Jump to content
Thomas

Golf!

Recommended Posts

frisk? Ja. Men har allerede en aftale i Harekær i DK - desværre, jeg ser ellers frem til at spille Assartorp med jer, var det ikke der du og MC er medlemmer? Hvis du skulle være interesseret i at køre til Køge, så er vi en 3-bold kl. 16.32, 4. tid er ledig pt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frisk? Ja. Men har allerede en aftale i Harekær i DK - desværre, jeg ser ellers frem til at spille Assartorp med jer, var det ikke der du og MC er medlemmer? Hvis du skulle være interesseret i at køre til Køge, så er vi en 3-bold kl. 16.32, 4. tid er ledig pt.
Er du frisk på en runde i morgen i assartorp, så ring +45 31715006 Eller andre der er friske!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der kan svare på hvor den nærmeste pay and play bane ligger her i Malmø eller omegn ? Har prøvet at søge på nettet, men synes det er lidt svært at finde eksakte svar.... Takker
http://www.golfsweden.com/golfklubbar/o1ss/index.shtml Lidt nord for Malmø ligger www.orestadsgk.com hvis man kan tåle vand på banen og lidt extra vind fra havet :rolleye:http://www.orestadsgk.com/payandplay.htm 150 skr for en meget fin bane med 18 huller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der kan svare på hvor den nærmeste pay and play bane ligger her i Malmø eller omegn ? Har prøvet at søge på nettet, men synes det er lidt svært at finde eksakte svar.... Takker
Limhamn ligger der en 9huls og i vellinge ligger der en og i lomma ligger der en. Der er masser!!! Det er bare at søge på pay and play!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Limhamn ligger der en 9huls og i vellinge ligger der en og i lomma ligger der en. Der er masser!!! Det er bare at søge på pay and play!
Man skal bare være opmærksom på at dem der ligger i Limhamn og Lomma er kun Par-3 baner. Jeg kender ikke den i Vellinge. Den bane Sidsel linker til er også kun en Par-3 bane. Jeg ved der ligger en 18-hul (almindelig) bane omkring Landskrona... Jeg skal forsøge at finde linket. Men, bortset fra det, så er golfklubberne herovre ikke ret dyre. T.ex. betaler jeg 3750 SEK per år i Assartorp GK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Men, bortset fra det, så er golfklubberne herovre ikke ret dyre. T.ex. betaler jeg 3750 SEK per år i Assartorp GK.
HEY!! du er ved at blive FOR integreret. Det hedder f.eks:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ved jeg. Men får man først læst nærmere på deres hjemmesider, kræver de fleste at man har ihvertfald een med der er medlem et sted.... Men tak for alle svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ved jeg. Men får man først læst nærmere på deres hjemmesider, kræver de fleste at man har ihvertfald een med der er medlem et sted.... Men tak for alle svar.
Øh nej ikke ved pay and play! Der af navnet, der er åbent for alle på en pay and play bane..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T.ex. betaler jeg 3750 SEK per år i Assartorp GK.
Hvordan er Assartorp ? overvejer at melde mig og el Commandante ind der - eller måske Romeleåsens GK som er nærmere os men dyrere. Hvilke klubber er der mange danskere i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan er Assartorp ? overvejer at melde mig og el Commandante ind der - eller måske Romeleåsens GK som er nærmere os men dyrere. Hvilke klubber er der mange danskere i ?
Jeg spillede på nogle baner sidste år og syntes klart Assartorp var den fedeste. Det er en park bane og rigelig med udfordringer (for mig ihvertfald) Jeg ved der er flere danske medlemmer derude, da jeg har spillet med nogle af dem (ikke kun dem herfra debatten) Spil nogle runder på diverse baner, og vælg den der passer dig bedst. Der er også danske medlemmer i Sofiedal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg spillede på nogle baner sidste år og syntes klart Assartorp var den fedeste. Det er en park bane og rigelig med udfordringer (for mig ihvertfald) Jeg ved der er flere danske medlemmer derude, da jeg har spillet med nogle af dem (ikke kun dem herfra debatten) Spil nogle runder på diverse baner, og vælg den der passer dig bedst. Der er også danske medlemmer i Sofiedal.
Jep , og så ville jeg nok vælge Falsterbo, Mölle eller BarseBäck eller måske den den nye mesterskabsbane i Skurup , men penge spiller selvfølgelig ind, især da Q er nybegynder og jeg ikke ved om int. holder. Det spørgsmålet især gik på var klubliv, evt. kø-problemer, danskerkvotient, lægger folk op i rough eller kommer de med uhøvisk tale på green etc.:) Jeg kan desværre ikke spille før medio september, var ellers helt frisk. Er glad for at Assartorp er god da den ikke er særlig dyr, (ud fra hjemmesidens kvalitet kunne det godt ligne noget uprof. hø.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det spørgsmålet især gik på var klubliv' date=' evt. kø-problemer, danskerkvotient, lægger folk op i rough eller kommer de med uhøvisk tale på green etc.:) [/quote'] Jeg kan ikke rigtigt svare dig vedr. klubliv i Assartorp, da jeg ikke selv har haft tid til at deltage specielt meget. Dog er alle de mennesker jeg har mødt derude (jeg spiller aldrig alene, og møder derfor en stor mændge svenskere på den konto) ganske søde og venlige mennesker. Jeg har ikke oplevet nogle der lægger op i roughen, og kunne heller ikke selv finde på det. Det er trods alt golf vi spiller, ikk ? Med hensyn til uhøvisk tale på greens... ja, jeg vil da ikke udelukke at jeg ikke har fyret noget af når min bold igen igen har taget kanten :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Med hensyn til uhøvisk tale på greens... ja' date=' jeg vil da ikke udelukke at jeg ikke har fyret noget af når min bold igen igen har taget kanten :sick:[/quote'] Ja 3 putt er ligesom onani noget værre griseri - men man kan næsten garantere! at det vil ske igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øh nej ikke ved pay and play! Der af navnet' date=' der er åbent for alle på en pay and play bane..[/quote'] Åbenbart ikke alle steder..... Kopieret fra Hylliekrokens Golfcenter.... "Nu har du chansen! Hylliekrokens Golfcenter öppnar upp sin golfbana för PAY AND PLAY. 1 spelare i bollen skall ha officiellt handicap. Alla spelare måste ha eget klubbset ute på banan. Klubbset finns att hyra i receptionen"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Er der nogen her, som har fri på hverdage til en golfrunde, bare i Skåne område så er jeg klar, Peter Spiller til 11 hcp.
Hehe, ja hvis du da ikke har noget imod at spille med en nybegynder, der har 34,5.. Er medlem i Assartorp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Første gang Hej Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og prøve at svinge en kølle, for at se om golf er noget for mig. Angående pay and play, tager man så bare ud på en bane og lejer ustyr for derefter at gå i gang uden at man har vist at man faktisk kan finde ud af det? Hvis man så bliver bidt af det. Er så de golfsæt de f.eks. har i biltema til ikke mange penge gode nok til hygge golf? mvh Jakob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites