Admin 12 Anmeld indhold Skrevet June 10, 2006 Så er der kommet program: http://hserver08.helsingborg.se/festival/ Jeg var lidt skeptisk da jeg så at Rix festivalen ikke kom til Helsingborg, men de har de fået nogle pæne navne alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Nå var i så til festival ? Vi var dernede og gå tur fredag og lørdag aften, og stemningen var jo perfekt. Blev godt nok lidt dårlig efter at have prøvet en tur i den lille rumbil / spacebio Følelsen af at dreje rundt samtidig med lugten af dårlige ånde, sved osv. presset tæt sammne i et lille lukket rum på omkring de 50 grader Men hygge med alle de mennesker og boder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Jow, jeg var der alle tre dage. Jeg forstår ikke hvorfor så mange er negative over festivalen. Jeg synes det er en skøn stemning der er når hele byen fester og der er musik og liv overalt i vores smukke by. Jeg hørte for første gang en hel koncert på Jazzscenen. Maja Gullstrands koncert var bare alle tiders. Hun solgte cd'er bagefter og jeg har aldrig set folk kæmpe sådan om at få et eksemplar. Jeg tror hun havde 20-30 cd'er, der var udsolgt på 2 minutter. Ellers var Velvet også ok. Hun kan i hvertfald synge og så er hun lokal (ligesom Maja). Jeg tror også der er nogle stykker herfra debatten der ville have sat pris på DNI i gryden. De kan deres kram. Lidt old-school tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Jeg forstår ikke hvorfor så mange er negative over festivalen. Hvor har du fra at mange er negative? Jeg synes det var rigtig hyggeligt med alle de mennesker og boder. Og med det super gode vejr, kunne det da ikke blive bedre. Vi var godt nok ikke inde og høre musik, men kun nyde gaderne. Måske derfor jeg ikke ved hvad der skulle have været galt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Hvor har du fra at mange er negative? Jeg synes det var rigtig hyggeligt med alle de mennesker og boder. Og med det super gode vejr, kunne det da ikke blive bedre. Vi var godt nok ikke inde og høre musik, men kun nyde gaderne. Måske derfor jeg ikke ved hvad der skulle have været galt. Helsingborg Dagblad. Denne poll:http://hd.se/poll/result?id=1602&h=310 Kommentarerne og Webb-tv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Øv vi var desværre på ferie, men vi når det vel næste år. Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites