Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet June 16, 2006 Nogen der er friske på en runde golf i eftermiddag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 frisk? Ja. Men har allerede en aftale i Harekær i DK - desværre, jeg ser ellers frem til at spille Assartorp med jer, var det ikke der du og MC er medlemmer? Hvis du skulle være interesseret i at køre til Køge, så er vi en 3-bold kl. 16.32, 4. tid er ledig pt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 frisk? Ja. Men har allerede en aftale i Harekær i DK - desværre, jeg ser ellers frem til at spille Assartorp med jer, var det ikke der du og MC er medlemmer? Hvis du skulle være interesseret i at køre til Køge, så er vi en 3-bold kl. 16.32, 4. tid er ledig pt. Er du frisk på en runde i morgen i assartorp, så ring +45 31715006 Eller andre der er friske! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2006 lørdag 15/7 ? Nogen der er friske imorgen, lørdag 15/7? Tidspunkt underordnet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian76 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2006 Pay and Play ? Nogen der kan svare på hvor den nærmeste pay and play bane ligger her i Malmø eller omegn ? Har prøvet at søge på nettet, men synes det er lidt svært at finde eksakte svar.... Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2006 Jeg ved ikke hvor den nærmeste er, men denne er i hvert fald rimelig tæt på Malmø http://www4.golf.se/soderslattsgk/index.htm# Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Nogen der kan svare på hvor den nærmeste pay and play bane ligger her i Malmø eller omegn ? Har prøvet at søge på nettet, men synes det er lidt svært at finde eksakte svar.... Takker http://www.golfsweden.com/golfklubbar/o1ss/index.shtml Lidt nord for Malmø ligger www.orestadsgk.com hvis man kan tåle vand på banen og lidt extra vind fra havet http://www.orestadsgk.com/payandplay.htm 150 skr for en meget fin bane med 18 huller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Nogen der kan svare på hvor den nærmeste pay and play bane ligger her i Malmø eller omegn ? Har prøvet at søge på nettet, men synes det er lidt svært at finde eksakte svar.... Takker Limhamn ligger der en 9huls og i vellinge ligger der en og i lomma ligger der en. Der er masser!!! Det er bare at søge på pay and play! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Limhamn ligger der en 9huls og i vellinge ligger der en og i lomma ligger der en. Der er masser!!! Det er bare at søge på pay and play! Man skal bare være opmærksom på at dem der ligger i Limhamn og Lomma er kun Par-3 baner. Jeg kender ikke den i Vellinge. Den bane Sidsel linker til er også kun en Par-3 bane. Jeg ved der ligger en 18-hul (almindelig) bane omkring Landskrona... Jeg skal forsøge at finde linket. Men, bortset fra det, så er golfklubberne herovre ikke ret dyre. T.ex. betaler jeg 3750 SEK per år i Assartorp GK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Men, bortset fra det, så er golfklubberne herovre ikke ret dyre. T.ex. betaler jeg 3750 SEK per år i Assartorp GK. HEY!! du er ved at blive FOR integreret. Det hedder f.eks:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Her findes en liste over nogle i Skåne, og også hvilke der er pay&play. Desuden findes der en "To do" list med masser af andre aktiviteter http://www.skane.com/pdf/smultron_aktiviteter_golf_gb.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian76 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Limhamn ligger der en 9huls og i vellinge ligger der en og i lomma ligger der en. Der er masser!!! Det er bare at søge på pay and play! Ved jeg. Men får man først læst nærmere på deres hjemmesider, kræver de fleste at man har ihvertfald een med der er medlem et sted.... Men tak for alle svar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Ved jeg. Men får man først læst nærmere på deres hjemmesider, kræver de fleste at man har ihvertfald een med der er medlem et sted.... Men tak for alle svar. Øh nej ikke ved pay and play! Der af navnet, der er åbent for alle på en pay and play bane.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 T.ex. betaler jeg 3750 SEK per år i Assartorp GK. Hvordan er Assartorp ? overvejer at melde mig og el Commandante ind der - eller måske Romeleåsens GK som er nærmere os men dyrere. Hvilke klubber er der mange danskere i ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Hvordan er Assartorp ? overvejer at melde mig og el Commandante ind der - eller måske Romeleåsens GK som er nærmere os men dyrere. Hvilke klubber er der mange danskere i ? Jeg spillede på nogle baner sidste år og syntes klart Assartorp var den fedeste. Det er en park bane og rigelig med udfordringer (for mig ihvertfald) Jeg ved der er flere danske medlemmer derude, da jeg har spillet med nogle af dem (ikke kun dem herfra debatten) Spil nogle runder på diverse baner, og vælg den der passer dig bedst. Der er også danske medlemmer i Sofiedal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Nogen der er friske på en runde på assartorp på lørdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Jeg spillede på nogle baner sidste år og syntes klart Assartorp var den fedeste. Det er en park bane og rigelig med udfordringer (for mig ihvertfald) Jeg ved der er flere danske medlemmer derude, da jeg har spillet med nogle af dem (ikke kun dem herfra debatten) Spil nogle runder på diverse baner, og vælg den der passer dig bedst. Der er også danske medlemmer i Sofiedal. Jep , og så ville jeg nok vælge Falsterbo, Mölle eller BarseBäck eller måske den den nye mesterskabsbane i Skurup , men penge spiller selvfølgelig ind, især da Q er nybegynder og jeg ikke ved om int. holder. Det spørgsmålet især gik på var klubliv, evt. kø-problemer, danskerkvotient, lægger folk op i rough eller kommer de med uhøvisk tale på green etc.:) Jeg kan desværre ikke spille før medio september, var ellers helt frisk. Er glad for at Assartorp er god da den ikke er særlig dyr, (ud fra hjemmesidens kvalitet kunne det godt ligne noget uprof. hø.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Det spørgsmålet især gik på var klubliv' date=' evt. kø-problemer, danskerkvotient, lægger folk op i rough eller kommer de med uhøvisk tale på green etc.:) [/quote'] Jeg kan ikke rigtigt svare dig vedr. klubliv i Assartorp, da jeg ikke selv har haft tid til at deltage specielt meget. Dog er alle de mennesker jeg har mødt derude (jeg spiller aldrig alene, og møder derfor en stor mændge svenskere på den konto) ganske søde og venlige mennesker. Jeg har ikke oplevet nogle der lægger op i roughen, og kunne heller ikke selv finde på det. Det er trods alt golf vi spiller, ikk ? Med hensyn til uhøvisk tale på greens... ja, jeg vil da ikke udelukke at jeg ikke har fyret noget af når min bold igen igen har taget kanten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Thomas, jeg er frisk på lørdag hvis det er tørvejr :th2: det skal dog være med start senest ved 11-tiden, skal hjem til en kammerat i DK og se bold som starter kl. 17 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Med hensyn til uhøvisk tale på greens... ja' date=' jeg vil da ikke udelukke at jeg ikke har fyret noget af når min bold igen igen har taget kanten [/quote'] Ja 3 putt er ligesom onani noget værre griseri - men man kan næsten garantere! at det vil ske igen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian76 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Øh nej ikke ved pay and play! Der af navnet' date=' der er åbent for alle på en pay and play bane..[/quote'] Åbenbart ikke alle steder..... Kopieret fra Hylliekrokens Golfcenter.... "Nu har du chansen! Hylliekrokens Golfcenter öppnar upp sin golfbana för PAY AND PLAY. 1 spelare i bollen skall ha officiellt handicap. Alla spelare måste ha eget klubbset ute på banan. Klubbset finns att hyra i receptionen" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 Golfrunde.... Hej Er der nogen her, som har fri på hverdage til en golfrunde, bare i Skåne område så er jeg klar, Peter Spiller til 11 hcp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Hej Er der nogen her, som har fri på hverdage til en golfrunde, bare i Skåne område så er jeg klar, Peter Spiller til 11 hcp. Hehe, ja hvis du da ikke har noget imod at spille med en nybegynder, der har 34,5.. Er medlem i Assartorp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Nogle der er friske på en runde lørdag 22/9 ?? Det skal helst være tidligt, da jeg skal til DK om eftermiddagen. Det skal lige nævnes at der er spilforbud på Assertorp (hjemmebanen). Hcp. 23.6 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Første gang Hej Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og prøve at svinge en kølle, for at se om golf er noget for mig. Angående pay and play, tager man så bare ud på en bane og lejer ustyr for derefter at gå i gang uden at man har vist at man faktisk kan finde ud af det? Hvis man så bliver bidt af det. Er så de golfsæt de f.eks. har i biltema til ikke mange penge gode nok til hygge golf? mvh Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites