Guest jxhab Anmeld indhold Skrevet June 21, 2006 100 bøller smidt ud af campingplads 38 campingvogne med op mod 100 britiske druk-bøller smidt ud af Bellahøj Camping /ritzau/ - 20:42 - 21. jun. 2006 Flere ugers druk, ballade, tyverier og vold på Bellahøj Camping i København fik i går Københavns Politi til at sige stop. Tirsdag eftermiddag dukkede en større politistyrke op på pladsen, og bad mere end 100 britiske arbejdere med 38 campingvogne og et ukendt antal lastvogne om at rømme området. I flere uger har britiske arbejdere snydt adskillige boligejere i Hovedstadsregionen med tilbud om billigt anlægsarbejde. Sideløbende boede en stor del af dem på Bellahøj Camping, hvor de terroriserede øvrige gæster og personale med larm, druk, vold og ballade. - Vi har ikke styr på noget som helst. Det skal vi først til at ha´ nu, hvor vi begynder at få fred og ro til det, siger lejrchef på Bellahøj Camping, Heidi Eskildsen til TV2 Lorry. Ifølge tv-stationens oplysninger har mange af de britiske fuphåndværkere nu krydset Øresundsbroen og rejst videre til Sverige. -- Ja så ved man da det ;) -- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 nej, så gal jeg bliver. bare send dem over broen så er problemet løst. ''hold danmark rent - send problemerne til sverige.'' lad dem ødelægge folks huse, garager, opkørsler osv, bare de gør det i sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Er de da ligefrem blevet tvunget til Sverige??? Næppe!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NUT´Ztoys 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Nu fremgår det ikke af historien, at de blev bedt om at forlade landet og eskorteret til Sverige, så din forargelse holder ikke helt vand......;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Nu fremgår det ikke af historien' date=' at de blev bedt om at forlade landet og eskorteret til Sverige, så din forargelse holder ikke helt vand......;)[/quote'] Nej jeg tror heller ikke det er tilfældet faktisk. Det er nok nærmere deres eget valg =) Men så ved man det i hvert fald, hvis der en dag står nogle britter og tilbyder arbejdskraft, så kan det godt være man måske skal være lidt opmærksom, uden at man skal være mistænktsom for alle =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 De har vel hørt om Göran Persons byggeri oppe nordpå, og håber på en tjans deroppe - så skåninge: frygt ej - de er blot i transit!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 De har vel hørt om Göran Persons byggeri oppe nordpå' date=' og håber på en tjans deroppe - så skåninge: frygt ej - de er blot i transit!! [/quote'] haha ja det kan der være noget om. Jeg hørte lidt mere omkring fremgangsmåden. Tilsydeladende tilbyder de f.eks at lave ens indkørsel for lad os sige 15.000 kroner. Derefter kommer de så og kræver måske 60.000 for det og er meget truende og måske voldelige. Det er jo en selvfølge man ikke skal betale, men måske føler nogen sig truet til det. Det er sikkert ikke alle, men måske skal man være lidt opmærksom i disse sommertider hvor have, indkørsel, garage renovationer er populære =) Jeg havde muligheden forleden at se forskellen på et hus som er blevet pudset af polske håndværkere og et som er blevet pudset af svenske håndværkere. Enten har de været uheldige med materialerne, måske har arbejdsvilkårene været anderledes, men i hvert fald stod det "Svenske" hus væentlig bedre pudset end det "Polske" hus.. Der er ingen ujævnheder og mørke striber som der var på det "Polske".. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 nej, så gal jeg bliver. bare send dem over broen så er problemet løst. ''hold danmark rent - send problemerne til sverige.'' lad dem ødelægge folks huse, garager, opkørsler osv, bare de gør det i sverige. Ja, nu så jeg tilfældigvis TV2-Lorry i går, hvor de fortalte historien og det har intet som helst at gøre med at "de bliver sendt over broen til Sverige!"... det er jo briterne selv som har valgt at prøve deres "spændende" arbejdsmetoder af i Sverige... såeh - din vrede er altså aldeles ubegrundet! Men jeg synes det er cool at jxhab gør opmærksom på det i indlægget her, så alle os med renoveringsprojekter i tankerne, kan tage højde for disse typer. / Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 jamen skal vi ikke være LIDT gale over at de bare forsvinder til Sverige og problemet så fremstilles som om at det har løst sig selv ?? det er jo faktisk VORES indkørsler, eller vores flinke svenske venners indkørsler, som de ødelægger næste gang. hvis de var blevet set køre over Storebæltsbroen så var politiet i Odense, Fredericia osv. sikkert blevet bedt om at holde udkik, og fjernsynet var fulgt bagefter med fuld musik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites