Jump to content
Janteploven

Hurtige "action gummibåde" ved V.Hamnen?

Recommended Posts

er her nogen der ved hvem der står for de der race arrangementer det ser ud til man kan komme med på? Jeg ser ret tit de der vilde gummibåde hvor der kan sidde 10-20 mand som hamrer afsted/til Bo01 havnen? kunne være fedt at prøve :)
Det du snakker om, er sikkert det her: http://www.actionboat.dk/actionboat01.htm Det er også blevet diskuteret før, om hvorvidt man kunne sejle over (øresund) istedet for at køre over broen: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=2872&highlight=speedb%E5d

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mange tak for det! Firmaet jeg har set er Aktivmera, så nu er det bare om at komme afsted, hvis de ellers gider tage en privat person med :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok - prøver lige at tage kontakt til AKTIVMERA for at finde nogle priser m.m. På deres hjemmeside er der en pris på 3500 SEK/time, men minimums debit. er på 2 timer... Så hvis prisen stadig holder OG vi kan få fyldt båden (12 personer) - så snakker vi om ca. 600 SEK per person... Skriv lige i denne tråd, hvis du/I stadig er interesseret bare så vi får én ide om prisen.... Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der virkeligt ikke flere som er friske på dette ? Ved 5 personer bliver prisen jo lidt pebret ;o) Mvh Alex
Ja det er nok lige i overkanten :laugh: Men jeg forstår heller ikke helt hvor interressen bliver af det må da være det fedeste i dette vejr!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites