Jump to content
thn

beachvolley

Recommended Posts

En weekend med godt vejr er i udsigte og derfor vil vi lige høre om der er nogen der vil med ned og spille beachvolley engang i weekenden? Jeg skal selv arbejde til 13-14 stykker om lørdagen men er derefter fri resten af weekenden. Er der forresten nogen der kender til banerne ved pildamsparken.. går man ikke bare hen og spiller? Mvh Lykke og Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror faktisk jeg er helt klar på det.. jeg skal dog nok have hjælp til at nå op over nettet.. :-) Mener faktisk ikke jeg har nogen aftaler på lørdag.. før om aftenen. Jeg kender dog intet til de baner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg ved er banerne ved pildamsparken til fri afbenyttelse. Derudover findes der baner i Lund i Kälbybadet (de ligger i læ og så er der to lækre swimmingpools ved siden af). Malmø Beachvolley Club har dog booket sig ind i Kälbybadet i visse perioder, så der er måske lidt crowdet. Hvis der skulle blive dårligt vejr er der jo også altid mulighed for at spille i på Bellevuestadion, hvor der er 3 indendørs beachvolleybaner. På amager strand er der også generelt ledigt, men man skal selv have net med, eller være medlem af Amager volley for at have en nøgle til nettene (der står i et skur på stranden). God fornøjelse på lørdag. Jeg kan desværre ikke deltage, da jeg skal spille på den danske beachvolleytour på Nyborg Strand. Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi 5. Det kan vist lige gå. Er i klar ved 14 tiden?? og skal vi kigge på pildamsparken først eller tage til Ribban? Jeg ved dog ikke præcist hvor der er baner derude Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til info, så er der Broløb på lørdag, og ruten går gennem Piledamsparken. Ved ikke om dette gør parken mere eller mindre ubrugelig for andre denne dag, men nu har jeg i hvert fald gjort jer opmærksom på det :) God fornøjelse i øvrigt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det var måske en god pointe der lige kom der.. hvad siger i andre? Skal vi satse på det eller vente til søndag? DMI siger også det bedste vejr til søndag Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg skulle lige til at skrive at vi i hvertfald tager derover i morgen kl 14 (med mindre nogen synes bedre om et andet tidspunkt?) Hvis man kører ind mod centrum af pildammsvägen så ligger det lige efter Carl Gustafs väg på venste hånd Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja jeg skulle lige til at skrive at vi i hvertfald tager derover i morgen kl 14 (med mindre nogen synes bedre om et andet tidspunkt?) Hvis man kører ind mod centrum af pildammsvägen så ligger det lige efter Carl Gustafs väg på venste hånd Mvh Dennis
Du har ikke et vej navn jeg kan stille GPS'en efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites