Jump to content
Guest Supermule

Godt Opel værksted i malmø????

Recommended Posts

Guest Supermule

Vi har brugt bilpartner ude på Agnesfridsvägen, men har ikke rigtig tillid til dem mere.... Vi fik skiftet et forhjulsleje på Rikke's bil da den havde kørt 45000km og nu er den gal igen med det samme leje... De får den på reklamationen, men vi vil ikke bruge dem fremover, såfremt der bliver noget galt med bilen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har brugt bilpartner ude på Agnesfridsvägen' date=' men har ikke rigtig tillid til dem mere....[/quote'] Tror hermed man kan konstatere at auto værksteder i Malmö skal man bare holde sig LANGT VÆK fra!:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Interessant oplysning om dårlig Opel service i Malmö. Jeg regner selv med at skulle bruge et Opel værksted indenfor overskuelig fremtid, men har været noget i tvivl om, hvilket det skal være. Værkstedet hos den der Bil Partner i Malmö har vel karakter af "fabrik" - altså intet personligt forhold. Der må findes Opel værksteder i mindre byer, hvor mulighederne for personlig betjening kunne være bedre. Nogle kommentarer til f.eks. Tomelilla? Eller andre forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

MALMÖ Bilpartner Skåne AB Jägersrovägen 100 T:040-671 11 00 F:040-671 11 99 TRELLEBORG Bilpartner Skåne AB Maskingatan 4 T:0410-481 00 F:0410-481 09 ESLÖV Bilpartner Skåne AB Lundavägen 27 T:0413-693 00 F:0413-693 19 HÖGANÄS Bilpartner Skåne AB Brännerigatan 4 T:042-34 02 50 F:042-33 17 17 LUND Bilpartner Skåne AB Porfyrvägen 13 T:046-23 51 00 F:046-23 51 29 ARLÖV Bilpartner Skåne AB Testvägen 4 T:040-53 48 00 F:040-53 48 09 LANDSKRONA Bilpartner Skåne AB Varvsvägen 103 T:0418-44 94 40 F:0418-44 94 59 KLIPPAN Bilpartner Skåne AB Klostervägen 47 T:0435-44 89 12 F:0435-44 89 06 HELSINGBORG Bilpartner Skåne AB Ängelholmsvägen 34 T:042-38 11 00 F:042-38 11 81 HÄSSLEHOLM Newmanbil AB S Kringelvägen 2 T:0451-38 40 00 F:0451-38 40 25 HÖRBY Bil & Traktor i Hörby AB Ystadsvägen 31 T:0415-31 14 65 F:0415-149 49 OSBY Newmanbil AB Kristianstadsgatan 1 T:0479-178 60 F:0479-178 57 TOMELILLA Otto Olssons Bil AB Nygatan 35 T:0417-781 00 F:0417-51 11 15 ÄNGELHOLM Fribrocks Bil AB Havsbadsvägen 1 T:0431-44 25 00 F:0431-44 25 15 KRISTIANSTAD Bil-City i Kristianstad AB Sävvägen 1 T:044-20 76 80 F:044-20 76 99

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror hermed man kan konstatere at auto værksteder i Malmö skal man bare holde sig LANGT VÆK fra!:scared:
Ja den er da helt gal, hvad sker der for dem, er det mon kun "dansker biler" der for dårlig behandling er de mon sure på os:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja den er da helt gal' date=' hvad sker der for dem, er det mon kun "dansker biler" der for dårlig behandling er de mon sure på os:rolleyes:[/quote'] Tror de firmaer med stor kundekreds er mere eller midre ligeglade. Men dem med få kunder tænker sig mere om. Men det er kun min tanke. Jeg har flere gange fået indtryk af personale som er ligeglade hos Mercedes i Helsingborg. Jeg tog så til Ängelholm hvor de rullede den røde løber ud da jeg kom. Der kom jeg så tilbage da bilen skulle have service. Og vil fremover altid kunne anbefale dem. Der er godt nok lidt længere at køre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror de firmaer med stor kundekreds er mere eller midre ligeglade. Men dem med få kunder tænker sig mere om. Men det er kun min tanke. Jeg har flere gange fået indtryk af personale som er ligeglade hos Mercedes i Helsingborg. Jeg tog så til Ängelholm hvor de rullede den røde løber ud da jeg kom. Der kom jeg så tilbage da bilen skulle have service. Og vil fremover altid kunne anbefale dem. Der er godt nok lidt længere at køre.
Samme erfaringer jeg har gjort mig med Michelsen bilar i Tomelila. Hele køreturen værd! Som om de ved lidt mere om service ude på landet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øøøøhhhh - var det her ikke en tråd om Opel værksteder?
Øøøøh Kim H. Det kunne jo tænkes disse gode oplevelser med at køre længere fra storbyen efter et værksted kunne bruges. Denne tråd kom også ind på Service og tillid. Så måske virker det også for Opelværksteder. HVIS Supermule ikke synes at dette var idéen da han startede tråden, kan han vel bare lade være med at bruge den info til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Suplement til Kims forslag er der Bilpartner i Esløv. Bilpartner i Malmö tror jeg bliver meget overaskede hvis nogen en dag fortalte dem at de arbejdede i en service virksomhed og at man faktisk godt kan lære nye ting selv om man er over 25 år gammel. Det er samme ejer i Esløv, men det er som om de er på et helt andet niveau, præcis det samme som Paulssons bil i Helsingborg samme ejer som Forenadebil i Malmö og der har vi vidst en tråd der fortæller det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites