Jump to content
nyisverige

Træningscenter ?

Recommended Posts

Guest jxhab
Friskis og Svettis på Ön i Limhamn er ret godt. www.friskissvettis.se
Jeps jeg kan også anbefale F & S ude på ön. Det eneste som virkelig stinker der ude er parkerignsmulighederne. Især hvis man ikke lige kommer fra ön, men man kunne selvfølglelig også tage cyklen, det skulle også være så sundt siger de kloge =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeps jeg kan også anbefale F & S ude på ön. Det eneste som virkelig stinker der ude er parkerignsmulighederne. Især hvis man ikke lige kommer fra ön' date=' men man kunne selvfølglelig også tage cyklen, det skulle også være så sundt siger de kloge =)[/quote'] Enig med parkering, men ikke et problem da jeg har ca. 250 m til træning:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På Ön går de op til 44 eller 46 kilo. På Heleholm stopper de ved 31 kg. Kan ikke huske hvor de går til på Parkmöllan, men mener det er 40+. Så nej, det er ikke galt. Og så er F&S's priser tilmed ganske fair. Kan anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På Ön går de op til 44 eller 46 kilo. På Heleholm stopper de ved 31 kg. Kan ikke huske hvor de går til på Parkmöllan' date=' men mener det er 40+. Så nej, det er ikke galt. Og så er F&S's priser tilmed ganske fair. Kan anbefales.[/quote'] Ok... kigger lige på det - fandt deres hp :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kører F&R samme hetz mod folk der bare gerne vil pumpe som f.eks. fitnessDK og ligende gør? Spurgt på en anden måde - hvor langt op går deres håndvægte? :)
Så lige i morges i mit träningscenter, at håndvägtene går op til 65 kilo, sååå hvis du vil pumpe...:D Det ligger så bare lige i Lund :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites