CREATIVE 10 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2006 Hejsa Er der en herindefra som kan tale/skrive flydende svensk? jeg har brug for hjælp til rettelse af en kort tekst..... hurtigst muligt!! Send venligst en PM til mig, vil være personen yderst taknemmelig!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Ja, mig:) jeg kan godt;) Næsten da Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CREATIVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Hej Thomas, jeg har tilføjet dig til MSN. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Jeg er jo svensker, så jeg kan nok hjälpe dig lidt, hvis det nu ikke er forsent... / Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CREATIVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Hej Christian Tak for tilbudet... problemet er løst for denne gang, men hvis der dukker noget andet op, kan d være jeg v kontakte dig :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites