thn 0 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2006 En weekend med godt vejr er i udsigte og derfor vil vi lige høre om der er nogen der vil med ned og spille beachvolley engang i weekenden? Jeg skal selv arbejde til 13-14 stykker om lørdagen men er derefter fri resten af weekenden. Er der forresten nogen der kender til banerne ved pildamsparken.. går man ikke bare hen og spiller? Mvh Lykke og Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Jeg tror faktisk jeg er helt klar på det.. jeg skal dog nok have hjælp til at nå op over nettet.. :-) Mener faktisk ikke jeg har nogen aftaler på lørdag.. før om aftenen. Jeg kender dog intet til de baner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Der Amager strandpark hvor der er nogle net, men nu bor vi jo i Malmö ... Ellers er jeg frisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomasha 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Så vidt jeg ved er banerne ved pildamsparken til fri afbenyttelse. Derudover findes der baner i Lund i Kälbybadet (de ligger i læ og så er der to lækre swimmingpools ved siden af). Malmø Beachvolley Club har dog booket sig ind i Kälbybadet i visse perioder, så der er måske lidt crowdet. Hvis der skulle blive dårligt vejr er der jo også altid mulighed for at spille i på Bellevuestadion, hvor der er 3 indendørs beachvolleybaner. På amager strand er der også generelt ledigt, men man skal selv have net med, eller være medlem af Amager volley for at have en nøgle til nettene (der står i et skur på stranden). God fornøjelse på lørdag. Jeg kan desværre ikke deltage, da jeg skal spille på den danske beachvolleytour på Nyborg Strand. Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 så er vi fire.. er der ikke et par stykker mere der er klar? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2006 Hmm...er der ikke nogen beachvolley-baner ned ved "Ribban", altså Ribersborg? I värt fald för fandes det baner med net og det hele, men jeg kan ikke huske at jeg faktiskt set nogen det sidste år eller sådan. Ellers er jeg også frisk til at komme med! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Så er vi 5. Det kan vist lige gå. Er i klar ved 14 tiden?? og skal vi kigge på pildamsparken først eller tage til Ribban? Jeg ved dog ikke præcist hvor der er baner derude Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Til info, så er der Broløb på lørdag, og ruten går gennem Piledamsparken. Ved ikke om dette gør parken mere eller mindre ubrugelig for andre denne dag, men nu har jeg i hvert fald gjort jer opmærksom på det :) God fornøjelse i øvrigt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 det var måske en god pointe der lige kom der.. hvad siger i andre? Skal vi satse på det eller vente til søndag? DMI siger også det bedste vejr til søndag Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Söndag passer bedre for mig, da jeg selv skal deltage i Brolöbet på lördag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Jeg ved ikke helt om jeg kan söndag.. men det tror jeg godt.. så lad os gå efter det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Hvad så, blev der noget? Hvad tid og blev vi enige om Pildammsparken? og hvor ligger de i så fald henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Ja jeg skulle lige til at skrive at vi i hvertfald tager derover i morgen kl 14 (med mindre nogen synes bedre om et andet tidspunkt?) Hvis man kører ind mod centrum af pildammsvägen så ligger det lige efter Carl Gustafs väg på venste hånd Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Ja jeg skulle lige til at skrive at vi i hvertfald tager derover i morgen kl 14 (med mindre nogen synes bedre om et andet tidspunkt?) Hvis man kører ind mod centrum af pildammsvägen så ligger det lige efter Carl Gustafs väg på venste hånd Mvh Dennis Du har ikke et vej navn jeg kan stille GPS'en efter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Det ligger lige på hjørnet af Pildammsvägen og Carl gustafs väg.. ved ikke lige hvordan jeg skal komme det nærmere Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Du har ikke et vej navn jeg kan stille GPS'en efter?GPS for at hitte Pildammsparken!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Hvor mange kommer der, jeg er også frisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 jeg er oz klar, men skal dog liiiige blive ædru..!!!!! man kan vel bare troppe op kl 14 og se hvor mange vi er!! ses Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Ja kom glad alle sammen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Söndag passer bedre for mig' date=' da jeg selv skal deltage i Brolöbet på lördag... [/quote'] Og hvor blev du så af? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Og hvor blev du så af? Med et ord: BROLÖBET!!! Jeg kunde simpelthen ikke engang GÅ idag...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites