larscph 18 Anmeld indhold Skrevet June 14, 2006 Jeg har fået det her svar på leveringsriden på en gulv-fod til mit nye TV Hej! Just så som det ser ut nu så kommer det ta ett tag att få i denna produkt. Den har gått inkurant. Inkurant - hvad er mon så det? Er det restordre?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2006 INKURANT © Svenska Akademien, uppdaterad:2005-06-28 [Webbversionen är inte slutkorrigerad.] SPALT: [i604] [tryckt år 1933] -------------------------------------------------------------------------------- UTTAL: in1kurn4t, äv. iŃ1-, äv. -kɯ-, ORDKLASS: adj. -are; n. ==. ETYMOLOGI: [jfr fr. incourant; av IN-, pref.2, o. KURANT, adj.] 0) BRUK: handel. BETYDELSE: om handelsvara: icke gångbar, icke säljbar, svårsåld, okurant. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2006 Jeg har fået det her svar på leveringsriden på en gulv-fod til mit nye TV Hej! Just så som det ser ut nu så kommer det ta ett tag att få i denna produkt. Den har gått inkurant. Inkurant - hvad er mon så det? Er det restordre?! Udsolgt, umiddelbart....skulle jeg mene. BETYDELSE: om handelsvara: icke gångbar, icke säljbar, svårsåld, okurant http://g3.spraakdata.gu.se/saob/show.phtml?filenr=1/106/27109.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2006 Hm.. Udsolgt... Ja det var ikke godt! Tak for hjælpen... Fandt mig lige en anden butik der havde dimsen på lager! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites