larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Mere simpelt: nogle steder er ok at spare/tage chancer på. Andre derimod... Jeg checkede lige lidt - hvis man nu er medlem af "Danmark" sygeforsikringen og tegner udvidet operationsdækning i 12 mdr (= 900 dkk i gruppe 5)... Så yder de 15.000 i tilskud per øje hvis styrken er +/- 6 ellere mere. For en blind muldvarp som mig der har linser på -7.00 og -7.50 var det jo en mulighed når man alligevel er medlem af Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alpacino 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Hejsa, Jeg kender mange af mine venner som har fået det lavet i Tyrkiet, og er yderst tilfreds. Jeg vil anbefale alle at købe en billet til Istanbul booke et hotel i en uge, også få det gjort det koster sølle 650 dolar optic operation. Anden mulighed er en falkon operation som gør at man kan se meget bedre i mørke den koster bare 1000 dolar. Så lige et indlæg angående en person som mistede synet om natten, og dette undgår man her, men dette er yderst sjældent der sker, ydermere kan man få supleret optic med falkon indgreb så man ser i mørke igen hvis det skulle ske. Tyrkiske læger er eksperter i øjen operationer og yder garanti også. De udfører operation til flere tusind patienter pr mdr. og de har de mest avanceret udstyr der findes på markedet og er meget dygtige. Hvis nogen vil have links så skriv til mig. Så held og lykke. vh/alpacino Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 http://www.eyeguide.dk/ tilbyde supersyn operation til 16000 DKK hvis du er studerende, og det lader til at det er i Malmö. Ellers kan jeg anbefale Henrik Wille på Fredriksberg, http://www.henrikwille.dk/. Jeg har fået lavet en supersynoperation der, mener det kostede 12000 per stk. Fordelen er at han ikke skärer i öjet, men bruger en alkohollösning til at fjerne det överste lag. Man går med en linse i ca. en uge, men det var ikke noget der gjorde ondt, ligesom et PRK indgreb. Kander ikke andre der laver supersyn UDEN at skäre i öjet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bmw530d 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 hvis man vil spare penge skal man tage til Polen, det er virkelig godt derover. jeg har selv lavet sådan en operation dernede og det kan virkelig betale sig. Jeg kan anbefalde en klinik hvis nogen er interesseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bmw530d 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 jeg har betalt ca. 10.000 kr for begge øjne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 http://www.worldeyelasik.com/ kan gøres omkring 10.000kr...har haft en familie medlem som har gjort det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
from dk-se 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Hvis man skal ha lavet en synskorrigerende operation vil jeg råde folk til at kigge nærmere på metoden kaldet EPI-Lasik der er mange fordele. En lille note ved almindelig Lasik heler hornhinden aldrig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Tråden her er lidt gammel. Nogle friske bud på hvad det vil koste at få det lavet i nærområdet? Jeg var til øjenlæge i sidste uge. Han talte om ca. 18K ved Dansk Synskirugi / Hamlet. Det bedste jeg har fundet nær Malmö lyder på knap 16K (DKK). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Jeg fik lavet mine øjne i Istanbul i Tyrkiet. Gik fra henholdsvis +5,5 og bygningsfejl til 0,0. Jeg ser perfekt nu. Det er de bedste penge jeg nogensinde har givet ud! :th2: Risikoen er minimal. /Jolin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 jolin var det hos dunyagøz i istanbul?det var dem jeg mente der er et link ovenover Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
from dk-se 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 Jeg forstår ikke hvordan pris kan spille sådan en stor rolle, i diskutere ikke kvalitet eller metoder .... What det er jeres øjne hvis det går galt kan det ikke gøres godt igen...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 jolin var det hos dunyagøz i istanbul?det var dem jeg mente der er et link ovenover Hej. Det var på "Istanbul Surgery Hospital" med kirugirejser. http://www.kirurgirejser.dk/index.php?id=33 /Jolin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2009 Jeg forstår ikke hvordan pris kan spille sådan en stor rolle' date=' i diskutere ikke kvalitet eller metoder .... What det er jeres øjne hvis det går galt kan det ikke gøres godt igen...... Ofte er det europæiske læger der slår sig ned bla i Tyrkiet fordi skattesystemet måske er til deres fordel derude. Så kvalitet og metode er ikke nødvendigvis dårligere derude. DISCLAIMER! har ikke sagt noget om at lokale tyrkiske læger ikke er lige så gode! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2009 Så hvis vi nu samler alle her inde fra til at tage afsted' date=' så kan det oz være vi kan få en go pris.[/quote'] Lad os sige næste sommer. Count me in. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites