Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2006 Hejsa Kan man finde danske aviser i Malmö eller skal man lige en tur til lufthavnen for at hente dem? Jeg kikkede på centralen men kunne ikke finde nogen, det var det mest logisk sted at kikke. På forhånd tak Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Svensk avis med stillinger (job) Hejse Hvilken svensk avis svarer til Berlingske tidende om søndagen i Sverige? Det jeg er ude efter er stillingsannoncerne. Har ikke kunne finde noget rigtigt herover endnu. Har kikket på ams.se, jobindex.se og stepstone.se. Det er min kone som leder efter et job. På forhånd tak Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Hvis de ikke har danske aviser på centralen, så ved jeg ikke hvor. Den totaltdominerende landsdækkende "seriøse" morgenavis i Sverige - Sveriges malligaste morgontidning, som Jan Guillou ynder at kalde den - er Dagens Nyheter www.dn.se . Halvt så store Svenska Dagbladet www.svd.se er mere berlingske-agtigt, lidt længere til højre, hvis den slags stadig har gyldighed, men stadig urokkeligt statstro. Derefter følger så i hierarkiet de regionale aviser, som Sydsvenskan www.sydsvenskan.se er en af, og Helsingborgs Dagblad www.hd.se en anden af. Resten er lokalaviser. Ved siden af er der de to aviser, der svarer til Ekstra Bladet og B.T. - tabloidaviserne - www.aftonbladet.se (Sveriges mest besøgte med masser af ressourcer garanteret også job) og www.expressen.se. De står væsentligt stærkere end deres danske søsterorganer. Om det lige er der, jobbene findes ved jeg ikke, men sådan ser mediebilledet ud, det er ret overskueligt. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Så sidste sommer danske aviser i en kiosk nede på Gustav Adolfs torv, lige til venstre for hvor det går over i lille torv. Ved ikke om de er der endnu, ellers må du ned og kigge efter. Ellers kan i jo starte med alle de her links..... http://www.job-guide.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jr 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Som ThomasO skriver findes de danske aviser i denne kiosk, også i dag(Berlingske T, Politiken, Weekendavisen m.m.). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Vi har set lidt danske ugeblad ved trianglen. Kiosken ligger 20-30 meter op ad strøget på højer hånd. /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Så sidste sommer danske aviser i en kiosk nede på Gustav Adolfs torv' date= lige til venstre for hvor det går over i lille torv Mener du ikke kiosken på Stora torg ?? Det er ihvertfald "lige til venstre for hvor det går over i lille torv" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Nej, lige i starten af strøget nede ved Hilton, der ligger en kiosk. Mener den har en rød facade. /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Nej, lige i starten af strøget nede ved Hilton, der ligger en kiosk. Mener den har en rød facade. /Fagerland Nu har Gustav Adolf Torg og Hilton da intet med hinanden at gøre, og der kan da vist slet ikke være tale om "lige der hvor det går over i Lilla Torg" ...eller er mit kendskab til Malmö helt hen i skoven ? Selvfølgelig er der flere steder man kan købe danske aviser, men den tidligere forklaring passede perfekt på kiosken på Stora Torg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2006 Der ligger en kiosk på Stortorget, lige før overgangen til Lilla Torg, de har danske aviser og ugeblade. På Gustav Adolfs Torg er der en kiosk nær ved restauranten Gustaf Adolf, de har også danske aviser og ugeblade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites