Kram78 10 Anmeld indhold Skrevet June 13, 2006 Nogen der kender "Insplanet AB". Jeg fandt dem på nettet og tastede min data ind for at få tilbud om en bilforsikring. De finder åbenbart den billigste forsikring blandt de svenske forsikringsselskaber. Men hvor godt gør de det? Nogen der brugt dem før, og kan man stole på dem? Mark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Du har været her på forum i snart et år, og har aldrig set en tråd hvor Insplanet er nævnt? :th2: Søgefunktionen giver følgende tråde med Insplanet: http://debat.sunddebat.com/search.php?searchid=118901 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Jeg har købt både indbo forsikring og bilforsikring gennem dem, og har været ganske tilfreds indtil videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kram78 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Nå ja .... der er noget der hedder søge funktion.. Skulle måske lige ha prøvet den først :th2: Mark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Nå ja .... der er noget der hedder søge funktion.. Skulle måske lige ha prøvet den først :th2: Mark Mon ikke vi kan få webmoster til at lave et popup hver gang du logger på debatten hvor der med MEGET store bogstaver står "SØGEFUNKTION" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Jeg fik på et tidspunkt et tilbud gennem insplanet, hvor jeg ikke kunne finde det billigere. Men senere har jeg, på en anden bil, selv fundet det billigere end de kunne. Så jeg vil helt klart bruge insplanet OG selv søge samtidigt, når jeg skifter bilen ud. Det har vist noget at gøre med, at insplanet kun har aftaler med X antal forsikringsselskaber. Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites