Jump to content
Mc.Kinnell

9 forskelle på kærlighed og ægteskab

Recommended Posts

Kærlighed er at gå hånd i hånd på gaden. Ægteskab er at gå på gaden i vrede. Kærlighed er en middag for to på yndlingsrestauranten. Ægteskab er pizza fra grillen. Kærlighed er at kæle på sofaen. Ægteskab er at tage beslutningen på sofaen. Kærlighed er at tale om at få børn. Ægteskab er at tale om at være alene uden børn. Kærlighed er at gå tidligt i seng. Ægteskab er at falde tidligt i søvn. Kærlighed er at miste din appetit. Ægteskab er at miste din figur. Kærlighed er søde ord om ingenting i dit øre. Ægteskab er søde ord om ingenting i banken. Kærlighed er en blafrende flamme. Ægteskab er et blafrende fjernsyn. Kærlighed er én drink og to sugerør. Ægteskab er: - Tror du ikke snart, at du har fået nok! Ja ¨man kan jo altid kede sig under opstarten til VM :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja ¨man kan jo altid kede sig under opstarten til VM :rolleye:
Nå ja...det dér bold-stævne starter jo idag...hmm...jeg ved ikke engang hvem der spiller åbningskamp *lol* Udover dét - ganske godt sagt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak Gio Så er jeg ikke den eneste som syntes at glo bold på den fanatiske måde er lidt plim-plim :th2:
En ånds-fælle...najz :) Men jeg vil da lige sige, at en go´ kamp i selskab med tossede venner og kold øl er en fornøjelse. Men jeg ser dem ikke, hvis der ikke er noget selskabeligt i det....så jeg går ud fra jeg ikke går op i det :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er flere åndsfæller ... jeg vil lige så gerne se to timers prøvebillede med overivrige kommentatorer. Begge dele giver mig ingenting. Men, det er da godt at folk kan få noget sjovt og spændende underholdning, som de ligefrem går og glæder sig til. Jeg plejer bare at springe invitationerne til bold+bajer over, og så bare ses med vennerne på et andet tidspunkt. Så spilder jeg ikke to timer på ikke at fatte en meter, og de slipper for at jeg ødelægger deres kamp ved at sidde og snakke om alt muligt andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites