hormongut i dit lokale træningscenter der hvis han kunne , ville få jern på ved at berette om sin viden om disse protein pulvre. Så lad fordoms Per blive i skuffen og lær noget nyt og nyttigt Det er nemlig rigtigt, ikke alle de fordomme. Du øger os størrelsen/styrken med 20-30% hvis du får et skud protein LIGE efter træning, og så fylder det ikke i maven som et måltid ville gøre. Så har kroppen masser energi til at arbejde med muskler, istedet for at fordøje mad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Ja, så er det bare med at få købt stort ind, så du kan få noget masse på den krop.... ;) Ej, tjek os nutrilab.dk, der kan det næsten ligeså godt betale sig, de har 3x4kilo for 1199 og det er altså noget rigtig godt pulver. Det andet du får i en pose er os ok, men ikke at sammenligne kvalitetsmæssigt imo. Gør jeg... Heh - billedet er nu 2 år gammelt - nu vil jeg faktisk gerne smide noget masse :D savner min six-pack Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Gør jeg... Heh - billedet er nu 2 år gammelt - nu vil jeg faktisk gerne smide noget masse :D savner min six-pack Ja, det går hurtigt når man lige tager sig en pause... Og det er altid lige det med at komme igang igen, tager gerne en 3-4 måneder, før man er rigtigt inde i rytmen... Er selv igang med endnu en opstartsfase... SUK! Hvor træner du i Malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Ja, så er det bare med at få købt stort ind, så du kan få noget masse på den krop.... ;) Ej, tjek os nutrilab.dk, der kan det næsten ligeså godt betale sig, de har 3x4kilo for 1199 og det er altså noget rigtig godt pulver. Det andet du får i en pose er os ok, men ikke at sammenligne kvalitetsmæssigt imo. Det er nemlig rigtigt, ikke alle de fordomme. Du øger os størrelsen/styrken med 20-30% hvis du får et skud protein LIGE efter træning, og så fylder det ikke i maven som et måltid ville gøre. Så har kroppen masser energi til at arbejde med muskler, istedet for at fordøje mad. Præcis og træning kombineret med den rette mængde proteintilskud øger du din egen forbrænding gevandigt ved at aktivere dine muskler på denne vis og defor større grundlag for vægttab. Anden fordel ved større indtag af protein er at det er det `stof`der giver størst mæthedsfornemmelse af alle så det er nemmere at spise mindre når man spisere proteinrigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Ja' date= det går hurtigt når man lige tager sig en pause... Og det er altid lige det med at komme igang igen, tager gerne en 3-4 måneder, før man er rigtigt inde i rytmen... Er selv igang med endnu en opstartsfase... SUK! Hvor træner du i Malmø? uha ja, ved hvad der snakkes om. Har tabt ca 10kg muskler siden mit træningsstop for 9måneder siden. Ikke godt ikke godt. Vil gerne finde tid til det igen. Det dummeste er dog at jeg siden har betalt månedeligt for adgang til fitnessDK men uden at bruge det:mad: så hader man sig selv til tider skal jeg hilse og sige. Beynder nok i Friskis men nu må vi se hvad det bliver til:rolleye: Ej denne gang skal jeg få bare en smule af min gamle figur igen, hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Ja, det går hurtigt når man lige tager sig en pause... Og det er altid lige det med at komme igang igen, tager gerne en 3-4 måneder, før man er rigtigt inde i rytmen... Er selv igang med endnu en opstartsfase... SUK! Hvor træner du i Malmø? Nå, nej - har ikke holdt pause *S* Jeg har bare øget min fedtprocent fra det billede hvor den lå på ca. 12% - nu har jeg en på 18%, så den (six-packen) gemmer sig ;) Ellers har jeg gainet en del, i muskler osv. i forhold til dengang :) bor ikke i Malmø - først fra 1. august... skal træne i SATS på Studentgatan... træner pt i FitnessDK :) hva m dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2006 uha ja' date=' ved hvad der snakkes om. Har tabt ca 10kg muskler siden mit træningsstop for 9måneder siden. Ikke godt ikke godt. Vil gerne finde tid til det igen. Det dummeste er dog at jeg siden har betalt månedeligt for adgang til fitnessDK men uden at bruge det. så hader man sig selv til tider skal jeg hilse og sige. Beynder nok i Friskis men nu må vi se hvad det bliver til:rolleye: Ej denne gang skal jeg få bare en smule af min gamle figur igen, hehe[/quote'] Ja, kender det, man bliver ved med at betale i det håb om at man pludselig for taget sig sammen og kommer igang igen... 10 kg er da os en del, så er det vist ved at være tid til at komme igang igen... Kender ik det der Friskis, hvor ligger det? Mht. til protein, syntes jeg faktisk at det øger ens sult, hver gang jeg har drukket en shake, får jeg altid et kæmpe "hul i maven" en halvtimes tid efter. Så skal jeg bare have fast kost i en fart, ellers er det på toilettet.... Kan jo os være fordi, man konstant tænker på kost, når man træner... Ja, har os selv trænet i SATS i dk, som så nu er blevet Fitness DK... De har jo fjernet alle de store vægte og lavet diverse tiltag, for at undgå de rigtig store brød, så syntes ik det var så attraktivt mere. Jeg vil træne, ik dyrke fitness... Ik at jeg får brug for de største håndvægte, men sommetider er det meget rart at ha i nærheden. Jeg træner i et lille center i malmø, kan ikke engang huske hvad det hedder, men skal skifte her om et måneds tid, da det ligger for langt fra hvor jeg bor. Så leder selv efter et andet center, fandt noget der hed Form & Fitness, som virkede okay. Har du været i SATS i malmø? Ku være man lige skulle smutte forbi og se om det var noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites