nielsen.se 10 Anmeld indhold Skrevet June 11, 2006 Gmail adresser gives væk hvis der er nogen der har interesse. Skriv mail her i tråden så sender jeg en invitation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2006 årh, sådan en har jeg søgt et stykke tid henrikkroelle @ hotmail.com - på forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2006 årh' date=' sådan en har jeg søgt et stykke tid henrikkroelle @ hotmail.com - på forhånd tak [/quote'] Det skulle du da bare have sagt så havde du fået :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Takker, nielsen.se, så kan jeg også lege med :D BS, ja det skulle jeg have vidst men nu er jeg hvertfald med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 så kan jeg også lege med :D Jeg vil også gerne lege.... mail@gawc.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Jeg vil også gerne lege.... mail@gawc.dk Så er der en invitation sendt :) Har stadig 99 invitationer tilbage, så mon ikke der skulle være nok til alle? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Hvad er fordelen ved Gmail? Altså ud over der er meget lagerplads? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Hvad er fordelen ved Gmail? Altså ud over der er meget lagerplads? Udover de indlysende fordele ved en webbaseret eposttjeneste, så er gmail mere intuitiv fremfor andre på markedet. Der er mere plads. En genial og hurtig søgefuntion. Etiketter fremfor mapper. Hurtigere at arbejde med. Integrerbar med andre google tjenester såsom Picasa, Google earth, google movie med mere. I øvrigt så er google ved at overtage hele verden så man kan lige så godt melde sig under fanerne nu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Nårh derfor. Jomen jeg har såmænd nok i mit domæne med ubegrænset alias, men det kunne jo være der var andre fede features. Gad godt have hosted exchange hvis ikke det var så pokkers dyrt.... Tak for info.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacob.hansen 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Jeg ville da også gerne være med..... E-mail; sut--min--@hotmail.com Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Jeg ville da også gerne være med..... Jacob Jamen, så er du også inviteret :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Jamen' date=' så er du også inviteret :)[/quote'] Jeg bliver lidt forvirret nu. Du er meget velkommen til at give gmail adresser væk, men er det ikke pjattet at vi sender til de samme?? Du vil tydeligvis gerne, så du fortsætter bare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Så er der en invitation sendt :) Har stadig 99 invitationer tilbage, så mon ikke der skulle være nok til alle? Hvordan dælen kan det egentlig være du har 99 invites når jeg kun har 50:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Jeg tror det kommer an på hvornår man kom på. Min første Gmail-konto fik også 99 invites, mens den nyeste jeg har oprettet kun har 20 invites. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Jeg bliver lidt forvirret nu. Du er meget velkommen til at give gmail adresser væk' date=' men er det ikke pjattet at vi sender til de samme?? Du vil tydeligvis gerne, så du fortsætter bare.[/quote'] Hmm ... der var jeg vist lige lidt for hjælpsom ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Nu skal i da ikke blive uvenner over hvem der skal hjælpe det er da kun glædeligt, at der er flere, der har masser af invitationer (har selv kun fået 15 inv'er ), dem som ønsker en gmail, er sikkert mere eller mindre ligeglad med, hvem invitationen kommer fra - når en melder ud om sit ønske, kan den som først ser det jo sende en inv og skrive at den er sendt, præcis som det er sket indtil nu, og så er alle glade - og der er tilsyneladende masser af inv'er at tage af, så ingen skal gå skuffede herfra :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Det er også sådan med Gmail at jo mere du bruger den, jo flere invites får du .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Det er også sådan med Gmail at jo mere du bruger den' date=' jo flere invites får du ..[/quote']Så har jeg vel, ca...omkring, tror jeg...en ½ invite tilbage ;) GMail er fin-fin - men jeg bruger primært min Outlook samt Webmail tilknyttet mine domæner. Men den er bestemt rar at ha´ i baghånden, skulle alt andet fejle. Så jer der ikke har benyttet jer af chancen endnu, og stadig sløver rundt i Hotmail o.l. forældede tjenester, ville jeg bestemt anbefale at hoppe med på en invite, og prøve drønnerten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Så har jeg vel, ca...omkring, tror jeg...en ½ invite tilbage ;) GMail er fin-fin - men jeg bruger primært min Outlook samt Webmail tilknyttet mine domæner. Men den er bestemt rar at ha´ i baghånden, skulle alt andet fejle. Så jer der ikke har benyttet jer af chancen endnu, og stadig sløver rundt i Hotmail o.l. forældede tjenester, ville jeg bestemt anbefale at hoppe med på en invite, og prøve drønnerten. hehe ja det er vidst et lidt indviklet system, for jeg har massere af invites selvom jeg har inviteret folk. Måske hænger det også sammen med hvor meget dem man invitere bruger deres. Til andre interesserede, husk på at Gmail altså også kan checkes i outlook og andre postprogrammer og ikke kun er webbaseret =) Men fordelen i Gmail er helt klart pladsen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 jeg vil da også gerne være med hilsen ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 jeg vil da også gerne være med hilsen ann Så skal du skrive din e-mail adressen, så bliver der sendt en invite til dig så du kan bruge din gmail konto. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 annmschusteraa@hotmail.com tak ann Så er du også inviteret :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Jeg er også frisk. at@comxnet.dk Mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 husk på at Gmail altså også kan checkes i outlook og andre postprogrammer og ikke kun er webbaseret =)Jeps...præcis. Og her er opsætningsvejledningerne - lige ud ad landevejen http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=%67mail&hl=en&answer=12103 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Jeg er også frisk. Så er den sendt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites