Toft 0 Anmeld indhold Skrevet June 22, 2006 Er der nogen der kender et sted i DK, hvor man kan vaske sin bil i en GDS vaskehal, alá den ved Bauhaus i Malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 I min tid som chauffør i KBH om omegn er jeg aldrig stødt på en sådan så jeg tvivler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Jeg har heller aldrig stødt på en, men det kunne jo være der lå en et eller andet sted, som nogen kendte.. Men tvivler også selv på at der findes en sådan genial vaskehal i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Der skulle efter sigende være et sådant anlæg på Q8 på Frederikssundsvej - har aldrig været der, men en sædvanligvis pålidelig kilde har tippet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Hvad er der specielt ved Svågertorp-vaske-hallen?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 ...At det ikke som sådan er en vaskehal, men en gør-det-selv vaskehal, hvor man vasker bilen ved hjælp af højtryksspulere m.v. /Spinner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Der skulle efter sigende være et sådant anlæg på Q8 på Frederikssundsvej - har aldrig været der' date=' men en sædvanligvis pålidelig kilde har tippet..[/quote'] Ja, det er korrekt. Dog er det "bare" en höjtryksspuler med lidt säbe tilsat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Hvad er der specielt ved Svågertorp-vaske-hallen?? Muligheden for at være mere grundig tror jeg. Og så er det aboslut heller ikke så dyrt, hvis det er en bekymring for nogen =) Jeg ved faktisk ikke engang om Z4'eren kan tåle en almindelig vaskehal med softtop. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 OK - jeg kender den bare ikke, så derfor ville jeg lige vide, hvad det var. Det kunne jo være jeg kendte noget tilsvarende, men det gør jeg altså ikke. Men måske skulle man prøve den engang, min bil trænger til en meget kærlig hånd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Er der ikke noget med at der er en topløs/bikini vask på amager ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Er der ikke noget med at der er en topløs/bikini vask på amager ?Var dén til Ulmus!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Såså, Gio, fordi du har set mig, behøver du vil ikke mobbe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Såså' date=' Gio, fordi [b']du har set mig, behøver du vil ikke mobbe. Hov hov...det var sgu´ Mimse jeg drillede, da jeg mente det var et kækt forslag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Jaja, det er godt med dig. :) God midsommer alle sammen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Var dén til Ulmus!!? Nej det var nu til Toft ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Er der ikke noget med at der er en topløs/bikini vask på amager ? Vasker de motorcykler ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Vasker de motorcykler ? Hvis du betaler for det vasker de sikkert også dig:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Er der ikke noget med at der er en topløs/bikini vask på amager ? Nej det var nu til Toft ! Mener du "topløs bilvask", eller sådan en gang vask til mig selv? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 som homer siger har Q8 i Husum en gds med børste og højtryk, men jeg synes tit den er i uorden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites