Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2007 Øv øv øv hvorfor stoppede jeg ikke? Har nu læst denne tråd igennem og jeg ærger mig meget For en måneds tid siden fik jeg også bommen i taget i lastbil banen, men jeg havde travlt, var stresset og blev bare sur og kørte hurtigt videre. Har I nogen idé om hvordan man vil blive taget imod hvis man ikke kan huske hvilken dato det skete? Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret November 8, 2007 Har I nogen idé om hvordan man vil blive taget imod hvis man ikke kan huske hvilken dato det skete? Da det kan være overordnet vanskeligt at overbevise Øresundsbroen om deres ansvar i denne her forbindelse, kan jeg ikke forestille mig, at du har en let sag. Du skal altid huske at standse og klage din nød, hvis du får en bom i taget. Der udfyldes efterfølgende en formular, som du skal anvende i det videre forløb (klage). Da jeg nu har prøvet det 3 gange, kan jeg kun appelere til, at du med det samme får en afgørelse og underskrift på Broens ansvar - ellers kan det blive vanskeligt at få dem til at betale efterfølgende. Stop op og tal med dem om situationen ifm. næste passage - jeg tror, de vil afvise dig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites