nyisverige 10 Anmeld indhold Skrevet June 18, 2006 Hej med jer. Ved I om der ligger nogle træningsmuligheder forholdsvis tæt på Annestad eller Malmø syd stationen ? Mange Hilsner :) :) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Hej med jer. Ved I om der ligger nogle træningsmuligheder forholdsvis tæt på Annestad eller Malmø syd stationen ? Mange Hilsner :) :) :) http://www.malmo.se/sportfritid/motion/pensionarshalligang.4.33aee30d103b8f15916800083321.html hehe :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Friskis og Svettis på Ön i Limhamn er ret godt. www.friskissvettis.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 19, 2006 Friskis og Svettis på Ön i Limhamn er ret godt. www.friskissvettis.se Jeps jeg kan også anbefale F & S ude på ön. Det eneste som virkelig stinker der ude er parkerignsmulighederne. Især hvis man ikke lige kommer fra ön, men man kunne selvfølglelig også tage cyklen, det skulle også være så sundt siger de kloge =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 19, 2006 Jeps jeg kan også anbefale F & S ude på ön. Det eneste som virkelig stinker der ude er parkerignsmulighederne. Især hvis man ikke lige kommer fra ön' date=' men man kunne selvfølglelig også tage cyklen, det skulle også være så sundt siger de kloge =)[/quote'] Enig med parkering, men ikke et problem da jeg har ca. 250 m til træning:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nyisverige 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Hvor langt er det fra annestad ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Hvor langt er det fra annestad ? I cykelafstand.. 5 min i bil... 4-5 km måske.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Friskis og Svettis på Ön i Limhamn er ret godt. Kører F&R samme hetz mod folk der bare gerne vil pumpe som f.eks. fitnessDK og ligende gør? Spurgt på en anden måde - hvor langt op går deres håndvægte? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 På Ön går de op til 44 eller 46 kilo. På Heleholm stopper de ved 31 kg. Kan ikke huske hvor de går til på Parkmöllan, men mener det er 40+. Så nej, det er ikke galt. Og så er F&S's priser tilmed ganske fair. Kan anbefales. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 På Ön går de op til 44 eller 46 kilo. På Heleholm stopper de ved 31 kg. Kan ikke huske hvor de går til på Parkmöllan' date=' men mener det er 40+. Så nej, det er ikke galt. Og så er F&S's priser tilmed ganske fair. Kan anbefales.[/quote'] Ok... kigger lige på det - fandt deres hp :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2006 Kører F&R samme hetz mod folk der bare gerne vil pumpe som f.eks. fitnessDK og ligende gør? Spurgt på en anden måde - hvor langt op går deres håndvægte? :) Så lige i morges i mit träningscenter, at håndvägtene går op til 65 kilo, sååå hvis du vil pumpe...:D Det ligger så bare lige i Lund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2006 Så lige i morges i mit träningscenter' date=' at håndvägtene går op til 65 kilo, sååå hvis du vil pumpe...:D Det ligger så bare lige i Lund [/quote'] Oki... cool :) hvad er det for et center? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2006 Oki... cool :) hvad er det for et center? Gerdahallen i Lund. Jeg har tidligere skrevet lidt mere om det, så det kan du bare söge på, hvis det har interesse. Det er et super sted! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites