henrik14 10 Anmeld indhold Skrevet June 20, 2006 Jeg står i den situation at have fundet en køber til min lejlighed i Malmö, i en HSB ejendom. Er der nogen som har erfaring med en billig og god mæglere eller anden person som man kan sælge igennem? Har prøvet at sende PM til enkelte personer herinde men ingen svar fået, så derfor prøver igen. henrik14 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2006 Jeg står i den situation at have fundet en køber til min lejlighed i Malmö, i en HSB ejendom. Er der nogen som har erfaring med en billig og god mæglere eller anden person som man kan sælge igennem? Har prøvet at sende PM til enkelte personer herinde men ingen svar fået, så derfor prøver igen. henrik14http://www.maklarelind.se/ - spørg efter Christoffer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2006 www.albackforsnor.com/ Meget gode erfaringer med Christine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites