dkrunaway 10 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2006 Hej, Er lige flyttet til Kbh fra Jylland, og leder efter en bolig i det svenske. Regner med at købe efter sommerferien/over vinteren, og har læst med her på forum i en 2-3 måneder for at få et indblik i områder/boligtyper osv. Og HAR lært at bruge søgefunktionen! Jeg gennemsøger hemnet.se jævnligt, hvor jeg leder efter en bostadsrättslägenhet. Jeg kigger selvfølgelig lidt på de forskellige områder, men leder egentlig primært efter en med udsigt over havet/øresund....forslag til hvad jeg skal søge på er meget velkomne...? Evt også forslag til områder hvor der er mange lejligheder med udsigt over vandet? Håber nogen kan komme med noget input *en typisk 27 årig mand/drengerøv der leder efter en helt ny 3-værelses lejlighed og en Audi TT * Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Tja, hvis du ha godt med knaster på kistebunden, så er der jo de oplagte nybyggede områder langs med vandet, hvor der forøvrigt bor en del andre danskere. "Västra Hamnen" ved Turning Torso. "Dockan" (teknisk set også Västra Hamnen). Ön ved Limhann Kvadratmeterpriserne i disse områder er noge af de aller-højeste i Malmø - men begynder du at sammenligne med København ser det stadigt rørende billigt ud. Og så er der jo selvfølgelig den detalje at havudsigt i Malmø er vestvendt, så man kan se solnedgange, hvilket faktisk slår alt på den danske side, hvor "havudsigt" er Østvendt. Men der skal altså høstes nogen skejser i kassen for at det kan lade sig gøre - på den anden side er det heller ikke umuligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Vi har en der skal sölges til overtagelse til februar/marts da vi er ved at bygge nyt hus herovre. Send mig din private e-mailadresse så får du lidt beskrivelse, tegninger og billeder. Vi bor i det nordlige Lund med en altan mod vest med udsigt over öresund, der er dog ca 10 km i luftlinie ud til havet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 du bruger ordet ''sjöutsikt'' i søgefunktionen på Hemnet. jeg garanterer for at det ord er med i samtlige annoncer hvor det er relevant, da det automatisk lægger et par hundrede tusinde til prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Tja, hvis du ha godt med knaster på kistebunden, så er der jo de oplagte nybyggede områder langs med vandet, hvor der forøvrigt bor en del andre danskere. "Västra Hamnen" ved Turning Torso. "Dockan" (teknisk set også Västra Hamnen). Ön ved Limhann Kvadratmeterpriserne i disse områder er noge af de aller-højeste i Malmø - men begynder du at sammenligne med København ser det stadigt rørende billigt ud. Og så er der jo selvfølgelig den detalje at havudsigt i Malmø er vestvendt, så man kan se solnedgange, hvilket faktisk slår alt på den danske side, hvor "havudsigt" er Østvendt. Men der skal altså høstes nogen skejser i kassen for at det kan lade sig gøre - på den anden side er det heller ikke umuligt. Tak for forslagene....vil kigge lidt nærmere på de områder :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Joda 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Hej :) Så lige du stod og manglede en audi tt. Nu hvor du er kommet eller kommer over til os i det svenske. Jeg har en til salg kunne det have intrresse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakob F 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Lejlighedssøgning Det er muligt at alle lejligheder kommer ud på hemnet og bovision, men jeg anvendte på et tidspunkt da vi søgte lejlighed www.bo-laget.se. Det virkede som om deres lejligheder var lidt mere i den luksuriøse ende og så kan det jo være at der fulgte lidt vand med i horisonten... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Hej :) Så lige du stod og manglede en audi tt. Nu hvor du er kommet eller kommer over til os i det svenske. Jeg har en til salg kunne det have intrresse? Smutter først i midten af november :) Men held og lykke med salget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Joda 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Ok du vender bare tilbage hvis du stadigvæk vil have sådanne en tysk bil til den tid. Så kan vi vel altid snakke om prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 har du fundet noget ell leder du stadig, for jeg er måske på vej tilbage til dk, og jeg har en 3 vær med havudsigt fra alle vinduer. den ligger på 13 etage. i almvik/fosie Nic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 har du fundet noget ell leder du stadig, for jeg er måske på vej tilbage til dk, og jeg har en 3 vær med havudsigt fra alle vinduer. den ligger på 13 etage. i almvik/fosie Nic Hejsa. Har købt. Afgang d. 15 november :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Hejsa. Har købt. Afgang d. 15 november :) Tillykke - hvor skal du flytte hen, hvis man må spørge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Tillykke - hvor skal du flytte hen' date=' hvis man må spørge?[/quote'] Det må du da :) Området omkring Trianglen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Med havsutsikt???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Med havsutsikt???? Det kan jo være, at han har lejet sig ind i en suite i toppen af Hilton hotellet:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Nope - havudsigten blev droppet. Jeg nuppede en lidt centralt placeret istedet :) Meeeen jeg kan da nok overtales til en omgang nybyg med havudsigt på et senere tidspunkt ;) Synes bare ikke rigtig jeg kunne finde et område hvor jeg har lyst til at bo ude ved vandet...Vester H. er ikke rigtig min stil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites