Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Hvordan ser eksamener med glans ud????? ;) Tillykke med det... Hils Neubert når han kommer hjem! Vi arr. grill på fredag aften, hvis det er.... Det er midsommer og der bliver festet igennem.... :) Hihi, eksamener med glans er vel når man ligger 2-3 karakterer over årsgennemsnittet? Lyder hyggeligt med en grillaften, jeg skal dog til stud.jur. fest og fejre at jeg har gennemført 20% af min uddannelse sammen med ligesindede... Regner ikke med at få meget ud af lørdagen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Pis....... Så må han sgu gi' kaffe istedet for....... :lol:HAHA...så kom du sgu´ ned på jorden igen, mulemand ;) Fair nok - jeg skal nok stawle en kop kaf´ på benene til dig ved lejlighed. Jeg skal lige have fundet en maj-stang at støtte mig op af på fredag...må jo hellere ud og se hvordan de jävla svenskere sparker til Jönsson. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Ellers griller vi herude med das ganze molevitten.... Du er velkommen!!! HAHA...så kom du sgu´ ned på jorden igen, mulemand ;) Fair nok - jeg skal nok stawle en kop kaf´ på benene til dig ved lejlighed. Jeg skal lige have fundet en maj-stang at støtte mig op af på fredag...må jo hellere ud og se hvordan de jävla svenskere sparker til Jönsson. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Husk lige, at de starter allerede ved 12-tiden på fredag. Så I ikke kommer for sent, som jeg gjorde for mange år siden, da jeg havde glæde mig til at opleve en rigtig svensk midsommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Husk lige' date=' at de starter allerede ved 12-tiden på fredag. Så I ikke kommer for sent, som jeg gjorde for mange år siden, da jeg havde glæde mig til at opleve en rigtig svensk midsommer.[/quote']Vi er ligesom på arbejde, de fleste af os (går jeg ud fra), så vi kan jo svært komme før efter fyraften. Nu må jeg se hvad det bliver til - arbejdet skal jo passes, og det hele klappe. Hvis jeg kender mig selv ret, så bliver det nok til en kold pils fra køleren, og glæde over at kunne sove længe om lørdagen...og så op et vist sted med Skt Hans/Midsommer *gg* :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites